Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Wielka Nieszawka: Projekt budowlany i wykonawczy wielobranżowy - 2 zadania częściowe
Numer ogłoszenia: 18713 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany i wykonawczy wielobranżowy - 2 zadania częściowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe I - Projekt budowlany i wykonawczy wielobranżowy rozbudowy Szkoły Podstawowej w Małej Nieszawce ul. Toruńska Lokalizacja 1.Projektowana inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr ewid. 161.7, 162 oraz przy ul. Toruńskiej 64 w Małej Nieszawce . 2. Zagospodarowanie terenu Zagospodarowanie terenu : drogi, zieleń, oświetlenie zewnętrzne- nawiązać do istniejących, ogrodzenie terenu - istniejące 3. Plan funkcjonalny rozbudowy szkoły podstawowej 1) Pomieszczenia klasowe oraz inne przeznaczone bezpośrednio dla uczniów a) klasy I-III , połączone wspólnym zapleczem, b) klasa O z szatnią i sanitariatem c) szatnia dla 150 osób d) biblioteka z czytelnią 2) Pomieszczenia dla administracji i obsługi a) sekretariat b) gabinet dyrektora z wejściem przez sekretariat c) pokój nauczycielski 4. Plan funkcjonalny modernizacji w budynku istniejącym 1) modernizacja istniejącej stołówki ( posiłki są dowożone) 2) ocieplenie istniejącego budynku szkoły podstawowej 3) dostosowanie istniejącej kotłowni gazowej do potrzeb wynikających z bilansu energetycznego po rozbudowie i modernizacji. 5. Otoczenie szkoły 1) stojaki na rowery 2) oświetlenie zewnętrzne 3) śmietnik. Zadanie częściowe II - Projekt budowlany i wykonawczy wielobranżowy rozbudowy obiektu b.gminnego ośrodka kultury o pomieszczenia z przeznaczeniem na przedszkole w Małej Nieszawce ul. Leśna 1.Lokalizacja Projektowana inwestycja zlokalizowana jest : Mała Nieszawka ul. Leśna 1 , dz. nr ewid. 247.1, 247.5 2. Zagospodarowanie terenu 1) Zagospodarowanie terenu istniejące: drogi, zieleń, oświetlenie zewnętrzne 2) Dostosowanie istniejącego układu komunikacyjnego do potrzeb rozbudowanego obiektu. 3. Plan funkcjonalny rozbudowy budynku 1) Sala zabaw - 2 grupy , razem ok. 40 dzieci 2) Sanitariaty dla 40 dzieci 3) Szatnia dla 40 dzieci 4) Pomieszczenie gospodarczo- magazynowe 4. Plan funkcjonalny modernizacji w budynku istniejącym 1) dostosowanie istniejącego wejścia i wiatrołapu do potrzeb nowych pomieszczeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zadanie częściowe I - 600 zł zadanie częściowe II - 300 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) zrealizowali z należytą starannością jako wykonawcy w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej na obiekt odpowiadający charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości a jego realizacja potwierdzona została dokumentami o należytym ich wykonaniu. b) dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadających uprawnienia do wykonania powierzonych im czynności, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, tj: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej; - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły /spełnia - nie spełnia/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty załączony do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców każdy Wykonawca składa w/w dokument odrębnie. Jeżeli działalność jest prowadzona w formie spółki - umowę spółki 3.Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej . W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kserokopia poświadczona /za zgodność z oryginałem/ dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu ( wyciąg z rachunku, potwierdzenie dokonania przelewu) lub dokumentu polecenia przelewu 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i 44 ustawy PZP 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy PZP 6.Wykaz zrealizowanych usług projektowych na przynajmniej jeden obiekt polegającą na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej na obiekt odpowiadający charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości zrealizowany lub będący w realizacji wg opracowanej dokumentacji a jego realizacja potwierdzona została dokumentami o należytym ich wykonaniu w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie z podaniem wartości, daty i miejsca prac. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakres wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień projektowych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 8.Oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu wzoru umowy 9.Podwykonawcy Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12 87-165 Cierpice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projekt budowlany i wykonawczy wielobranżowy rozbudowy Szkoły Podstawowej w Małej Nieszawce ul. Toruńska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: Prace przedprojektowe - koncepcja rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, zagospodarowania terenu wymagająca uzgodnienia z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac projektowych -inwentaryzacja istniejącego budynku w zakresie niezbędnym do projektowania Prace projektowe Zawartość dokumentacji projektowej w szczególności: 1. Projekt zagospodarowania terenu i małej architektury - 6 egz. w wersji papierowej oraz 1egz. w wersji elektronicznej 2. Projekt budowlany i projekt wykonawczy we wszystkich branżach - 6 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w branżach: 1) architektonicznej 2) konstrukcyjnej 3) instalacji sanitarnych: wod-kan, co, cwu 4) instalacji wentylacji 5) instalacji elektrycznej 6) instalacji teletechnicznej i komputerowej 7) oświetlenie terenu 8) wyposażenie. 3. Świadectwo charakterystyki energetycznej zgodnie z art. 5 ust.3 Prawa Budowlanego (Dz.U. nr 156 poz. 1118 z 2006r.) 4. Przedmiary robót dla Wykonawców -odrębne dla każdej z branż - 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej 5. Zbiorcze zestawienie kosztów - 3 egz. 6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania w zakresie właściwości materiałów, urządzeń, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, określenia zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz,. w wersji elektronicznej 7. Kosztorysy inwestorskie - odrębne dla poszczególnych opracowań projektowych 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekt budowlany i wykonawczy wielobranżowy rozbudowy obiektu b. gminnego ośrodka kultury o pomieszczenia z przeznaczeniem na przedszkole w Małej Nieszawce ul. Leśna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia Prace przedprojektowe 1. koncepcja rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, zagospodarowania terenu wymagająca uzgodnienia z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac projektowych Prace projektowe Zawartość dokumentacji projektowej w szczególności: 1. Projekt zagospodarowania terenu i małej architektury - 6 egz. w wersji papierowej oraz 1egz. w wersji elektronicznej 2. Projekt budowlany i projekt wykonawczy we wszystkich branżach - 6 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w branżach: 9) architektonicznej 10) konstrukcyjnej 11) instalacji sanitarnych: wod-kan, co, cwu 12) instalacji elektrycznej 8. Świadectwo charakterystyki energetycznej zgodnie z art. 5 ust.3 Prawa Budowlanego (Dz.U. nr 156 poz. 1118 z 2006r.) 9. Przedmiary robót dla Wykonawców -odrębne dla każdej z branż - 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej 10. Zbiorcze zestawienie kosztów - 3 egz. 11. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania w zakresie właściwości materiałów, urządzeń, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, określenia zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz,. w wersji elektronicznej 12. Kosztorysy inwestorskie - odrębne dla poszczególnych opracowań projektowych 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.