Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-05-13
Lubawka: Usuwanie szkód popowodziowych w zakresie odbudowy drogi dojazdowej do szko³y w Miszkowicach dz. nr 682 i 683 w km 0+000 do km 0+090, odbudowy drogi w Opawie dz. nr 294/4 w km 0+000 do km 0+115
Numer og³oszenia: 187156 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubawka , Pl. Wolno¶ci 1, 58-420 Lubawka, woj. dolno¶l±skie, tel. 0-75 7411588 w. 22, faks 0-75 7411262.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Usuwanie szkód popowodziowych w zakresie odbudowy drogi dojazdowej do szko³y w Miszkowicach dz. nr 682 i 683 w km 0+000 do km 0+090, odbudowy drogi w Opawie dz. nr 294/4 w km 0+000 do km 0+115.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane dotycz±ce usuwania szkód popowodziowych w zakresie: -odbudowy drogi dojazdowej do szko³y w Miszkowicach dz. nr 682 i 683 w km 0+000 do km 0+090, -odbudowy drogi w Opawie dz. nr 294/4 w km 0+000 do km 0+115. Zakres robót obejmuje : 1) Odbudowê drogi dojazdowej do szko³y w Miszkowicach dz. nr 682 i 683 w km 0+000 do km 0+090: -Roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe (karczowanie krzaków, frezowanie istniej±cej nawierzchni, rozbiórka przepustu i s³upów, koryta pod warstwy konstrukcyjne), -Roboty drogowe (u³o¿enie podbudowy, wykonanie krawê¿ników i obrze¿y, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie warstwy wi±¿±cej i ¶cieralnej z betonu asfaltowego), -Wykonanie s³upów ogrodzeniowych, -Wykonanie przepustu, -Wykonanie odwodnienia liniowego i rowów, -Wykonanie balustrady. 2) Odbudowê drogi w Opawie dz. nr 294/4 w km 0+000 do km 0+115: -Roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe (roboty pomiarowe, rozbiórka przepustu naciêcie asfaltu, koryta pod warstwy konstrukcyjne), -Roboty drogowe (profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a, u³o¿enie podbudowy, u³o¿enie siatki kompozytowej, wykonanie warstwy wyrównawczej - wi±¿±cej i ¶cieralnej z betonu asfaltowego, u³o¿enie korytek betonowych i ¶cieków z kostki granitowej, wykonanie poboczy z niesortu), -Wykonanie przepustu, -Regulacja istniej±cych studni, -Odtworzenie skarpy potoku Opawa..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci w wysoko¶ci: 3. 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych), najpó¼niej do dnia 27 maja 2013 r. do godziny 10.00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
1) Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci co najmniej 200 000 PLN (dwie¶cie tysiêcy z³otych). Spe³nianie tego warunku Zamawiaj±cy oceni na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy i op³aconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. 2) Wykonawca mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyæ bêdzie wszystkich Wykonawców ³±cznie.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
do oferty nale¿y ponadto do³±czyæ: pe³nomocnictwo, w przypadku sk³adania oferty wspólnej, - Harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy, opracowany wed³ug wytycznych SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z tre¶ci± art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1. Zmiana umowy jest nieistotna i nie dotyczy tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, a zmiana nieistotna rozumiana jest w ten sposób, ¿e wiedza o jej wprowadzeniu do umowy na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o to zamówienie czy te¿ na wynik postêpowania; 2. Zmiana umowy jest istotna w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, pod nastêpuj±cymi warunkami: a) zmiana umowy wywo³ana zosta³a przyczynami zewnêtrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniaj± potrzebê tej zmiany, oraz: - nie powoduje zachwiania równowagi ekonomicznej pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym, - nie powoduje zachwiania pozycji konkurencyjnej wykonawcy w stosunku do innych wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu jak te¿ nie prowadzi do zmiany krêgu wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udzia³em w postêpowaniu; b) wystêpuje zgodna wola stron umowy na jej wprowadzenie; 3. Przed dokonaniem zmiany zawartej umowy Zamawiaj±cy dokona oceny istotno¶ci zmiany w odniesieniu do realiów danego przypadku, uwzglêdniaj±c konieczno¶æ zachowania podstawowych zasad procedur udzielania zamówieñ publicznych, tj: - zasady uczciwej konkurencji, - zasady równego traktowania wykonawców, - zasady przejrzysto¶ci; 4. Szczegó³owy zakres dopuszczalnych zmian i warunki ich wprowadzenia do umowy s± nastêpuj±ce: -zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia przyczyn zewnêtrznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót na które ¿adna ze stron umowy nie mia³a ¿adnego wp³ywu np. powód¼ czy inne nieprzewidywalne okoliczno¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SIWZ mo¿na otrzymaæ u Zamawiaj±cego pokój nr 3 (parter) w cenie 50 z³ lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertê w zamkniêtej kopercie nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego, pokój nr 11 ( I- piêtro, sekretariat).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1191P na odcinku Liszkowo - Glesno stanowi±cej czê¶æ obwodnicy powiatu pilskiego
- Remont ulicy Studenckiej na terenie miasta sto³ecznego Warszawy - Dzielnicy Mokotów
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa dróg na odcinku od skrzy¿owania z drog± wojewódzk± nr 254 do miejscowo¶ci Olimpin wraz z infrastruktur± techniczn± - etap 1
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 218 (obecnej drogi powiatowej nr 1489G) poprzez budowê chodnika w miejscowo¶ci Bojano
- Naprawa nawierzchni gruntowych w Redzie.
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.