Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-08
Wielka Wieś: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowosci Modlnica i Tomaszowice etap II, Gmina Wielka Wieś
Numer ogłoszenia: 187189 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, Wielka Wieś 80, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, fax 012 4191705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowosci Modlnica i Tomaszowice etap II, Gmina Wielka Wieś.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacjisanitarnej w miejscowosci Modlnica i Tomaszowice-etapII z częścią kolektora E od studzienki E4 do studzienki E23 i częścią kolektora G od studz. G40 do studz.G 53 w miejscowości Modlnica- etap I Zamówienie publiczne poniżej 5.278.000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 300.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponadto wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe określone w dokumentacji przetargowej oraz wykonawca musi : 1. wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 1 mln . zł. każda. 2. mieć w dyspozycji personel: - 1 kierownika budowy posiadającego uprawnienia w zakresie objętym przetargiem - operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 3. mieć w dyspozycji sprzęt: niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4. dysponować własnymi środkami finansowymi lub kredytem obrotowym lub promesą kredytową lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln. złotych. 5. wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej minimum do kwoty 2mln. zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub z głoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. . Wymagana od wykonawców zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż 1 ml złotych 1.6 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia /na zał. Nr3/ z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych /staż pracy, uprawnienia budowlane/Wymagane jest aby wykonawca dołączył do oferty kserokopie uprawnień: kierownika budowy posiadającego uprawnienia w zakresie objętym przetargiem wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, aktualną na dzień składania ofert. Wymagane minimum potencjału kadrowego : - jeden kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie objętym przetargiem - operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania robót. 1.7 Wykaz robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości minimum 1 mln. zł. każda /zał. nr 4/ Do dalszego postępowania dopuszczeni zostaną wykonawcy którzy udokumentują wykonanie co najmniej 2 takich robót. UWAGA! Wykaz musi zawierać /dla każdej wymienionej inwestycji/ następujące dane: - rodzaj, lokalizację, adres inwestora, wartość robót, termin wykonania . 1.8 Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa pkt 1.7 zostały wykonane z należytą starannością. 1.9. Wykaz sprzętu przy użyciu którego realizowane będzie zamówienie na załączniku nr 6. 1.10. Wykaz podwykonawców - zał nr 5. 1.11. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją projektową - zał nr 7. 1.12. Harmonogram rzeczowo-finansowy 1.13. Podpisany projekt umowy z uzupełnionymi danymi dotyczącymi wykonawcy. 1.14 .Kosztorys ofertowy wraz z wyceną wszystkich robót niezbędnych do wykonania zamówienia. 1.15. Kopię dowodu wpłacenia lub złożenia wadium. 1.16.Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimalnie do kwoty 2mln zł
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś 80.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś 80, Biuro Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łowicz
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.