Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Elbląg: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych do Umowy Nr 23/ZP-WZP-24/2009 zawartej w dniu 18.06.2009 r. na Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2
w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 187195 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych do Umowy Nr 23/ZP-WZP-24/2009 zawartej w dniu 18.06.2009 r. na Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych do Umowy Nr 23/ZP-WZP-24/2009 zawartej w dniu 18.06.2009 r. na Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dodatkowych robót budowlanych do Umowy Nr 23/ZP-WZP-24/2009 zawartej w dniu 18.06.2009 r. na Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu. Zamawiający informuje, że Projekt jest dofinansowywany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2. Zakres zamówienia. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: a) protokół konieczności Nr 1 z dnia 14.08.2009 r. wykonania robót dodatkowych, b) protokół konieczności Nr 2 z dnia 20.08.2009 r. wykonania robót dodatkowych, c) kosztorysy ofertowe robót dodatkowych sporządzone do protokołów konieczności przez Wykonawcę i sprawdzone przez inspektora nadzoru robót elektrycznych, inspektora nadzoru: instalacje przemysłowe i sanitarne: - Budowa : TERMORENOWACJA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I LO Obiekt : WĘZEŁ C.O. - Przedmiot kosztorysu: I LO - roboty elektryczne dodatkowe Lokalizacja: Elbląg ul.Pocztowa 2 - Przedmiot kosztorysu: Sala audio - roboty elektryczne dodatkowe Lokalizacja: Elbląg ul.Pocztowa 2 - KOSZTORYS OFERTOWY - ROBOTY DODATKOWE NAZWA INWESTYCJI : Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO ADRES INWESTYCJI : 82-300 Elbląg, ul. Pocztowa 2 stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Zakres robót budowlanych objętych protokołem konieczności Nr 1 obejmuje wykonanie: a) szafki sterowniczej (AKPiA) węzła c.o., b) zasilania oświetlenia zewnętrznego, c) instalacji elektrycznej do wentylatorów w piwnicy budynku, d) instalacji elektrycznej oświetlenia gniazd 230 V i zasilania klimatyzatorów w sali audiowizualnej, e) uziemienia otokowego instalacji odgromowej. Zakres robót budowlanych objętych protokołem konieczności Nr 2 obejmuje wykonanie: a) przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Zgodnie z treścią § 11 ust. 4 Umowy Nr 29/ZP-WZP-22/2009 z dnia 15.07.2009 r. zawartą z Przedsiębiorstwem Budownictwa Ogólnego PRZEMYSŁÓWKA 03 Antoni Klecha na Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu, kosztorysy obejmujące roboty dodatkowe, sporządzone do protokołów konieczności wykonania, zostały wykonane w oparciu o ceny jednostkowe i dane wyjściowe do kosztorysowania z kosztorysu ofertowego. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu pisemnej gwarancji na okres 39 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru końcowego. 4. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). b) ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego, c) ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, d) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., e) konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, f) konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp., g) zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów, h) zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego, i) zmiana Podwykonawcy robót, j) zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, k) ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub zmiana cen materiałów budowlanych w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 3. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przez upływem terminu wykonania umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany. 5. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20-8.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 150934.08 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "PRZEMYSŁÓWKA 03" KLECHA ANTONI
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Przemysłówka 03 Antoni Klecha, ul. Żytnia 1, 82-300 ELBLĄG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 150934.08
- Oferta z najniższą ceną: 150934.08 oferta z najwyższą ceną: 150934.08
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.