Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Łomża: Wykonanie robót remontowych polegających na:
- remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku - III etap
- remoncie sali lekcyjnej I piętra (sala nr 6)
w budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12
Numer ogłoszenia: 187196 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży , ul. Sadowa 12, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 57, faks 86 216 36 57.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych polegających na: - remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku - III etap - remoncie sali lekcyjnej I piętra (sala nr 6) w budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych - III etap - wygrodzenie chodnika w zakresie prowadzonych prac izolacyjnych, zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych - rozbiórka nawierzchni z kostki POLBRUK przy budynku w zakresie prowadzonych prac - odkopanie ręczne fundamentów - wywóz części gruntu zbędnego z wykopów - oczyszczenie ścian fundamentowych z pozostałości gruntu - wyrównanie nierówności fundamentów za pomocą tynków - zagruntowanie ścian fundamentowych przed wykonaniem izolacji - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej za pomocą wysokoplastycznej masy Superflex -10 - wykonanie izolacji termicznej za pomocą płyt polistyrenowych - zabezpieczenie izolacji pionowej za pomocą włókniny technicznej - wykonanie drenażu z rur drenarskich w obsypce żwirowej tj. warstwie filtracyjnej odprowadzający wody gruntowej poprzez studzienki rewizyjne i główne zbiorcze do kanalizacji sanitarnej - rury drenarskie w tym i osypka filtracyjna zabezpieczyć włókniną techniczną przed zanieczyszczeniami z gruntu - wykonanie odprowadzenia wód opadowych z rur spustowych do kanalizacji deszczowej znajdującej się w ulicy przy budynku, pod ziemią - zasypanie wykopów gruntem z odzysku - uzupełnienie nawierzchni wokół budynku tj. z kostki typu POLBRUK - naprawa cokołu budynku ponad nawierzchnia terenu z pomalowaniem farbami do betonu w kolorystyce istniejącej - rozebranie tymczasowego ogrodzenia terenu budowy Remont sali lekcyjnej I piętra -sala nr 6 - zerwanie listew przypodłogowych - gruntowanie szpachlowanie podłoża pod wykładzinę - ułożenie wykładziny dywanowych z zamocowaniem listew przypodłogowych np. Flotex lub równoważna - wymiana parapetów na parapety z konglomeratu np. Botacino - wkucie bruzd dla wpuszczenia gałązek przyłącznych do grzejników, ich przerobienie izolacja oraz otynkowanie - zeskrobanie farby, gruntowanie, szpachlowanie oraz malowanie wraz z założeniem narożników aluminiowych - malowanie rur co i grzejników PURMO - demontaż i montaż desek odbojowych z odzysku - demontaż i ponowny montaż tablic lekcyjnych z odzysku - montaż sufitów podwieszanych z płyt z włókien mineralnych z rastrami o wymiarach 600x600mm - wykonanie na ścianach -ściana z tablicą- stiuków weneckich - wzór jak już wykonane w salach lekcyjnych w szkole - przed wyceną wykonawca zapozna sie z rodzajem i jakością stiuków - dostawa i montaż szafki sterowniczej - szafka wisząca na urządzenia sterownicze multimedia, zamykana roleta aluminiowa -dwa pochwyty +zamek- ze zwijarką - montowana w narożach o wymiarach ok. szer. 80cm x wys. 82 cm głębokości 43 cm z półkami na multimedia) wzór szafki w sali chemicznej Katolickiego Gimnazjum - ułożenie przewodów elektrycznych -i kina domowego - zasilających urządzenia multimedialne w sali po ówczesnym kuciu bruzd i następnym ich zatynkowaniu - wymiana osprzętu elektrycznego tj. włączników, gniazd oraz puszek - montaż opraw oświetleniowych do sufitów podwieszanych -w tym dwie z modułem awaryjnym 2H - montaż opraw ewakuacyjnych z piktogramem 2H - wykonanie pomiarów elektrycznych - dostawa i montaż ekranu projekcyjnego wpuszczonego w sufit Roboty inne: - wykonanie daszka nad drzwiami od zaplecza o konstrukcji stalowej pokrytego blachą stalową powlekaną - montaż iluminacji identyfikacyjnej -SZKOŁY KATOLICKIE- zamontowane na elewacji szkoły wraz z zasilenie elektrycznym oraz zamontowaniem zegara i tablicy bezpiecznikowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełnienia przez Wykonawcę warunku do oferty należy załączyć: oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełnienia przez Wykonawcę warunku do oferty należy załączyć: Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbednym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doswiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pieciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załaczeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wzór załacznik nr 5 do SIWZ); Zamawiajacy uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 3 (trzech) robót budowlanych o charakterze remontowym lub inwestycyjnym - o wartości co najmniej 150 000,00,- zł brutto każda (słownie: piećdziesiąt tysięcy złotych brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty wystepujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metoda spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełnienia przez Wykonawcę warunku do oferty należy załączyć: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metoda spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełnienia przez Wykonawcę warunku do oferty należy załączyć: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ); Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania budową: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz, że posiadają odpowiednie kwalifikacje określone w § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 09.06.2004 r. (Dz.U. Nr 150-2004, poz. 1579) tj. Robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2- letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, a w przypadku osób spoza Polski analogiczne uprawnienia wydawane w kraju zamieszkania osoby wymienionej w wykazie. w specjalności elektrycznej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób spoza Polski analogiczne uprawnienia wydawane w kraju zamieszkania osoby wymienionej w wykazie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metoda spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawce warunku, do oferty należy dołączyć: -oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiajacy dokona oceny warunków udziału metodą spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres rękojmi - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klo.lomza.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
ul. Sadowa 12, 18-400 Łomża - pokój nr 1 (sekretariat) tel. 86-215-05-80
koszt 35,00 zł + koszt przesłania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12, 18-400 Łomża - pokój nr 2 (pokój Dyrektora)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej do 44 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej zlokalizowanych (...) w miejscowości Niżna Łąka
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.