Ogłoszenie z dnia 2007-10-08
Strawczyn: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie
Numer ogłoszenia: 187219 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja wyposażenia: Bemar jezdny wodny szt 1 Komplet pojemników do poz.1 szt 1 Stół z drzwiami suwanymi i szufladami szt 1 Stół do pracy z półką szt 1 Stół z dwoma zlewami szt 1 Stół do pracy z półką szt 1 Stół do pracy z półką szt 1 Stół z dwoma zlewami szt 1 Stół do pracy z półką szt 1 Stół z basenem 1 kom. szt 1 Regał ociekowy perforowany szt 1 Taboret gazowy szt 2 Kuchnia elektryczna na podstawie szt 1 Stół do pracy z półką szt 1 Piec konwekcyjno-parowy z kpl. Poj.GN1/1 (18 szt.) szt 1 Zmiękczacz wody szt 1 Podstawa pod piec konwekcyjno-parowy szt 1 Okap wyciągowy centralny z łapaczami tłuszczu szt 1 Szafa chłodnicza szt 1 Zamrażarka skrzyniowa szt 1 Regał magazynowy plastyfikowany szt 1 Szafa przelotowa szt 1 Zmywarka do naczyń na postawie szt 1 Zmiękczacz wody szt 1 Stół ze zlewem 1 kom. szt 1 z otworem pod młynek koloidalny szt 1 Młynek koloidalny szt 1 Obieraczka do ziemniaków szt 1 Stół z dwoma zlewami szt 1 Stół do pracy szt 1 Stół ze zlewem 1 kom. szt 1 Rozdrabniarka warzyw z kpl. 6 tarcz. szt 1 Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę , montaż oraz uruchomienie i przeszkolenie personelu. Wszystkie urządzenia i meble muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty obowiązujące dla maszyn i urządzeń gastronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 4 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.53.15.10 - Maszyny do krojenia żywności Kod CPV wg słownika 2008: 42.21.51.00 - Maszyny do krojenia żywności Oryginalny kod CPV: 29.71.13.60 - Kuchenki elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne Oryginalny kod CPV: 29.71.31.00 - Zmywarki do naczyń Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń Oryginalny kod CPV: 29.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki Oryginalny kod CPV: 36.11.23.00 - Taborety Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.32.00 - Taborety Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 600 zł (słownie złotych: sześćset).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro pok. Nr 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro pok. Nr 2 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie z Programu Wiloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania
INNE PRZETARGI STRAWCZYN
więcej: przetargi STRAWCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu- liczba części 8.
- Dostawa: szafa chłodnicza,autoklaw, lodówka z zamrażalnikiem, drobny sprzęt laboratoryjny, mikroskopy, kamery mikroskopowe, kuwety z mostkiem, Densytometry
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
- Dostawa dwóch chłodziarek do przechowywania materiału biologicznego i odczynników chemicznych
- Dostawa systemu do obsługi Repozytorium próbek DNA.
więcej: Taborety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.