eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrokówDostawa fabrycznie nowego tj. z 2007 roku ciężkiego samochodu ratowniczo -gaśniczego z napędem 6 x 6 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mrokowie.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Mroków: Dostawa fabrycznie nowego tj. z 2007 roku ciężkiego samochodu ratowniczo -gaśniczego z napędem 6 x 6 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mrokowie.
Numer ogłoszenia: 187220 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Mrokowie, ul. M. Świątkiewicz 2, 05-552 Mroków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 756 18 66.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego tj. z 2007 roku ciężkiego samochodu ratowniczo -gaśniczego z napędem 6 x 6 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mrokowie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego tj. z 2007 roku ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 6 x 6 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mrokowie, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie samochodu ratowniczo - gaśniczego. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA wg. druku załączonego w Rozdziale 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych zamówień w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu - na załączniku nr 2 do SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających lub zleceniodawców potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie samochodu ratowniczo - gaśniczego. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających lub zleceniodawców potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Z informacji zawartych w załączniku nr 2 lub dokumentów (opinii, referencji) musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca wykonał zamówienia, których udokumentowania wymaga Zamawiający. 5. Parametry techniczno - użytkowe dla fabrycznie nowego tj. z 2007 roku ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 6 x 6 (wymagania minimalne Zamawiającego oraz spełnienie wymagań przez Wykonawcę) - na Załączniku nr 3 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy o przekazaniu przy odbiorze samochodu certyfikatu (świadectwa) dopuszczającego do stosowania w ochronie p. poż. - sporządzone samodzielnie przez Wykonawcę. 7. Aktualne świadectwo homologacji typu podwozia. 8. Rysunki poglądowe samochodu (boki, przód, tył oraz dach pojazdu) wraz z wymiarami. 9. Schemat układu wodno - pianowego. 10. Zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 12. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Płatnika - Urząd Gminy Lesznowola: ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pokój nr 110 (na I piętrze)..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba Płatnika - Urząd Gminy Lesznowola: ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria (na parterze)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.