Ogłoszenie z dnia 2014-09-02
Siemiatycze: Zamówienie uzupełniające - remont nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie gminy Mielnik
Numer ogłoszenia: 187311 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552680, faks 085 6552668.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające - remont nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie gminy Mielnik.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w ramach zamówienia uzupełniającego - remont nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie gminy Mielnik: 1. Wykonanie podbudowy: Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową - 325 m2; 2. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: Wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki mineralno - asfaltowej (skład masy jak dla warstwy ścieralnej), grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu wraz z transportem mieszanki mineralno - asfaltowej wraz z oczyszczeniem istniejącej nawierzchni bitumicznej - 325 m2 (droga nr droga nr 1781B Mielnik - Sutno).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FEDRO Sp. z o.o., ul. Kolejowa 1, 08-445 Osieck, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8027,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9873,83
Oferta z najniższą ceną: 9873,83 / Oferta z najwyższą ceną: 9873,83
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty i podpisaniu umowy z Wykonawcą na remont nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie gminy Mielnik podjęto decyzję o maksymalnym wykorzystaniu środków przeznaczonych w budżecie na w/w zadanie. Do negocjacji ceny i złożenia oferty w zamówieniu publicznym z zastosowaniem trybu zamówienie z wolnej ręki na zamówienia uzupełniające - art. 67, ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) wybrano Wykonawcę zamówienia podstawowego t.j. FEDRO Sp. z o.o., 08-445 Osieck, ul. Kolejowa 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w ramach zamówienia uzupełniającego - remont nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie gminy Mielnik. Podstawę do udzielenia zamówienia stanowi umowa nr 19/PZD/R/2014 z dnia 2014-08-12 zawarta z FEDRO Sp. z o.o., 08-445 Osieck, ul. Kolejowa 1, na podstawie przetargu nieograniczonego (art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawa zamówień publicznych; tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. , poz. 907 z późn. zm.) rozstrzygniętego w dniu 2014-07-17. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nie więcej niż 50%) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Udzielane zamówienie uzupełniające stanowi 4,68% zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2025. Część 1.
- Sukcesywna dostawa plastyfikatorów do produkcji wyrobów betonowych w roku 2025
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Przebudowa DW 114 odc. Warnołęka - Brzózki
- "Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej"
- "Żwirowanie, profilowanie i uzupełnienie nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Somianka w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.