Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Mielec: Prowadzenie kursu specjalistycznego z zakresu przygotowania do wykonywania zawodu stewardessa steward dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Bł. Ks. Romana Sitki w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 187315 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu , ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7885193, 7885194, 7885195, faks 017 7885193, 7885194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kursu specjalistycznego z zakresu przygotowania do wykonywania zawodu stewardessa steward dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Bł. Ks. Romana Sitki w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu specjalistycznego przygotowującego do pracy w charakterze stewardessy lub stewarda dla 12 uczennic / uczniów ZSE w Mielcu w wymiarze 35 godzin w formie tradycyjnej, w tym 32 godziny szkolenia merytorycznego oraz 3 godziny przeznaczone na egzamin wewnętrzny. Zajęcia mają się odbywać w Mielcu, w salach Zamawiającego, w weekendy tj. w dni od soboty do niedzieli po 6-8 godzin dziennie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. a)Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych tj. szkoleń przygotowujących do pracy w charakterze stewardessy lub stewarda dla 12 uczennic / uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu Powiatu Mieleckiego. b)Szkolenia będą realizowane dla 1 grupy (12 osób), c)Zajęcia będą się odbywać w Mielcu, w salach udostępnionych nieodpłatnie przez Zamawiającego, w weekendy tj. w dni od soboty do niedzieli po 6-8 godzin dziennie. d)Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednie przystosowanie sal udostępnionych nieodpłatnie przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć i realizacji egzaminów wewnętrznych. e)Wykonawca zapewni indywidualne materiały szkoleniowe, w postaci podręcznika w języku polskim, omawiającego zakres merytoryczny zajęć, zawierającego w swej treści omówienie krajowych i międzynarodowych przepisów lotniczych w zakresie merytorycznym szkolenia, który na pierwszych zajęciach przekaże każdemu z uczestników na własność. f)Wykonawca na użytek realizacji usługi opracuje program szkolenia bazując na programie szkolenia z zakresu DGR, który posiada potwierdzenie zgodności merytorycznej z obowiązującymi przepisami Międzynarodowej Organizacji Lotnictwa Cywilnego (ICAO) wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (ULC). g)Wykonawca zapewni catering dla każdego uczestnika szkolenia w postaci: kawy, herbaty, cukru, soków, wody mineralnej oraz ciastek - dostępnych dla uczestników w trakcie szkolenia (przerw w zajęciach). h)Wykonawca w oparciu o wzory materiałów przekazane przez Zamawiającego będzie prowadził dokumentację zajęć pozalekcyjnych (dzienniki zajęć, listy obecności i inne) niezbędną do prawidłowej dokumentacji realizacji projektu. i)Wykonawca będzie zobowiązany dostosować harmonogram zajęć do ustalonego przez Dyrektora CKPiDN w Mielcu planu zajęć. j)Wykonawca w oparciu o przekazane przez Zamawiającego materiały będzie realizował działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, polegające na m.in.: oznaczeniu pomieszczeń, w których realizowany będą zajęcia plakatami z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wraz z logo PO KL i UE); umieszczaniu logo i nazwy projektu, logo POKL i UE oraz informacji o współfinansowaniu projektu z EFS na dokumentach takich jak: korespondencja dotycząca projektu, materiały szkoleniowe, listy obecności, ankiety itp. k)Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom zajęć, którzy wzięli udział w co najmniej 80% czasu zajęć oraz pomyślnie zdali egzaminy wewnętrzne, zaświadczenia o ukończeniu zajęć potwierdzające ukończenie zajęć oraz udział w projekcie. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia: logo i nazwa projektu, logo PO KL i UE wraz z tekstem opisującym zaangażowanie środków UE w projekcie. l)Zamawiający zastrzega sobie prawo zapoznania się przed rozpoczęciem zajęć (a w trakcie ich realizacji kontroli) z warunkami oferowanymi przez Wykonawcę. W przypadku, gdy oferowane warunki będą odbiegać od wymogów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest usunąć uchybienia w ciągu 3 dni roboczych od przekazania pisemnej informacji na temat uchybień, pod sankcją wypowiedzenia umowy na realizację zamówienia...
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane jest: posiadanie wiedzy i doświadczenia tj.: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 1 usługi szkoleniowej, zgodnej z przedmiotem zamówienia, których uczestnikami była młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych, o liczbie uczestników min. 8 osób, a wartość każdej z usług wynosiła co najmniej 18 000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dysponowanie co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. prowadzenia zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia: Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna: posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe, zgodne z przedmiotem zamówienia posiadać doświadczenie w realizacji - w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert - co najmniej 30 godzin szkoleń z zakresu przedmiotu zamówienia tj. szkoleń z zakresu lotnictwa, w tym co najmniej 15 godzin z zakresu DGR
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek Regionalnego Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 11:45, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek Regionalnego Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z EFS.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 135R w km 0+000 - 0+470 ul. Łukasiewicza w m. Padew Narodowa"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla członków Powiatowej Rady Rynku Pracy w Mielcu oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 136R w km 1+420 - 3+775 w m. Kębłów"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 174R w km 15+800 - 17+750 ul. Dąbrowska w m. Dulcza Wielka"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 175R w km 12+200 - 15+220 w m. Radomyśl Wielki i Ruda."
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 169R na odcinku 2 130 mb w m. Dąbrówka Wisłocka;
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów - II"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.