To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-21
Łódź: Realizacja usług w 2016 roku konserwacji we wszystkie dni tygodnia i całodobowego dyżuru pod telefonem w zakresie: bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni w budynkach Gminy i Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 187353 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178129 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna, ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług w 2016 roku konserwacji we wszystkie dni tygodnia i całodobowego dyżuru pod telefonem w zakresie: bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni w budynkach Gminy i Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na części. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część postępowania. Wykaz nieruchomości określony został w Załącznikach nr 10.1-10.2 do SIWZ: Część 1 - RON I i II - Załącznik nr 10.1 do SIWZ Część 2 - RON III i IV - Załącznik nr 10.2 do SIWZ. Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach Cenowych zwanych cennikami usług stanowiącymi załączniki nr 9.1-9.2 do SIWZ. Część 1 - RON I i II - Załącznik nr 9.1 do SIWZ Część 2 - RON III i IV - Załącznik nr 9.2 do SIWZ. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy: 1. Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: 1.1. zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru; zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym). 1.2. zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. 2. Realizacja zgłoszeń: 2.1. Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta). 2.2. Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 120 minut. b) w ciągu maksymalnie 5 dni kalendarzowych - inne sprawy w tym pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców. c) pozostałe w terminach uzgodnionych z Zamawiającym lecz nie później niż w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisemnego zlecenia. d) odbiór zlecenia w terminie maksymalnie 3 dni od daty powiadomienia (data, podpis potwierdzający otrzymanie zlecenia). e) rezygnacja z realizacji zlecenia jest możliwa jedynie na wniosek potwierdzony przez Zamawiającego - miejskiego administratora nieruchomości. Powyższe zlecenie należy zwrócić osobie wystawiającej celem anulowania. 3. Wykonane przez Wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia przez administratora lub pracownika nadzoru. 4. Udzielenia gwarancji na okres min.12 m-cy, 5. Stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi; 6. Przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401); 7. Odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac; 8. Zachowania praw osób trzecich; 9. Sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - dwa razy w miesiącu, odrębnie, dla każdej nieruchomości. Zestawienie obejmujące: nr zlecenia, adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego i ilość oraz wartość iloczynową zleconej roboty, potwierdzone przez właściwego miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a) lub pracownika nadzoru, stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur, z wyszczególnieniem każdej nieruchomości. 10. W przypadku wykonania czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym, rozliczenie tych czynności nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o KNR-y Zasady rozliczania i regulowania należności za wykonane usługi: a) podstawą zestawienia rozliczeniowego jest iloczyn za rzeczywiste wykonane czynności konserwacyjne w nieruchomości oraz zaoferowane ceny jednostkowe, za czynności stwierdzone na podstawie pisemnego zlecenia - zgodnie z cennikiem ryczałtowym usług, b) dla czynności konserwacyjnych nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym usług rozliczenie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o KNR - y z zastosowaniem cen materiałów i pracy sprzętu nie wyższych niż średnie opublikowane w informatorze Sekocenbudu, z zachowaniem składników cenotwórczych zaoferowanych w ofercie, c) należności wynikające z wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wg stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT, na podstawie sporządzonych zestawień lub kosztorysów będących załącznikami, Zamawiający regulować będzie w terminie: 30 dni od daty jej przyjęcia przez Zamawiającego, d) w przypadku nieterminowej zapłaty, Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy ustawowych odsetek. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, b) prowadzenia usług pod ścisłym nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane o specjalności instalacje sanitarne w zakresie sieci instalacje i urządzenia wod - kan, instalacje i urządzenia cieplne, gazowe, c) zapewnienia łączności telefonicznej z dyżurującymi osobami, d) pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie prowadzenia usług konserwacyjnych i naprawczych, e) sporządzenia niezbędnej ilości informacji - w formie ogłoszeń, celem ich wywieszenia przez służby Zamawiającego w budynkach i w hydroforniach wyszczególnionych w wykazach adresowych, o zakresie wykonywanych usług oraz numerach telefonów, gdzie należy zgłaszać awarie, (dotyczy: Wykonawcy, któremu zostaną zlecone przedmiotowe usługi w wyniku rozstrzygnięcia postępowania), f) dokonywania w razie potrzeb niezbędnych uzgodnień z gestorami mediów oraz służbami świadczącymi usługi na rzecz Zamawiającego w innych branżach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Realizacja usług w 2016 roku konserwacji w zakresie: bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni - RON I i II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH SAN-KAN IRENA ŁOMŻA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH SAN-KAN IRENA ŁOMŻA
- Zakład Instalacji Sanitarnych SAN-KAN Irena Łomża, ul. Prof. W. Deca 13, 94-238 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99225,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109720,61
Oferta z najniższą ceną: 109720,61 / Oferta z najwyższą ceną: 109720,61
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Realizacja usług w 2016 roku konserwacji w zakresie: bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni - RON III i IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR BARDZKI ZAKŁAD INSTALACYJNO SANITARNY
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR BARDZKI ZAKŁAD INSTALACYJNO SANITARNY
- Zakład Instalacyjno-Sanitarny Piotr Bardzki, ul. Bacowa 14, 92-109 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117536,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129868,18
Oferta z najniższą ceną: 129868,18 / Oferta z najwyższą ceną: 129868,18
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.