Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-17
Rymanów-Zdrój: Świadczenie usług zdrowotnych w formie pełnienia stacjonarnych dyżurów lekarskich w Zespole Zakładów Lecznictwa Uzdrowiskowego Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Rymanów (CPV: 85.14.10.00-9).
Numer ogłoszenia: 18735 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna , ul. Zdrojowa 48, 38-481 Rymanów-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4357401, 4357765, faks 013 4357475.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rymanow.com.p
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zdrowotnych w formie pełnienia stacjonarnych dyżurów lekarskich w Zespole Zakładów Lecznictwa Uzdrowiskowego Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Rymanów (CPV: 85.14.10.00-9)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług zdrowotnych w formie pełnienia stacjonarnych dyżurów lekarskich w Zespole Zakładów Lecznictwa Uzdrowiskowego Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Rymanów (CPV: 85.14.10.00-9). Przedmiot Zamówienia podzielony jest na dwa zadania: 1)zadanie 1 - świadczenie usług zdrowotnych w Szpitalu Uzdrowiskowym ZIMOWIT, 38-481 Rymanów Zdrój, ul. Leśna 4, 2)zadanie 2 - świadczenie usług zdrowotnych w Szpitalu Uzdrowiskowym ESKULAP, 38-481 Rymanów Zdrój, ul. Parkowa 5..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZGODNIE Z SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZGODNIE Z SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZGODNIE Z SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZGODNIE Z SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZGODNIE Z SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) w przypadku Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub - odpis z Krajowego Rejestru Sądowego z części dotyczącej rejestru przedsiębiorców, b) w przypadku zakładów opieki zdrowotnej: - decyzję o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, albo - wypis z takiego rejestru, c) w przypadku samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej - odpis z Krajowego Rejestru Sądowego z części dotyczącej publicznych zakładów opieki zdrowotnej d) w przypadku indywidualnych lub grupowych praktyk lekarskich: - dokument stwierdzający wpis do rejestru praktyki prowadzonego przez właściwą okręgową izbę lekarską, e) oświadczenie wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności od właściwego organu f) w przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika: - pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę lub osoby, których prawo do reprezentowania oferenta wynika z dokumentów przedstawionych wraz z ofertą Zaświadczenia, odpisy i wypisy wymienione wyżej pod lit. c), d), e) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 67
- 2 - Termin płatności - 33
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uzdrowisko-rymanow.com.pl/przetargi/art4,uslugi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Rymanów S.A. - sekretariat
ul. Zdrojowa 48, 38-481 Rymanów Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 15:00, miejsce: Uzdrowisko Rymanów S.A. - sekretariat ul. Zdrojowa 48, 38-481 Rymanów Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług zdrowotnych w Szpitalu Uzdrowiskowym ZIMOWIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług zdrowotnych w formie pełnienia stacjonarnych dyżurów lekarskich w Zespole Zakładów Lecznictwa Uzdrowiskowego Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Rymanów: - zadanie 1 - świadczenie usług zdrowotnych w Szpitalu Uzdrowiskowym ZIMOWIT, 38-481 Rymanów Zdrój, ul. Leśna 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.14.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 67
- 2. Termin płatności - 33
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług zdrowotnych w Szpitalu Uzdrowiskowym ESKULAP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług zdrowotnych w formie pełnienia stacjonarnych dyżurów lekarskich w Zespole Zakładów Lecznictwa Uzdrowiskowego Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Rymanów: - zadanie 2 - świadczenie usług zdrowotnych w Szpitalu Uzdrowiskowym ESKULAP, 38-481 Rymanów Zdrój, ul. Parkowa 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 67
- 2. Termin płatności - 33
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.