eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołówzakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Mikołów: zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych
Numer ogłoszenia: 187403 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Archidiecezji Katowickiej Ośrodek dla Osób Niepełnosprawnych, ul. Gliwicka 366, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3225335 w. 306, fax 032 3225335.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.caritas.mikolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4000,00 zł w przypadku skladania ofert na wszystkie części (zadania) w przypadku składania ofert na jedną z wybranych części(zadań) wysokość wadium wynosi odpowiednio zad1 3000,00zł zad2 1000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadanie uprawnien do wykonania określonej działalności lub czynności 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zam owienia na podstawie art 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy w trybie art.22ust1 ustawy prawo zamówień publicznych 2.oświadczenie wykonawcy w trybie art.24 prawo zamówień publicznych 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4.aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddzialu ZUS 5.wyka z wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przeddniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działainości jest krótszy -w tym okresie 6. referencje potewierdzające ,że dostawy o których wyżej mowa zostały wykonane należycie 7. dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.caritas.mikolow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CARITAS ARCHIDIECEZJI KATOWICKIEJ OŚRODEK DLA OSÓB NIEPELNOSPRAWNYCH UL.GLIIWCKA 366 43-190 MIKOŁÓW l.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego pokój nr 82.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.11.2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zał nr 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup nowego sprzętu pomocniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup nowego sprzętu pomocniczego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.