To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-02
Radziejów: Usługi w zakresie prania bielizny szpitalnej wraz z dowozem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-14/2014
Numer ogłoszenia: 187405 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250530 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie prania bielizny szpitalnej wraz z dowozem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-14/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej 2.Zakres usługi: 1) Pranie wodne 2) Drobne naprawy krawieckie 3) Prasowanie, maglowanie 4) Sortowanie i pakowanie 5) Transport (rozładunek i załadunek) w oznakowanych opakowaniach zgodnych z zaleceniami Zamawiającego z podziałem na oddziały i komórki organizacyjne 3. Zakres rzeczowy i serwisowy: 1) Pranie bielizny pościelowej; a) zakres rzeczowy - asortyment: bielizna pościelowa: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady płócienne, podkłady gumowe, worki płócienne, pidżamy, szlafroki, koszule nocne, ręczniki, ścierki, zasłony, bielizna niemowlęca, kaftaniki, śpioszki, pajacyki, rożki, b) zakres serwisowy: pranie, maglowanie, krochmalenie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie i oznakowanie na poszczególne pakiety , składanie standardowo w kostkę 2) Pranie bielizny operacyjnej; a) Zakres rzeczowy - asortyment: fartuchy operacyjne, spodnie i bluzy chirurgiczne, sukienki chirurgiczne, koszule operacyjne, prześcieradła operacyjne , serwetki operacyjne duże i małe, czepki operacyjne, składanie standardowo w kostkę b) zakres serwisowy: pranie, maglowanie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie, zabezpieczenie opakowaniem foliowym 3) Pranie bielizny fasonowej ; a) Zakres rzeczowy - asortyment: fartuchy pielęgniarskie, spódnice lekarskie i pielęgniarskie, spodnie lekarskie i pielęgniarskie, bluzy lekarskie, b) zakres serwisowy: pranie, maglowanie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie na oddzielnych wieszakach drucianych i zabezpieczenie opakowaniem foliowym 4) Pranie koców; a) zakres serwisowy: pranie, suszenie, drobne naprawy krawieckie, składanie, ostatnie płukanie ze środkami zmiękczającymi i antystatycznymi, pakowanie 5) Pranie kołder; a) zakres serwisowy: pranie, suszenie, drobne naprawy krawieckie, składanie, pakowanie 6 ) Pranie poduszek; a) zakres serwisowy: pranie, suszenie, drobne naprawy krawieckie, składanie, pakowanie 7) Pranie odzieży pacjentów Zakładu Opiekuńczo Leczniczego; a) zakres serwisowy: pranie, suszenie, składanie, pakowanie. 4. Zamawiający wymaga aby transport bielizny i odzieży szpitalnej był zgodny z zaleceniami sanitarno - epidemiologicznymi. 5. Brudna bielizna winna być odbierana z zachowaniem obowiązujących przepisów sanitarno-epidemiologicznych w szczególności z odrębnym traktowaniem i transportowaniem bielizny oznaczonej jako skażona . 6. Zamawiający wymaga stosowania technologii gwarantującej wysoką jakość usługi, zapewniającej pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych. 7. Wykonawca gwarantuje wykonywanie usług pralniczych w oparciu o środki piorące, dezynfekujące, przeznaczone do higieny szpitalnej. 8. Zastosowane środki muszą posiadać świadectwo PZH i być dopuszczone do użytku w jednostkach służby zdrowia, a Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego . 9. Dla preparatów biobójczych wymagane jest dodatkowo potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych. Środki te powinny cechować się właściwościami piorąco - dezynfekcyjnymi o szerokim spektrum działania Wykonawca udostępni wpis Zamawiającemu w każdym czasie podczas prowadzenia postępowania jak również w czasie już świadczonej usługi z wybranym Wykonawcą . 10. Wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży. 11. Naprawy krawieckie - Wykonawca zobowiązany jest do dokonywanie napraw bielizny w zakresie cerowania dziur, przyszywania troczków, guzików, oderwanych części bielizny, zamków błyskawicznych, gumek w pidżamach itp. 12. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku zaginięcia, trwałych zabrudzeń lub uszkodzenia asortymentu będącego przedmiotem usługi do zwrotu nowego asortymentu lub zwrotu jego równowartości w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia o zaistniałym incydencie . 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli świadczonych usług w swojej siedzibie i w siedzibie oferenta pod względem sanitarno - epidemiologicznym i jakościowym. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania okresowych badań czystości mikrobiologicznej bielizny szpitalnej itp. na koszt Wykonawcy, materiał do powyższych badań będzie pobierał Zamawiający. 15. W przypadku zakwestionowania wyników ponownie w ciągu 3 dni zostaną pobrane próby kontrolne 16. Próby czystościowe pobierane będą z 4 - 8 punktów 17. W przypadku nie stwierdzenia zagrożeń epidemiologicznych próby czystościowe zostaną pobrane w następnych miesiącach 1 raz w kwartale 4 - 8 punktów. 18. Za prawidłowość świadczonych usług zgodnie z wymaganiami sanitarnymi, Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność przed zamawiającym oraz uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej (wymazy itp.). 19. Wykonawca wyposaży na własny koszt Zamawiającego w wózki do zbierania brudnej bielizny z oddziałów w ilości sztuk 2 i w wózki do rozwożenia czystej bielizny na oddziały w ilości sztuk 2, spełniające wymogi sanitarne, o wymiarach np. szer. 75 cm, dług. 100 cm, wys.130 cm z zastrzeżeniem że szerokość wózka nie może przekroczyć 75 cm. 20. Zamawiający dopuszcza możliwość wyposażenia go w 2 wózki , w których Wykonawca przywozi czystą bieliznę, po rozwiezieniu bielizny czystej w wózki zbierana jest bielizna brudna i dostarczana do magazynu bielizny brudnej skąd Wykonawca ją zabiera, poddaje wózki myciu i dezynfekcji, a następnego dnia wracają one z bielizną czystą . 21. Bielizna i odzież musi być pakowana w worki, odzież lekarska, pielęgniarska, musi być pakowana w worki i umieszczana na wieszakach w pozycji wiszącej . 22. Przewidywana ilość kg bielizny przeznaczonej do prania - ok. 4000 kg w skali miesiąca +, - 20% 23. Bielizna do prania odbierana będzie z magazynu w siedzibie Zamawiającego codziennie w dni robocze w godzinach rannych o stałej uzgodnionej między stronami godzinie. Zwrot bielizny czystej nastąpi dnia następnego o tej samej porze . W nagłych i nieprzewidywalnych sytuacjach i potrzeb Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezwłocznie odbiór i zwrot bielizny dwa razy w ciągu dnia, a także w dni wolne od pracy - zlecenie na CITO bez dodatkowych opłat . 24. Bielizna czysta musi być posegregowana odrębnie dla każdej komórki organizacyjnej oraz wg asortymentu i odpowiednio zapakowana, oznakowana i zafoliowana w sposób uniemożliwiający jej zabrudzenie wraz z załączoną kartą bielizny z podaną ilością, rodzajem i kilogramami w rozbiciu na każdą komórkę organizacyjną 25. Każda sztuka bielizny oznaczona będzie przez Zamawiającego symbolem oddziału z którego pochodzi. Bielizna brudna będzie przez Zamawiającego posegregowana, zważona i zapakowana w worki . 26. Odbiór bielizny brudnej i dowóz bielizny czystej wraz z transportem i rozładunkiem, załadunkiem zapewnia Wykonawca. 27. Usługa rozliczana będzie w systemie miesięcznym na podstawie wystawianych faktur oraz zbiorczego zestawienia wypranej bielizny z podziałem na poszczególne na poszczególne komórki organizacyjne. 28. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 29. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 30. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 31. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 32. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 33. Zamawiający informuje, ze dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom zał. nr 4 do siwz zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. 34. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi w zakresie prania bielizny szpitalnej wraz z dowozem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRALNIA OD-NOWA WITOLD SZYNKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRALNIA OD-NOWA WITOLD SZYNKOWSKI
- Zakład Produkcji Przypraw Ziołowych UNIHER Witold Szynkowski, Skibin 28, 88-200 Radziejów, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 441600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 531360,00
Oferta z najniższą ceną: 531360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 531360,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisu bielizny szpitalnej.
- sukcesywne świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny i odzieży szpitalnej
- ZP/66/2024 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia na rok 2025
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim w 2025r.''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.