Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-06
Grójec: termomodernizacja budynku ul. Piłsudskiego 94 D w Grójcu
Numer ogłoszenia: 187454 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec , ul. Józefa Piłsudskiego 47/12, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643091, faks 048 6642103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku ul. Piłsudskiego 94 D w Grójcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rozbudowa galerii komunikacyjnej betonowej 41,1m2; wykonanie balustrady stalowej ramowej 30 m; wykonanie daszku jednospadowego z blachy trapezowej nad galerią 41,1 m2; docieplenie stropodachu styropapą 371m2; przemurowanie kominów 1,8 m3; położenie papy termoizolacyjnej dwuwarstwowo 380 m2; docieplenie ścian elewacji styropianem 463 m2 oraz inne drobniejsze roboty.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamawiający przewiduje zwiększenie zakresu robót w drodze zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p. jeżeli powstanie konieczność ich wykonania w trakcie termomodernizacji
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie będzie pobierane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dołączyć kopię rejestracji działalności gospodarczej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dołączyć kopię ubezpieczenia firmy od odpowiedzialności cywilnej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej budynku, kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.grojecmiasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Ochrony Środowiska Urzedu Gminy i Miasta w Grójcu ul. Piłsudskiego 47, pokój nr 8 lub drogą pocztową.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu 05-600 Grójec ul. Piłsudskiego 47 - sekretariat I piętro pokój nr 22 lub przesłanie pocztą na adres zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.08.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i przechowywania zwłok wraz z dzierżawą pomieszczeń.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników w Nadleśnictwa Grójec w roku 2025
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Nowe Miasto nad Pilicą - 33 obręby ewidencyjne
- Prace remontowe w pomieszczeniach PSP nr 2 w Grójcu.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Worów DG 161645W, gm. Grójec.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Skalmierowice 23
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów"
- Remont oraz dostosowanie pomieszczeń dla nowego ANGIOGRAFU w Pracowni Hemodynamiki Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu, ul. Borowska 213
- Remont izolacji pionowej ścian fundamentowych - 1 etap w budynku XVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-8-2025)
- Poprawa efektywności energetycznej Zespołów Szkolno-Przedszkolnych w Rypinie
- Przebudowa budynku Urzędu Miasta Pruszcz Gdański położonego przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.