Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Chorzów: montaż wymienników ciepłej wody użytkowej i wody zimnej oraz remont szatni i sanitariatów na obiekcie przy ul. Odległej w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 187464 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu , ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: montaż wymienników ciepłej wody użytkowej i wody zimnej oraz remont szatni i sanitariatów na obiekcie przy ul. Odległej w Chorzowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MONTAŻ WYMIENNIKÓW CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ I WODY ZIMNEJ Przedmiotem opracowania jest przebudowa wewnętrznej instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji cwu wraz ze źródłem ciepłej wody użytkowej oraz instalacja wodna zasilająca jeden istniejący hydrant ppoż. HP25 w obiekcie. Instalacja wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i kanalizacji Zasilanie projektowanej instalacji wodociągowej z istniejącego przyłącza wody DN50. Zawór główny, wodomierz i zawory antyskażeniowe umieszczone w piwnicy budynku. W piwnicy następuje rozdział instalacji na pitną do celów socjalnych oraz do celów p. poż. Na rozdzieleniu bezwzględnie zabudować zawory odcinające. Instalacja wody pitnej do celów socjalnych została zaprojektowana z rur PP BOR plus łączonych poprzez zgrzewanie. Podłączenie urządzeń ma pozwalać na łatwy demontaż wyposażenia i być na tyle elastyczne, aby z jednej strony dylatacje nie wywoływały pęknięć ceramiki, z drugiej aby możliwa była wymiana urządzenia, gdyby wystąpiła taka potrzeba. Niedopuszczalne jest stosowanie systemów rur łączonych przez klejenie. Wszystkie elementy instalacji wody zimnej, które mogą stykać się bezpośrednio z wodą pitną, powinny być wykonane z materiałów nie wpływających ujemnie na jakość wody i mieć świadectwo o dopuszczeniu do stosowania z wyżej wymienionym przeznaczeniem. Wszelkie roboty zanikowe należy zgłaszać do odbioru właściwemu inspektorowi nadzoru. Przewody instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wykonać z rur PP np. BORplus firmy Wavin. Sieć c.w.u. projektowana jest z recyrkulacją, co zapewnia natychmiastowy pobór ciepłej wody po otwarciu zaworu czerpalnego. Recyrkulacja eliminuje wychłodzenie wody w sieci. Na instalacji c.w.u. przewidziano zabudowę termostatycznych zaworów regulacyjnych do instalacji cyrkulacyjnych (zabudowa na przewodach cyrkulacyjnych). Zawór pozwala ograniczać i równoważyć przepływ w zależności od temperatury wody. Obniża to zużycie energii cieplnej i wody dzięki utrzymywaniu jej temperatury na stałym poziomie. Ustawienie temperatury na poziomie 55÷60 oC. Nastawa 70oC umożliwia okresową termiczną dezynfekcję instalacji bez konieczności demontażu zaworu. Konstrukcja zaworu pozwala na płynną regulację nastawy, jej plombowanie, całkowite odcięcie przepływu lub wymianę elementu termostatycznego. Ciepła woda do temperatury 55-60oC ogrzewana będzie w projektowanym podgrzewaczu c.w.u. Źródłem ciepłej wody będzie podgrzewacz c.w.u. o pojemności 1000dm3 wyposażony w grzałkę elektryczną oraz wężownicę. Istniejąca kanalizacja sanitarna jest rozprowadzona pod wszystkie przybory sanitarne. Kanalizację sanitarną należy rozbudować o kratkę kanalizacyjną w pomieszczeniu podgrzewacza c.w.u. oraz o odprowadzenie ścieków z płukania filtra. W budynku część instalacji wody zimnej i wody ciepłej została już zmodernizowana. Instalację wody ciepłej oraz wody zimnej zaprojektowano tak aby można dokonać włączenia już zmodernizowanej instalacji do nowej instalacji. Instalacja zasilająca hydrant wewnętrzny. Instalacja wody p.poż. zasilająca istniejący hydrant p.poż. wykonana z rur stalowych ocynkowanych DN32. Instalację zasilającą hydrant wewnętrzny zaprojektowano wyłącznie do celów przeciwpożarowych - zabrania się podłączania do niej jakichkolwiek punktów poboru wody lub przyborów sanitarnych za wyjątkiem hydrantów wewnętrznych. Miejsca rozprowadzenia rur pokazano na poszczególnych rzutach kondygnacji. Zabrania się prowadzenia rur instalacji p.poż. nad przewodami elektrycznymi. Przy układaniu równoległym odległość rur instalacji ppoż. od przewodów elektrycznych powinna wynosić minimum 0,5m, w miejscach skrzyżowań 0,05m, jeżeli przepisy szczegółowe nie stanowią inaczej. Instalację po wykonaniu próby szczelności należy pomalować farbą antykorozyjną. Istniejący hydrant wewnętrzny usytuowany przy komunikacji ogólnej we wnęce ściennej, w której umieszczona jest szafka hydrantowa. Zawór hydrantowy powinien być umieszczony na wysokości 1,3m (?5cm) od poziomu posadzki i być skierowany nasadą tłoczną w dół. Rozmieszczenie wszystkich elementów w szafce powinno umożliwiać bezproblemową obsługę zaworu hydrantowego i węża pożarniczego. Hydrant wewnętrzny i zawory hydrantowe powinny być oznakowane. Hydrant wewnętrzny powinien posiadać instrukcję postępowania na wypadek konieczności jego użycia. Hydrant musi posiadać atest CNBOP. Po wykonaniu całości, a przed zatynkowaniem należy wykonać próbę szczelności. Instalację zaprojektowano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.04.2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów Dz. U. Nr 80 poz. 563. Próba ciśnieniowa instalacji Po skończeniu montażu rurociągu należy wykonać próbę ciśnieniową, zachowując następujące parametry: Ciśnienie próbne min. 0,9 MPa. Instalacja przygotowana do próby powinna być wykonana wg projektu, czysta i dobrze widoczna. Instalację bada się bez armatur za wyjątkiem urządzenia do odpowietrzania instalacji. Zamontowane zawory muszą pozostać podczas próby otwarte. Baterie wodne mogą być zamontowane jedynie w przypadku, gdy są odporne na wysokie ciśnienie, osiągane podczas próby. Bateria i armaturę należy zastąpić korkami. Rurociąg należy napełniać z najniższego miejsca w ten sposób, że otwiera się wszystkie miejsca odpowietrzania instalacji, a następnie zamyka, gdy wypływająca woda nie posiada pęcherzyków powietrza. Próbę ciśnieniową powinno się przeprowadzać po upływie 24 godzin od napełnienia instalacji wodą. Próbę ciśnieniową wykonuje się minimalnie 1 godzinie od odpowietrzenia systemu i wytworzenia w nim ciśnienia próbnego. Próba trwa 60 minut, w tym czasie ciśnienie nie może obniżyć się więcej niż 0,02 MPa. Jeżeli zostanie zanotowany większy spadek ciśnienia, znaczy to, że należy odszukać miejsce nieszczelności wody, wadę usunąć, po czym wykonać ponowną próbę ciśnieniową. Wytyczne branżowe a) Branża architektoniczno-konstrukcyjna - Należy wykonać niezbędne prace budowlane celem przygotowania pomieszczenia dla podgrzewacza c.w.u. - Należy sprawdzić możliwość obciążenia stropu piwnicy zasobnikiem wody. b) Branża elektryczna- wg opracowania zasilanie zbiornika ciepłej wody w obiekcie przy ul. Odległej 5 (projekt w załączeniu) Opracowanie obejmuje: - ułożenie kabla zasilającego od tablicy głównej TG do szafki zasilania ogrzewacza T0 - ułożenie kabla od szafki TO do ogrzewacza - uzupełnienie aparatury w tablicy głównej TG - wykonanie szafki zasilania ogrzewacza TO Kabel zasilający YKY 5 x 10 układać na zewnątrz budynku na elewacji i mocować uchwytami. W budynku kabel prowadzić w korytku PCV Emiter 40 x 25. W tablicy głównej TG dobudować zabezpieczenie R 303-50 i wyposażyć w bezpiecznik 50 A. W pomieszczeniu ogrzewacza zabudować szafkę zasilania T0. Szafkę wykonać wg rys. 2 i3. Trasę kabla zasilającego pokazano na rys. nr 1 Starą instalację zasilającą obecnie istniejące ogrzewacze przepływowe należy zdemontować. W tablicy głównej TG uaktualnić opisy. BHP Jako ochronę od porażeń przewidziano szybkie wyłączenie urządzenia spod napięcia. Postulat ten zrealizowano za pomocą wyłącznika różnicowo-prądowego z członem nadmiarowo-prądowym. Całość prac wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obudowę zbiornika ogrzewacza chronić za pomocą przewodu PE. Po zakończeniu prac montażowych skuteczność ochrony od porażeń potwierdzić stosownymi pomiarami. REMONT SZATNI I SANITARIATÓW Zakres robót związanych z remontem sanitariatów i szatni. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. a. Roboty demontażowe: - skucie tynków wewnętrznych cem - wap i cementowych. - wykucie drzwi wewnętrznych drewnianych. - rozebranie wykładziny ściennej płytek ceramicznych. - rozebranie ścianek działowych z cegły. - rozebranie posadzki płytek ceramicznych. - skucie posadzki cementowej. - demontaż rurociągu stalowego wraz z zaworami i bateriami. - demontaż umywalek. - demontaż ustępu. - demontaż grzejników żebrowych i rurowo -żebrowych. - demontaż drobnego osprzętu w sanitariatach. - wykucie bruzd instalacyjnych dla rur PP oraz instalacji elektrycznej. - demontaż instalacji elektrycznej wraz z wyłącznikami i gniazdami. - demontaż opraw oświetleniowych. - demontaż łączników i gniazd wtyczkowych oraz puszek instalacyjnych. - wywóz gruzu i opłata za wysypisko. b. Roboty wod - kan i c.o: - wykonanie podejścia pod istniejący rurociąg. - zakup i wykonanie instalacji wody ciepłej i zimnej z rur PP wraz z rurami osłonowymi Peschel oraz podejść do urządzeń. - zakup i montaż rurociągu z rur stalowych o połączeniach spawanych. - zakup i montaż zaworów przelotowych i zwrotnych. - zakup i montaż rur PP przyłącznych do grzejników - zakup i montaż grzejników stalowych dwupłytowych o wymiarach jak w przedmiarze robót. - zakup i montaż zaworów termostatycznych i grzejnikowych. - zakup i wykonanie instalacji kanalizacyjnej z PCV na ścianach wraz z podejściami. - zakup i obsadzenie przepustów rurowych. - zakup i montaż wpustu ściekowego z PCV z kratka nierdzewną oraz blokadą zapachową. - zakup i montaż ustępu z deską sedesową i płuczką typu kompakt - zakup i montaż umywalek porcelanowych. - zakup i montaż baterii umywalkowej stojącej i natryskowej. - wykonanie próby szczelności instalacji. c. Roboty murarskie: - dobudowa ścianek działowych. - uzupełnienie i zamurowanie bruzd i otworów po przebiciach instalacyjnych w ścianach d. Roboty tynkarskie: - wykonanie i uzupełnienie tynków wewnętrznych cem - wap III kategorii. - wykonanie pasów tynków po zamurowanych bruzdach instalacyjnych. - wykonanie dwuwarstwowej gładzi gipsowej. e. Roboty posadzkarskie: - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę z zaprawy cementowej z wyprofilowaniem spadków zbrojonej siatką stalową z prętów fi 3mm. - wykonanie izolacji poziomej na posadzce folii polietylenowej z wywinięciem na ściany - wykonanie wylewki samopoziomującej. - ułożenie posadzki z płytek gresowych na kleju systemowym. f. Okładziny ścienne: - ułożenie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych wraz z listwami narożnikowymi PCV. g. Roboty montażowe: - montaż drzwi płytowych wewnętrznych, fabrycznie wykończonych z kratką wentylacyjną, i okuciami oraz ościeżnicą stalową. - Systemowe ścianki typu LTT lub równorzędne do kabin ustępowych z drzwiami - profile aluminiowe anodowane w kolorze naturalnym , klamki z identyfikatorem zamknięcia - gałka, konstrukcja wypełniona płytą wodoodporną. h. Roboty malarskie: - zeskrobanie i zmycie starej farby. - malowanie starych i nowych tynków cem - wap. ścian i sufitów oraz powierzchni gipsowych farbą emulsyjną dwukrotnie. - gruntowanie podłoży emulsją dwukrotnie. i. Roboty elektryczne: - zakup i ułożenie przewodów kabelkowych YDY w bruzdach instalacyjnych. - zakup i obsadzenie puszek instalacyjnych PVC wraz z montażem wyłączników światła i gniazd wtykowych. - zakup i montaż opraw świetlówkowych zawieszanych 2x40W i 4*40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych, lub rastrem metalowym z podłączeniem - OPRAWY SZCZELNE DO POMIESZCZEŃ MOKRYCH. - zakup i montaż obudowy tablicy rozdzielczej. - badania i pomiary instalacji. 3.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i stanowiących jej integralną część. 3.4. W przypadku wskazanych w dokumentacji projektowej nazw urządzeń i materiałów dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych, pod warunkiem posiadania przez nie wszystkich wymaganych dopuszczeń i atestów oraz osiągania parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od tych ujętych w dokumentacji projektowej. Jeżeli wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych będzie oznaczać wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem urządzeń i materiałów wg projektu. 3.5. Zasady realizacji robót szczegółowo określa wzór umowy, stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.6. Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego (bez zastrzeżeń)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.2. Szczegółowe warunki udziału w zakresie posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: zamawiający wymaga wykazania się przez wykonawców wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie (modernizacja lub budowa) wewnętrznych instalacji wod.-kan. i remont pomieszczeń o wartości zadania nie mniejszej niż 100.000,-zł brutto b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnionymi do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 5.3. W zakresie warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest łącznie: a) ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 200.000,- złotych. 5.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz celem potwierdzenia, że przedmiot oferty spełnia wymagania techniczne, technologiczne, jakościowe i użytkowe narzucone przedmiotowi zamówienia, a także tego, że Wykonawca jest zdolny wykonać zamówienie zgodnie z wymaganiami, jakim podlega sposób wykonania zamówienia, Wykonawcy złożą niżej wymienione dokumenty. 6.1/ Celem potwierdzenia spełniania wszystkich warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór - załącznik nr 1 do siwz. 6.2/ Celem potwierdzenia spełniania warunku posiadania ustawowych uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawca dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3/ Celem udowodnienia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania, Wykonawcy dołączą do oferty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, dołączają do oferty: - dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - zaświadczenia, że nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu z terminem wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je: - dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, że Wykonawca nie jest w stanie likwidacji, że nie ogłoszono jego upadłości, że nie podlega zakazowi ubiegania się o zamówienie, a osoby go reprezentujące lub on sam nie są ukarani za czyny wymienione w art. 24 ust. 1 punkt 4 - 8 ustawy Pzp, sporządzonym w terminie do 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - oraz dokumentem zawierającym oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, sporządzonym w terminie do 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4/ Celem potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy dołączą do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 2 zadania odpowiadające w sposób opisany przez Zamawiającego w p.5.2 ppkt 1) siwz swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Za zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie (modernizacja lub budowa) wewnętrznej instalacji wod.-kan. i remont pomieszczeń oraz wartość zadania brutto nie mniejsza niż 100.000,-zł brutto. Wzór - załącznik nr 3 do siwz. 6.5/ Celem potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opisanego przez Zamawiającego w p.5.2 ppkt b) siwz, Wykonawcy dołączą do oferty wykaz osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz ze wskazaniem zakresu ich czynności w realizacji niniejszego zamówienia, a także z załączeniem dokumentów potwierdzających ich uprawnienia i zaświadczenia właściwych izb samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów o przynależności i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobami z wymaganymi uprawnieniami budowlanymi - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie. Wzór - załącznik nr 4 do siwz. 6.6/ Celem potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia opisanego przez zamawiającego Wykonawcy dołączą do oferty: a) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,-zł 6.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego jej wykonania. 3) Każdy z Wykonawców występujących łącznie jest obowiązany złożyć indywidualnie dokumenty wymienione w poz.6.1, 6.2 i 6.3 niniejszej specyfikacji. Pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. 4) Zamawiający oceni spełnianie poszczególnych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę w następujący sposób: - niespełnienie warunku w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania przez któregokolwiek z Wykonawców wyklucza wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę; - spełnienie warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia, uprawnień i kwalifikacji osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz zdolność finansowa (kredytowa) będą oceniane łącznie; - każdy z wykonawców występujących wspólnie musi być ubezpieczony od OC na w/w warunkach, przy czym będzie oceniana łączna suma ubezpieczenia(kwota gwarancyjna).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113, pok.335 za kwotę 40,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113, pok.335.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Usługi sprzątania dla Parku Śląskiego S.A.
- Kompleksowa obsługa technologiczna dwóch obiektów basenowych znajdujących się na obszarze Parku Śląskiego: Kąpieliska "Fala" oraz Wodnego Placu Zabaw w sezonie 2025
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzędu Miasta Chorzów oraz Jednostek podległych" - podzielona na 2 części
- Wywóz stałych odpadów miejskich z koszy ulicznych
- Skrócenie liny nośno-napędowej kolei linowej "Elka" na odcinku Wesołe Miasteczko - Planetarium
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.