To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-30
Ostrów Wielkopolski: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 6 w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.
Numer ogłoszenia: 187483 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273946 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 6 w ramach rządowego programu Radosna Szkoła..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 6 w ramach rządowego programu Radosna Szkoła. 1. Miejsce wykonywania nadzoru: ul. Staroprzygodzka 112 w Ostrowie Wielkopolskim, działka nr 63/2, arkusz mapy 1, obręb 0138. 2. Szczegółowy zakres usługi obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad: 1) wykonaniem robót ziemnych, 2) wykonaniem bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej wraz z krawężnikami poliuretanowymi, 3) wykonaniem fundamentów pod urządzenia zabawowe, 4) dostawą i montażem urządzeń zabawowych, 5) dostawą i montażem elementów małej architektury (ławka, kosz na śmieci, tablica informacyjna z regulaminem), 6) prowadzeniem przez wykonawcę księgi obmiaru robót, 7) wykonaniem kosztorysów powykonawczych oraz ich zatwierdzenie, 8) wykonaniem dokumentacji powykonawczej. 3. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 4) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 6) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 7) sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie ilości w księdze obmiaru robót, 8) sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie kosztorysów powykonawczych, 9) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 10) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 11) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 12) udział w wizytacji kontrolnej przedstawiciela organu dotującego, 13) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji, 14) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. 4. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. 5. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. projektem budowlano-wykonawczym - załącznik nr 8, 2. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9, 3. przedmiarem robót - załącznik nr 10..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
- Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Zbigniew Tomicki, ul. Grawerska 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2458,77
Oferta z najniższą ceną: 2458,77 / Oferta z najwyższą ceną: 2458,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
- "Lewków - budowa chodnika ul. Krótka", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa sprzętu fryzjerskiego, gastronomicznego, weterynaryjnego z wyposażeniem oraz kas fiskalnych w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
- SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA "BUDOWA PRZEDSZKOLA GMINNEGO W MIEJSCOWOŚCI KĘBŁOWO - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Budowa zastawek na rowach melioracyjnych na użytku ekologicznym "Polder Woźnice"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Nadzór inwestorski dla zadania Unowocześnienie i dostosowanieOddziału Obserwacyjno-Zakaźnego do walki z COVID19 i innych chorób zakaźnych oraz przebudowa III piętra budynku Szpitala Specjalistycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.