To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-24
Polkowice: Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A., w ramach bieżącej działalności PCUZ ZOZ - S.A
Numer ogłoszenia: 187511 - 2016; data zamieszczenia: 24.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17311 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A., ul. K. B. Kominka 7, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 08 00, faks 0-76 746 08 48.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A., w ramach bieżącej działalności PCUZ ZOZ - S.A.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. Zamówienie powinno być dostarczone raz w miesiącu (w liczbie 2-4 szt. zestawów w zależności od zadeklarowanych potrzeb) do siedziby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. Zaproponowaną w ofercie cenę brutto materiałów i sprzętu Wykonawca będzie musiał utrzymać przez okres jednego roku 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Komputer PC z oprogramowaniem operacyjnym - 30 szt.; 2) Uchwyt podwieszany - 30 szt.; 3) Podzespoły inne - 5 szt. zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. Uwaga: Zamawiający zastrzega, że proponowany przez Wykonawcę termin gwarancji dla części nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy (oferowane gwarancje powyżej 36 miesięcy otrzymają taką samą ilość punktów jak gwarancja 36 miesięczna) Uwagi: 1. Użyte przez Zamawiającego nazwy handlowe, znaki towarowe są uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jakości zamówienia. 2. Wszystkie minimalne parametry graniczne w powyższej tabeli są parametrami bezwzględnie wymaganymi. 3. Ze względu na standaryzację oprogramowania w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych powyższy sprzęt komputerowy musi mieć zainstalowany system operacyjny Windows 10 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty parametrów technicznych nie gorszych niż wskazane w niniejszej specyfikacji. 5. Sprzęt gotowy do pracy - dotyczy w pełni zainstalowanego systemu operacyjnego wraz ze sterownikami przestrzeń dyskowa podzielona na dwie partycje w stosunku około 50% i 50%.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74095,20
Oferta z najniższą ceną: 74095,20 / Oferta z najwyższą ceną: 89899,90
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
- Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 "KRASNAL" w Polkowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i dostosowania budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 w Polkowicach do wymogów przeciwpożarowych wraz z remontem jego wybranych elementów
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.