Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Jaworzno: Dostawa papierów EKG, EEG, elektrod, wyposażenia stołu operacyjnego (część urologiczna), działa do biopsji gruboigłowej, stacji do uzdatniania wody do zabiegów operacyjnych oraz pozostałego sprzętu i produktów medycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 187554 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papierów EKG, EEG, elektrod, wyposażenia stołu operacyjnego (część urologiczna), działa do biopsji gruboigłowej, stacji do uzdatniania wody do zabiegów operacyjnych oraz pozostałego sprzętu i produktów medycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papierów EKG, EEG, elektrod, wyposażenia stołu operacyjnego (część urologiczna), działa do biopsji gruboigłowej, stacji do uzdatniania wody do zabiegów operacyjnych oraz pozostałego sprzętu i produktów medycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie i obejmuje sukcesywne dostawy w okresie roku od podpisania umowy określonych w pakietach 1-8 oraz dostawy jednorazowe sprzętu określonego w pakietach 9-14 - zgodnie ze specyfikacją ilościowo - asortymentową stanowiącą zał. 3.1 - 3.14 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 31.71.11.40 - Elektrody 33.14.20.00 - 33.14.20.00 33.14.17.30 - Kołnierze chirurgiczne 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 30.19.92.30 - Koperty 33.15.71.10 - Maski tlenowe 38.41.20.00 - Termometry 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji 42.51.43.20 - Filtry gazu 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.16.40 - Dreny 42.91.23.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody 18.41.00.00 - Odzież specjalna 33.12.40.00 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; e) złożą terminowo ofertę, zgodną z postanowieniami SIWZ. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych-złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, Sekcja Gospodarcza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 33.19.23.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 SZCZOTKI DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do czyszczenia endoskopu o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 ELEKTRODY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektordy o wartości poniżej 14 tys. euro. Sczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 POMOCNICZY SPRZĘT REHABILITACYJNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomocniczy sprzęt rehabilitacyjny o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.20.00-7, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kołnierze ortopedyczne o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 RÓŻNY SPRZĘT MEDYCZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różny sprzęt medyczny o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.79.00.00-4, 31.71.11.40-6, 33.14.10.00-0, 30.19.92.30-1, 33.14.00.00-3, 33.15.71.10-9, 33.15.72.00-7, 38.41.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 FILTRY ANTYBAKTERYJNE, CZUJNIKI SATURACJI, MANKIETY, DRENY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry antybakteryjne, czujniki saturacji, mankiety, dreny o wartości powyżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.7 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.21.00-7, 42.51.43.20-1, 33.17.20.00-6, 33.16.22.00-5, 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 PAPIERY EKG, KTG, EEG, ŻELE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery EKG, KTG, EEG, żele o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.8 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 STACJA DO UZDATNIANIA WODY DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja do uzdatniania wody do zabiegów operacyjnych o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawierają załączniki 3.9 oraz 3.9a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 DZIAŁO DO AUTOMATYCZNEJ BIOPSJI GRUBOIGŁOWEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działo do automatycznej iopsji gruboigłowej o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.10 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.50.00-2, 33.14.12.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 WYPOSAŻENIE STOŁU OPERACYJNEGO - DLA UROLOGII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypossażenie stołu operacyjnego - dla urologii o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.11 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 FARTUCHY OPERACYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy o wartości 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.12 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 WÓZKI I TABORETY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki i taborety o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 3.13 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9, 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 OBŁOŻENIA OPERACYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia operacyjne o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zaweira załącznik nr 3.14 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Realizacja specjalistycznych zajęć psychologicznych z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna
- "Remont ścian, sufitów i posadzek w korytarzach , malowanie ścian i sufitów w sanitariatach oraz remont posadzki w sali zajęć ruchowych w Szkole Podstawowej Nr 6 w Jaworznie przy ul. Lipowej 24"
- Remont ścian, sufitów i posadzek w Szkole Podstawowej Nr 14 w Jaworznie przy ul. J. U. Niemcewicza 7A
- "Remont ścian, sufitów i posadzek w salach zajęć oraz remont posadzek na korytarzach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Jaworznie przy ul. Matejki 3"
- "Remont posadzek w salach zajęć dla dzieci oraz w szatni w Przedszkolu Miejskim nr 18 w Jaworznie przy ul. Na Stoku 12"
- Zamówienie na realizację specjalistycznych zajęć terapii ręki z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia w Ostrzeszowie
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 33 części
- Dostawa materiałów ochronnych
- Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Dostawy instrumentów do neuronawigacji śródoperacyjnej NAV 1 STORZ
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.