Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Bydgoszcz: Dostawa i montaż odsiarczalnika biogazu dla Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 187614 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodna "Kapuściska", ul. Toruńska 324A, 85-880 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3629289, fax 052 3629289.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oskapusciska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Wodna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż odsiarczalnika biogazu dla Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż jednego odsiarczalnika na istniejącym fundamencie, wypełnienie go rudą darniową, podłączenie do istniejącej sieci biogazu oraz wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Urządzenie powinno być wypełnione masą filtracyjną, posiadać niezbędną armaturę i być gotowe do pracy po podłączeniu do sieci. Odsiarczalnik powinien być wykonany ze stali kwasoodpornej i zabezpieczony przed zamarzaniem przy temperaturze zewnętrznej nie wyższej od - 20 oC. Zewnętrzna powłoka powinna być wykonana z blachy aluminiowej. Odsiarczalnik będzie ustawiony na istniejącym fundamencie. W związku z tym jego średnica zewnętrzna nie może być większa od 2800 mm. W celu podłączenia odsiarczalnika należy wykonać przyłącze do istniejącej sieci biogazu z rur PE 2x DN - 150 ( wlot i wylot ) - o łącznej długości 10,0 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.14.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.40.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki : 1. Wykonawca składający ofertę spełnia wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca składający ofertę nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. Wykonawca musi złożyć oświadczenia i dokumenty wykazane w SIWZ, 4. Wykonawca musi złożyć zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę oraz wymagane oświadczenia i dokumenty, w siedzibie Zamawiającego - do dnia 16 października 2007 r. godz. 12:00 5. Wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ, Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w następujący sposób: - na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Oświadczenie o akceptacji przez Wykonawcę SIWZ i wzoru umowy (załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz o związaniu ofertą. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (należy dołączyć ewentualne pełnomocnictwa dla osób nie wymienionych w tym dokumencie a reprezentujących Wykonawcę w przetargu ). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dla każdego z członków urzędujących władz firmy). 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej dwóch zamówień o wielkości i złożoności, porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oskapusciska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodna KAPUŚCISKA, ul. Toruńska 324 A, 85-880 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Spółka Wodna KAPUŚCISKA, ul. Toruńska 324 A, 85-880 Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.