eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawy produktów leczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Wrocław: Dostawy produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 187614 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów leczniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 (Aciclovir) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 2 (Ampicillin)1 część 1 pozycja, ZADANIE 3 (Clindamycin) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 4 (Clindamycin) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 5 (Clindamycin) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 6 (Vancomycin) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 7 (Vancomycin) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 8 (Alteplase) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 9 (Eptifibatide) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 10 (Eptifibatide) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 11 (Heparinum atrium) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 12 (Nadroparinum calcium) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 13 (Atracurium besilate) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 14 (Bupivacaine) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 15 (Sulfasalazin) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 16 (Bisoprolol) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 17 (Carvedilol) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 18 (Acidum ascorbicum+ Rutosidum) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 19,( Acetylcysteine) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 20 (Fenoterol + Ipratropium bromie) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 21 (Theophylline) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 22 (Metoclopramide) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 23 (Ornithine aspartate) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 24 (Pantoprazole) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 25 (Haloperidol) 1 część 1 pozycja , ZADANIE 26 (Lamotrigine) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 27 (Levetiracetam) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 28 (Vigabatrin) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 29 (Galantamine) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 30 (Clonazepam) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 31 (Siarczan gentamycyny + kolagen 10x10x0,5cm) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 32 (Argentum nitricum) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 33 (Benzyna) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 34 (Bismuthum subgallicum) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 35 (Chloraminum T) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 36 (Glycerolum 86%) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 37 (Lanolinum anhydricum) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 38 (Natrium tetraboricum) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 39 (Neomycinum) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 40 (Paraffinum liquidum) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 41 (Hydrogenium peroxydatum 3%) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 42 (Vaselinum album) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 43 (Niejonowy środek kontrastowy) 1 część 1 pozycja, ZADANIE 44 (Modyfikowane mleko z dodatkiem trójglicerydów sredniolancuchowych (MCT)) 1 część 1 pozycja. Całkowita szacunkowa wartość zamówienia netto - 69 812,87 zł..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.61.20.00 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego 33.61.60.00 - Witaminy 33.62.12.00 - Środki przeciwkrwotoczne 33.62.26.00 - Betablokery 33.63.21.00 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 33.66.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego 33.66.11.00 - Środki znieczulające 33.66.13.00 - Środki przeciwepileptyczne 33.66.16.00 - Neuroanaleptyki 33.67.40.00 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom 33.69.20.00 - Roztwory lecznicze 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 44.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykaże, iż posiada pozwolenie, licencje na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy ich spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, oraz na kwotę nie niższą niż wartości oferowanej części przedmiotu zamówienia lub jej równowartości w innej walucie wg średniego kursu NBP dla tej waluty z dnia podpisania oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagania dotyczące oferowanych dostaw jeśli przedłoży oświadczenie, iż oferowane produkty lecznicze, w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie RP

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz Cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stałość cen, o której mowa w ust. 3umowy, nie dotyczy: zmiany cen urzędowych, obniżenia przez Wykonawcę ceny asortymentu wykazanego w załączniku nr 1, z przyczyn nieujętych w niniejszej umowie. Ceny leków z wykazu cen urzędowych mogą ulec zmianie jedynie w przypadku ogłoszenia zmiany cen leków urzędowych przez Ministra Zdrowia, z zachowaniem dotychczas stosowanej marży, i obowiązują zgodnie z datą wejścia w życie rozporządzenia. W przypadku zmiany stawki podatku VAT ewentualny koszt naliczenia wyższej stawki leży po stronie Wykonawcy, który odpowiednio zmniejszy cenę jednostkową netto wskazaną w załączniku nr 1 do umowy tak, aby cena jednostkowa brutto pozostała stała. Zmiana załącznika nr 1wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 7 ust. 5 umowy. Zmiana stawki podatku VAT nie powoduje zwiększenia wartości brutto przedmiotu umowy. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: 1) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu leczniczego objętego umową, 2) wygaśnięcia świadectwa rejestracji produktu będącego przedmiotem zamówienia. Zmiana, o której mowa w ust. 2 § 7, będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie oparty na tej samej substancji aktywnej, znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach co lek objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena przetargowa leku objętego umową. Oprócz wypadków wykazanych w § 3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych w ust. 2 § 7 i poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 45 dni. 4) zmiana konta bankowego, 5) zmiana danych w § 4 ust. 4, 6) zmiana nr telefonu całodobowego, o którym mowa w § 1 ust. 5 umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116, bud. C, I piętro, pokój 108..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116, bud. C, II piętro, pokój 210..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.