Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Gdynia: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 206.000 euro na usługę
przeprowadzenia 736 godzin szkoleń i warsztatów, 350 godzin coachingu indywidualnego oraz przygotowania materiałów na szkolenia, warsztaty i coaching dla uczestników projektu pn.:Efektywny Samorząd-Kompetentna Kadra w Urzędzie Miasta Gdyni i Urzędzie Gminy Kosakowo
Numer ogłoszenia: 187622 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, faks 058 6209798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.gdynia.pl/bip/uslugi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 206.000 euro na usługę przeprowadzenia 736 godzin szkoleń i warsztatów, 350 godzin coachingu indywidualnego oraz przygotowania materiałów na szkolenia, warsztaty i coaching dla uczestników projektu pn.:Efektywny Samorząd-Kompetentna Kadra w Urzędzie Miasta Gdyni i Urzędzie Gminy Kosakowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 736 godzin szkoleń i warsztatów, 350 godzin coachingu indywidualnego oraz przygotowanie materiałów na szkolenia, warsztaty i coaching dla uczestników projektu pn.: Efektywny Samorząd-Kompetentna Kadra w Urzędzie Miasta Gdyni i Urzędzie Gminy Kosakowo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 złotych, słownie: dziewięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione: - w pieniądzu przelewem na konto: Konto bankowe: Nordea Bank Polska S.A O / Gdynia PL 61 1440 1026 0000 0000 0040 6228; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr 42/2007, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta przy Alei Marszałka Piłsudskiego 52/54, pokój nr 27. 4. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 23 czerwca 2009 r. godz. 12:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 7. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 7 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. 8. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Prowadzenie działalności gospodarczej określonej wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Spełnianie wszystkich wymagania art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 3. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywanie usług szkoleniowych oraz coachingu na łączną kwotę o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. netto; 4. Wykazanie się osobami, które posiadają: 1). wykształcenie wyższe magisterskie; 2). kwalifikacje zawodowe uprawniające do edukacji osób dorosłych (do wyboru): ukończone studia wyższe (np. pedagogika, andragogika, doradztwo zawodowe, psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi), studia podyplomowe (np. pedagogika, andragogika, doradztwo zawodowe, psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, coaching), studium (np. nauczycielskie, pedagogiczne, trenerskie, coachingu), szkolenie lub kurs potwierdzające nabycie kwalifikacji trenerskich i/lub do prowadzenia coachingu; 3). doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzenia odpowiednio: a) 400 godzin szkoleń interpersonalnych, odpowiadających pozycjom nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11, 15, 16, 18 z tabeli w pkt 3.2.1 SIWZ, b) 200 godzin szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, odpowiadających pozycjom nr: 8, 9, 12, 13, 14, 17 z tabeli w pkt 3.2.1 SIWZ, c) 100 godzin szkoleń z zakresu zarządzania projektami, odpowiadającej pozycji nr 10 z tabeli w pkt 3.2.1 SIWZ, d) 300 godzin coachingu indywidualnego odpowiadającego pozycjom nr: 19, 20 z tabeli w pkt 3.2.1 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty - o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony Formularz Ceny, Osób prowadzących szkolenia, warsztaty i coaching oraz miejsca sesji coachingowych o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 a do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz wykonanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług szkoleniowych, warsztatowych oraz coachingu o wartości min. 250.000,00 zł netto łącznie, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 5. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3 do SIWZ wraz z informacjami na temat poziomu wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. posiadania uprawnień trenerskich oraz do prowadzenia coachingu, zgodnie z pkt 5.1 SIWZ, poz. 4; 6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 3 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7. Wykaz doświadczenia zawodowego osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu przedmiotu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 4, zgodnie z pkt 5.1 SIWZ, poz. 4; 8. Wykaz usług, które Wykonawca powierzy podwykonawcom o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 (w przypadku powierzenia podwykonawcom części usług); 9. Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/uslugi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WYDZIAŁ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ URZĘDU MIASTA GDYNI, AL. MARSZAŁKA PIŁSUDSKIEGO 18, POK. NR 1, 81-382 GDYNIA.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Wydział Integracji Europejskiej Urzędu Miasta Gdyni, adres: Al. Marsz. Piłsudskiego 18, pokój 1 lub KANCELARIA OGÓLNA na parterze Urzędu Miasta Gdyni przy Al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 Gdynia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.07.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Opracyjnego Kapitał Ludzki, V Priorytet, Dobre rzadzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DO ELASTOGRAFII WĄTROBY
- Wymiana olinowania stałego - sztagów wraz z dostawą materiałów na Dar Młodzieży
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji i Centrum Offshore Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługę świadczenia wsparcia teleinformatycznego dla PPNT Gdynia
- Stanowisko badawczo-dydaktyczne do przetwarzania i materializacji modeli 3D - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu prądotwórczego, przełącznika sieciowego oraz systemu kopii zapasowych w chmurze dla systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Lipno
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.