Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-03
Chełm: Zakup i sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb SP WSzS w Chełmie
Numer ogłoszenia: 187632 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwss_chelm.ebip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb SP WSzS w Chełmie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych z podziałem na 16 pakietów. Przez powyżej określony przedmiot zmówienia należy rozumieć skrótowe zdefiniowanie przedmiotu. Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy oraz asortymentowo - cenowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób jest dopuszczony do stosowania na terenie RP - załącznik nr 1. 2. Certyfikat CE w sposób odpowiadający dyrektywie Rady UE w sprawie wyrobów medycznych; 3. Deklaracja CE (jeżeli dotyczy z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności); 4. Opisy i fotografie - oryginalne firmowe prospekty i/lub katalogi producentów oferowanych produktów wykazanych w załączniku nr 1, [z logo i/lub nazwą producenta], potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów wymaganych i opisanych przez zamawiającego (w tym: numery i rozmiary każdej oferowanej pozycji, z zaznaczeniem którego pakietu i pozycji w pakiecie dotyczą). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku braku dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym dopuszcza się dołączenia do oferty inne dokumenty producenta (np. części instrukcji obsługi) na podstawie których zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu lub wartości danego parametru. 5. Fotografie opakowań, zawierajęce informacje, o których mowa w Dziale III ust. 9 pkt. 7 z wyłączeniem lit. g i h SIWZ. 6. Szczegółowe instrukcje użytkowania i obsługi w języku polskim z dokładnym opisem jego użycia, zastosowania oraz warunków przechowywania itp. Uwaga: Instrukcje użytkowania należy dołączyć do pierwszej dostawy ,w przypadku udzielenia zmówienia danemu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania instrukcji, o których mowa w zdaniu poprzedzającym na etapie badania i oceny ofert od wszystkich Wykonawców.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zasobach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w części realizacji zamówienia, wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w części B i C SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy, polega na zasobach innych pomiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: 1) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasobu innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia [Konsorcjum] zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnikiem powinien być jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku złożenia oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 6.Wypełniony formularz oferty wraz z częścią szczegółową (asortymentowo-cenową) [zgodny z załącznikiem nr 1] 7. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 7 pkt.3 siwz. 8.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.9.W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowy spółki cywilnej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w § 7 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SIWZ tj.: 1) zmiany cen, o którym mowa w § 3 ust.3 i 4 wzoru umowy 2) zmiany numerów lub symboli katalogowych w przypadku ich aktualizacji przy zachowaniu wszystkich wielkości i parametrów przedmiotu zamówienia, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy. 3) zmian wynikających z § 3 ust. 5 wzoru umowy; 4) zmiany nazwy Zamawiającego lub Wykonawcy; 5) zmiany rachunku bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy; 6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostaw, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dostawy, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w dostawie. 7) przeniesienia praw i obowiązków Wykonawcy na innego Wykonawcę w przypadku: a) sukcesji uniwersalnej tj. przejście ogółu praw i obowiązków z jednego podmiotu na drugi podmiot, b) sukcesji szczegółowej w zakresie zamówień publicznych w razie sprzedaży przedsiębiorstwa (na podstawie art. 552 k.c. w zw. z art. 551 k.c), c) zmiany wspólnika spółki osobowej poprzez przeniesienie praw i obowiązków wspólnika na rzecz osoby trzeciej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwss_chelm.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; 22-100 Chełm; ul. Ceramiczna nr 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; 22-100 Chełm; ul. Ceramiczna nr 1. Kancelaria Szpitala [I piętro].
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, jednobarwny, wchłanialny, powlekany, 100% kwas poliglikolowy, zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tygodniach 60-70% pierwotnej siły, po 18 dniach 50% pierwotnej siły, po 3 tygodniach 24-42%, czas wchłaniania 60-90 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny syntetyczny, pleciony, powlekany, glikonatem, 100% kwas poliglikolowy; zdolność podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, 0% po 10-14 dniach; czas wchłaniania około 42 dni - opis do pozycji 1-4 Szew wchłanialny syntetyczny, pleciony, powlekany, glikonatem, 100% kwas poliglikolowy; zdolność podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, 0% po 10-14 dniach; czas wchłaniania około 42 dni - opis do pozycji 1-4 Szew niewchłanialny syntetyczny pleciony, poliestrowy, niepowlekany - opis do pozycji 5 i 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny niewchłanialny złożony z przędzy poliestrowej; powlekany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy; polipropylenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis do pozycji nr 1-15: Szew skórny syntetyczny monofilamentowy , niewchłanialny ; poliamidowy Opis do pozycji nr 16-20: Szew syntetyczny wchłanialny, monoflamentowy o okresie wchłaniania od 180 do 210 dni i zdolności podtrzymywania tkankowego min po 4 tygodniach 50-70%. Opis do pozycji nr 21 i 22: Staplery skórne ,przyrządy do usuwania zszywek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny wykonany z plecionych lub skręcanych włókien jedwabnych [powlekany woskiem] Opis do pozycji 12 i 13: niewchłanialny, naturalny szew lniany..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny pleciony, wchłanialny, z mieszaniny kwasu poliglikolowego 90% i polimlekowego 10%; zdolność podtrzymywania tkankowego w węźle po 2 tygodniach 80% po 3 tygodniach 30%; czas wchłaniania 56 - 70 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny pleciony, wchłanialny, powlekany z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego. Okres wchłaniania 56-70dni i profilu podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 50% po 21 dniach, 25 % po 28 dniach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i pooperacyjnych z polipropylenu, monofilamentowa, lekka o rozmiarach porów 1,5x1,7 mm, ciężar siatki 38g/m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa polipropylenowa monofilametowa o wadze 48 g/m2 i wielkości porów 3,6 mm x 2,8 mm ;grubość 0,55mm;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka płaska częściowo wchłanialna syntetyczna, wykonana z włókien wchłanialnych, monofilamentowych polipropylenowych i monofilamentowych włókien poliglekapronowych o okresie wchłaniania 90-120dni ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka polipropylenowa monofilamentowa o grubości 0,57mm i rozmiarze porów 0,38 x 0,38mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa polipropylenowa monofilamentowa o grubości 0,53mm, ciężar 60g/m2, wielkość porów 1,5mm. barwione miedzią pasy w celu dokładnego pozycjonowania i dobrej widoczności w polu operacyjnym, siatka wzmocniona paskami zwiększającymi rozciągliwość..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa polipropylenowa monofilamentowa, o wadze 36g/m2 i wielkości porów 1,0mm; grubość 0,39mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka separujaca do przepuklin brzusznych, poopreacyjnych, używana do zabiegów otwartych i laparoskopowych z możliwością obustronnego przylegania do trzewi, wielowarstwowa, częściowo wchłanialna ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025r.
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Białej Podlaskiej, Chełmie, Włodawie, Lublinie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim, Zamościu w 2025 roku
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2025 roku."
- Lecznictwo szpitalne i ambulatoryjne dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm w 2025 r.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Dostawa materiałów do artroskopowego leczenia stawów
- Dostawa nici chirurgicznych - powtórzenie
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa środków jednorazowego użytku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.