eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZakup i sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb SP WSzS w Chełmie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Chełm: Zakup i sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb SP WSzS w Chełmie
Numer ogłoszenia: 187632 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwss_chelm.ebip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb SP WSzS w Chełmie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych z podziałem na 16 pakietów. Przez powyżej określony przedmiot zmówienia należy rozumieć skrótowe zdefiniowanie przedmiotu. Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy oraz asortymentowo - cenowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób jest dopuszczony do stosowania na terenie RP - załącznik nr 1. 2. Certyfikat CE w sposób odpowiadający dyrektywie Rady UE w sprawie wyrobów medycznych; 3. Deklaracja CE (jeżeli dotyczy z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności); 4. Opisy i fotografie - oryginalne firmowe prospekty i/lub katalogi producentów oferowanych produktów wykazanych w załączniku nr 1, [z logo i/lub nazwą producenta], potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów wymaganych i opisanych przez zamawiającego (w tym: numery i rozmiary każdej oferowanej pozycji, z zaznaczeniem którego pakietu i pozycji w pakiecie dotyczą). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku braku dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym dopuszcza się dołączenia do oferty inne dokumenty producenta (np. części instrukcji obsługi) na podstawie których zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu lub wartości danego parametru. 5. Fotografie opakowań, zawierajęce informacje, o których mowa w Dziale III ust. 9 pkt. 7 z wyłączeniem lit. g i h SIWZ. 6. Szczegółowe instrukcje użytkowania i obsługi w języku polskim z dokładnym opisem jego użycia, zastosowania oraz warunków przechowywania itp. Uwaga: Instrukcje użytkowania należy dołączyć do pierwszej dostawy ,w przypadku udzielenia zmówienia danemu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania instrukcji, o których mowa w zdaniu poprzedzającym na etapie badania i oceny ofert od wszystkich Wykonawców.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zasobach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w części realizacji zamówienia, wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w części B i C SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy, polega na zasobach innych pomiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: 1) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasobu innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia [Konsorcjum] zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnikiem powinien być jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku złożenia oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 6.Wypełniony formularz oferty wraz z częścią szczegółową (asortymentowo-cenową) [zgodny z załącznikiem nr 1] 7. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 7 pkt.3 siwz. 8.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.9.W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowy spółki cywilnej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w § 7 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SIWZ tj.: 1) zmiany cen, o którym mowa w § 3 ust.3 i 4 wzoru umowy 2) zmiany numerów lub symboli katalogowych w przypadku ich aktualizacji przy zachowaniu wszystkich wielkości i parametrów przedmiotu zamówienia, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy. 3) zmian wynikających z § 3 ust. 5 wzoru umowy; 4) zmiany nazwy Zamawiającego lub Wykonawcy; 5) zmiany rachunku bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy; 6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostaw, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dostawy, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w dostawie. 7) przeniesienia praw i obowiązków Wykonawcy na innego Wykonawcę w przypadku: a) sukcesji uniwersalnej tj. przejście ogółu praw i obowiązków z jednego podmiotu na drugi podmiot, b) sukcesji szczegółowej w zakresie zamówień publicznych w razie sprzedaży przedsiębiorstwa (na podstawie art. 552 k.c. w zw. z art. 551 k.c), c) zmiany wspólnika spółki osobowej poprzez przeniesienie praw i obowiązków wspólnika na rzecz osoby trzeciej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwss_chelm.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; 22-100 Chełm; ul. Ceramiczna nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; 22-100 Chełm; ul. Ceramiczna nr 1. Kancelaria Szpitala [I piętro].

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, jednobarwny, wchłanialny, powlekany, 100% kwas poliglikolowy, zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tygodniach 60-70% pierwotnej siły, po 18 dniach 50% pierwotnej siły, po 3 tygodniach 24-42%, czas wchłaniania 60-90 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny syntetyczny, pleciony, powlekany, glikonatem, 100% kwas poliglikolowy; zdolność podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, 0% po 10-14 dniach; czas wchłaniania około 42 dni - opis do pozycji 1-4 Szew wchłanialny syntetyczny, pleciony, powlekany, glikonatem, 100% kwas poliglikolowy; zdolność podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, 0% po 10-14 dniach; czas wchłaniania około 42 dni - opis do pozycji 1-4 Szew niewchłanialny syntetyczny pleciony, poliestrowy, niepowlekany - opis do pozycji 5 i 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny niewchłanialny złożony z przędzy poliestrowej; powlekany.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy; polipropylenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis do pozycji nr 1-15: Szew skórny syntetyczny monofilamentowy , niewchłanialny ; poliamidowy Opis do pozycji nr 16-20: Szew syntetyczny wchłanialny, monoflamentowy o okresie wchłaniania od 180 do 210 dni i zdolności podtrzymywania tkankowego min po 4 tygodniach 50-70%. Opis do pozycji nr 21 i 22: Staplery skórne ,przyrządy do usuwania zszywek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny wykonany z plecionych lub skręcanych włókien jedwabnych [powlekany woskiem] Opis do pozycji 12 i 13: niewchłanialny, naturalny szew lniany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny pleciony, wchłanialny, z mieszaniny kwasu poliglikolowego 90% i polimlekowego 10%; zdolność podtrzymywania tkankowego w węźle po 2 tygodniach 80% po 3 tygodniach 30%; czas wchłaniania 56 - 70 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny pleciony, wchłanialny, powlekany z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego. Okres wchłaniania 56-70dni i profilu podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 50% po 21 dniach, 25 % po 28 dniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i pooperacyjnych z polipropylenu, monofilamentowa, lekka o rozmiarach porów 1,5x1,7 mm, ciężar siatki 38g/m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa polipropylenowa monofilametowa o wadze 48 g/m2 i wielkości porów 3,6 mm x 2,8 mm ;grubość 0,55mm;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka płaska częściowo wchłanialna syntetyczna, wykonana z włókien wchłanialnych, monofilamentowych polipropylenowych i monofilamentowych włókien poliglekapronowych o okresie wchłaniania 90-120dni ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka polipropylenowa monofilamentowa o grubości 0,57mm i rozmiarze porów 0,38 x 0,38mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa polipropylenowa monofilamentowa o grubości 0,53mm, ciężar 60g/m2, wielkość porów 1,5mm. barwione miedzią pasy w celu dokładnego pozycjonowania i dobrej widoczności w polu operacyjnym, siatka wzmocniona paskami zwiększającymi rozciągliwość..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa polipropylenowa monofilamentowa, o wadze 36g/m2 i wielkości porów 1,0mm; grubość 0,39mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka separujaca do przepuklin brzusznych, poopreacyjnych, używana do zabiegów otwartych i laparoskopowych z możliwością obustronnego przylegania do trzewi, wielowarstwowa, częściowo wchłanialna ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.