Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Myślenice: dostawa klimatyzatorów wraz z montażem
Numer ogłoszenia: 187635 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2730322, fax 012 2721855.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa klimatyzatorów wraz z montażem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa klimatyzatorów wraz z montażem w ciemni RTG oraz w serwerowni- 3 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.12.20 - Ścienne maszyny do konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.22.00 - Ścienne maszyny do konfekcjonowania powietrza Oryginalny kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII.1.3. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, wymagane jest posiadanie doświadczenia w realizacji zamówień zbliżonych do przedmiotu zamówienia - należy wykazać co najmniej 1 podobną dostawę do przedmiotu zamówienia odpowiadające jego wartości, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII.1.1. 3) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII.1.2. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z ar. 24 Ustawy, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII.1.3. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. 3. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez zamawiającego od wykonawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków stanowić będzie podstawę do wezwania wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: VII.1.1.Warunki określone VI.1.2) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz następujące dokumenty: 1.1.1 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za spełnienie wymogu, jeśli Wykonawca przedstawi minimum jedną podobną dostawę odpowiadającą wartości przedmiotu zamówienia - oraz przedstawi ich potwierdzenie w formie referencji. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (referencje) powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji podmiotu na rzecz, którego dostawy były realizowane. VII.1.2.Warunki określone w punkcie VI.1.3) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. VII.1.3. Warunki określone w punkcie VI.1.1 oraz V.1.4 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu zamówienia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy oraz dołączy następujące dokumenty: 1.3.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.2.oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę gdy nie wynika to z w/w dokumentów . Dokumenty przedmiotowe: - Wykonawca musi posiadać i załączyć karty techniczne klimatyzatorów lub inne równorzędne dokumenty stwierdzające dane techniczne oferowanych urządzeń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szpitalna 2; 32-400 Myślenice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, tj. w Myślenicach przy ul. Szpitalnej 2, w budynku administracji w sekretariacie na dziennik podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- IZP.272.12.2024 - Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 2*
- Dostawy pieluchomajtek
- Budowa drogi wewnętrznej wraz ze zjazdem z drogi powiatowej oraz przebudową sieci wodociągowej na działkach nr 430/19, 189/1 w miejscowości Osieczany, gm Myślenice
- Poprawa warunków edukacyjnych w szkołach ponadpodstawowych - wykonanie robót budowlanych
- Modernizacja istniejącego boiska wraz z kompleksowym zagospodarowaniem działki nr 1083 w Parku Jordana w Myślenicach
- Myślenice, Urząd Miasta i Gminy Myślenice, 1898r. remont konserwatorski elewacji budynku
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku OSP w Komornikach
- Dostawa i montaż klimatyzacji w systemie VRF dla Sądu Okręgowego w Legnicy.
- Budowa inst. klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz budowa inst. regulacji wilgotności powietrza w pom. na poziomie piwnic budynku Sądu Rejonowego w Bolesławcu.
- Budowa Sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojsławicach-Kolonii
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji dla pomieszczeń w budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Część I - Instalacja systemu klimatyzacji do pom. biurowych - I/Złotoryja Część II - Instalacja systemu klimatyzacji do pom. biurowych - BT/Lwówek Śląski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.