To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-05
Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Urzędu Miejskiego Wrocławia i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 187646 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77453 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Urzędu Miejskiego Wrocławia i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miejskiego Wrocławia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 dostawa materiałów eksploatacyjnych do Urzędu Miejskiego Wrocławia, 1.2 odbiór nieuszkodzonych zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miejskiego Wrocławia przez Wykonawcę, 1.3 odbiór uszkodzonych zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz unieszkodliwienie ich przez Wykonawcę na swój koszt. Szacowana ilość, rodzaj i parametry zamawianych materiałów eksploatacyjnych zostały określone w załączniku 1.1 i 1.2. Dostarczone materiały eksploatacyjne wyszczególnione: a/ w zał. 1.1 - to materiały eksploatacyjne do urządzeń będących na gwarancji producenta: muszą być oryginalne i fabrycznie nowe ( w których żaden element nie był wymieniany) oraz przewidziane i zalecane przez producentów drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w instrukcjach obsługi technicznej nie powodujące utraty gwarancji producenta. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Muszą posiadać oznaczenie produktu - znak firmowy (symbol), termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych; b/ w załączniku 1.2 - to materiały eksploatacyjne oryginalne lub równoważne pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych parametrów techniczno - jakościowych co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, fabrycznie nowe, do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, które przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w tym: obudowy, wałki światłoczułe, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista typów drukarek do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany) tj. kartę charakterystyki, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności oraz muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Zamawiający nie określa kto (producent lub Wykonawca) sporządza kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki. Przez kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki rozumiemy: 1.Karta gwarancyjna jest pisemnym oświadczeniem gwaranta i musi zawierać: - nazwę i adres gwaranta; - datę zakupu; - określenie materiału eksploatacyjnego sprzedanego; - czas, na jaki gwarancja została udzielona; - zobowiązania gwaranta. 2. Karta charakterystyki musi zawierać informację: - nazwę materiału eksploatacyjnego, - symbol materiału eksploatacyjnego, - typ urządzenia ( drukarki, kserokopiarki, powielacza, faksu) dla którego został wyprodukowany materiał eksploatacyjny, - kartą charakterystyki może być również firmowe opakowanie produktu, na którym zawarte będą ww. informacje. Użycie materiałów eksploatacyjnych z zał. 1.1 i 1.2 nie może spowodować utraty gwarancji producenta drukarek, oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarek. Na dostarczone materiały eksploatacyjne jak w zał. 1.1 i 1.2 Wykonawca musi udzielić 12 miesięcy gwarancji, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru. Przedmiot umowy na dostawę realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem, w terminie do 1 dnia roboczego od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. Wydanie materiałów eksploatacyjnych nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu/zgłoszeniu, tj. w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca, na swój koszt, dokona jego wymiany na nowy w terminie do 2 godzin od chwili zgłoszenia. Opis przedmiotu zamówienia na odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych: 1. Przedmiot umowy na odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie realizowany sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem, w terminie do 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia. W zgłoszeniach określone będą miejsca odbioru partii zużytych materiałów eksploatacyjnych. Odbiór materiałów eksploatacyjnych nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu/zgłoszeniu, tj. w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie stwierdzony protokołem odbioru, potwierdzonym przez obie strony, na którym będzie wpisany numer zgłoszenia. Protokół odbioru musi zawierać: rodzaj oraz ilość sztuk oryginalnych, nieoryginalnych, nieuszkodzonych i uszkodzonych materiałów eksploatacyjnych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zapłaty Zamawiającemu za odebrane nieuszkodzone zużyte materiały eksploatacyjne oznaczone w załączniku 1.1 i załączniku 1.2. po wystawieniu faktury przez Zamawiającego. 3. Wykonawca po dokonaniu odbioru od Zamawiającego partii przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt 1, wystawia kartę przekazania odpadu tj. dokument poświadczający odpowiednie gospodarowanie odpadami zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. /Dz.U. z 2010 nr 185 poz. 1243 ze zm./. 4. Po przekazaniu zużytych materiałów eksploatacyjnych przez Zamawiającego odpowiedzialność za ich zagospodarowanie ponosi Wykonawca. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie/decyzję lub inne dokumenty na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (powstających z zużytych materiałów eksploatacyjnych) innych niż niebezpieczne lub musi posiadać wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu odpadów powstałych z materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz.U. z 2007 nr 39 poz. 251 ze zm.). przez cały okres trwania umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406504,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 482764,20
Oferta z najniższą ceną: 428852,10 / Oferta z najwyższą ceną: 489596,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3964
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.