Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Sosnowiec: Dostawa medycznych materiałów szewnych i innych wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 187647 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2964219, 3630479, faks 32 2964219, 2635719.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznych materiałów szewnych i innych wyrobów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznych materiałów szewnych i innych wyrobów medycznych. Zamówienie składa się z 31 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - nici ogólne; Pakiet nr 2 - nici ogólne; Pakiet nr 3 - nici ogólne; Pakiet nr 4 - nici ogólne; Pakiet nr 5 - taśma poliestrowa; Pakiet nr 6 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 7 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 8 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 9 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 10 - wosk kostny; Pakiet nr 11 - magazynki sterylne; Pakiet nr 12 - klipsy naczyniowe; Pakiet nr 13 - staplery; Pakiet nr 14 - staplery; Pakiet nr 15 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 16 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 17 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 18 - taśmy do leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu; Pakiet nr 19 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 20 - protezy powięzi mięśni; Pakiet nr 21 - nici ogólne; Pakiet nr 22 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 23 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 24 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 25 - siatki przepuklinowe; Pakiet nr 26 - zestaw do leczenia urazów rzepki; Pakiet nr 27 - zestaw do szycia zerwanych ścięgien; Pakiet nr 28 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 29 - nici specjalistyczne; Pakiet nr 30 - hemostatyki; Pakiet nr 31 - nici specjalistyczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajdują się w załącznikach nr 4.1 do 4.31 do SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie. 4. Wykonawca gwarantuje, że proponowany przedmiot i warunki realizacji zamówienia są zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93, poz. 896) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia w/g załącznika nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia w/g załącznika nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia w/g załącznika nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia w/g załącznika nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia w/g załącznika nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
- katalog oferowanego asortymentu z zaznaczeniem pakietu i pozycji którego dotyczy lub inny dokument w języku polskim zawierający szczegółowy opis asortymentu, pakietu i pozycji, której dotyczy; - ulotki z opakowania handlowego lub inne dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z zapotrzebowaniem Zamawiającego (czas wchłaniania, skład itp.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę cen w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub zmian korzystnych dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. szpitalna 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. szpitalna 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici ogólne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici ogólnych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici ogólne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici ogólnych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nici ogólne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici ogólnych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nici ogólne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici ogólnych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Taśma poliestrowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa taśmy poliestrowej w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wosk kostny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wosku kostnego szczegółowo określonego w załączniku nr 4.10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Magazynki sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa magazynków sterylnych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Klipsy naczyniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klipsów wykonanych z tytanu w magazynkach, kompatybilne z klipsownicą wielorazowego użytku OLYMPUS A5635 w ilościach szczegółowo określoych w załączniku nr 4.12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Staplery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych staplerów okrężnych w rozmiarze i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Staplery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa staplerów i ładunków do staplerów szczegółowo określonych w załączniku nr 4.14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów odbarczających, nici stalowych powlekanych polietylenem w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4.16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4.17 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Taśmy do zabiegów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa taśmy do zabiegów leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet z dostępu nadłonowego w ilościach określonych w załączniku nr 4.18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici wchłanialnych szczegółowo określonych w załączniku nr 4.19 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Protezy powięzi mięśni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa protez powięzi mięśni w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.20 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Nici ogólne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici ogólnych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.21 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.22 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.23 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.24 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Siatki chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatek chirurgicznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.25 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zestawy do leczenia urazów rzepki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do leczenia urazów rzepki szczegółowo określonych w załączniku nr 4.26 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zestaw do szycia zerwanych ścięgien.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do szycia zerwanych ścięgien szczegółowo określonych w załączniku nr 4.27 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.28 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.29 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Hemostatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa hemostatyków szczegółowo określonych w załączniku nr 4.30 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Nici specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 4.31 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie obiektów MOSiR w Sosnowcu na rok 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym poprzez przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek rejestrowanych wychodzących z MOPS w Sosnowcu w 2025r
- "Usługa utrzymania systemu wydruku centralnego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych; usługa poczty e-mail 2500 kont pocztowych, o pojemności 4TB na okres 24 miesięcy dla WSS5 "(...)"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Dostawy materiałów szewnych
- Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
- dostawa produktów leczniczych, środków do mycia, odkażania, dezynfekcji do Apteki Szpitalnej.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.