Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Płock: Dostawa i montaż sprzętu i aparatury do pracowni psychologii
w MWOMP w Płocku oraz w Oddziałach w Warszawie i w Radomiu
Numer ogłoszenia: 187665 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, fax 024 2628842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu i aparatury do pracowni psychologii w MWOMP w Płocku oraz w Oddziałach w Warszawie i w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - Część I - dostawa i montaż fabrycznie nowego stereometru Dolmana dla MWOMP w Płocku oraz MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie; - Część II - dostawa i montaż fabrycznie nowego wirometru dla MWOMP w Płocku oraz MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie; - Część III - dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia ciemni kabinowej w MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.60.00 - Przyrządy do testów psychologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.60.00 - Przyrządy do testów psychologicznych Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek do spełnienia - Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków 1. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - a - Aktualny odpis z właściwego rejestru b -Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS (Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia w zakresie niniejszego punktu) 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia - Wykaz min. 3 dostaw, dla każdej z Części, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie 4. Udzielenie gwarancji na okres co najmniej 36 m-cy - Oświadczenie zawarte w formularzu oferty 5. Urządzenie do przeprowadzania psychologicznych badań widzenia zmierzchowego oraz pomiaru wrażliwości na olśnienie powinno posiadać normy opracowane na grupie losowej - dotyczy Części III - Oświadczenie Wykonawcy, iż w momencie dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego zostaną dostarczone dokumenty potwierdzające, iż urządzenie posiada normy opracowane na grupie losowej .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenie lub dokument: 1. Podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik od nr 1 do nr 3 dla danej Części 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 odpowiednio dla danej Części 3. Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia w zakresie niniejszego punktu. 6. Wykaz min. 3 dostaw, dla każdej z Części, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy, iż w momencie dostawy przedmiotu zamówienia (dla Części III) do Zamawiającego zostaną dostarczone dokumenty potwierdzające, iż urządzenie posiada normy opracowane na grupie losowej. 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwomp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19, pokój nr 8 Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - dostawa i montaż fabrycznie nowego stereometru Dolmana dla MWOMP w Płocku oraz MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - dostawa i montaż fabrycznie nowego stereometru Dolmana dla MWOMP w Płocku oraz MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie; Zadaniem Wykonawcy będzie: - dostarczenie przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.1 SIWZ, - montaż przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.1 SIWZ, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.1 SIWZ, - dostarczenie instrukcji obsługi w jęz. polskim i dokumentów gwarancyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - dostawa i montaż fabrycznie nowego wirometru dla MWOMP w Płocku oraz MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - dostawa i montaż fabrycznie nowego wirometru dla MWOMP w Płocku oraz MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie; Zadaniem Wykonawcy będzie: - dostarczenie przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.1 SIWZ, - montaż przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.1 SIWZ, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.1 SIWZ, - dostarczenie instrukcji obsługi w jęz. polskim i dokumentów gwarancyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia ciemni kabinowej w MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia ciemni kabinowej w MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu. Zadaniem Wykonawcy będzie: - dostarczenie przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.1 SIWZ, - montaż przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.1 SIWZ, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.1 SIWZ, - dostarczenie dokumentów potwierdzających, iż urządzenie do przeprowadzania psychologicznych badań widzenia zmierzchowego (pierścień Landolta) - Część III, posiada normy opracowane na grupie losowej, - dostarczenie instrukcji obsługi w jęz. polskim i dokumentów gwarancyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.60.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Bieżąca konserwacja pomieszczeń dla zatrzymanych w budynku Sądu Okręgowego w Płocku
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Płockiego
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa skaningowego laserowego oftalmoskopu (SLO) na potrzeby poradni okulistycznej SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia medycznego oraz aparatury medycznej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.