Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Łódź: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości
Numer ogłoszenia: 187667 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujęte w trzech częściach (zadaniach): 1) część I (zadanie Nr 1) tj: pow. wew. nieruchomości - 6.183,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 34.234,70 m2 tereny zielone - 14.785,92 m2 ogółem: - 55.203,62 m2 2) część II (zadanie Nr 2) tj: pow. wew. nieruchomości - 5 867,60 m2 tereny zew. niezabudowane - 21 708,00 m2 tereny zielone - 6 317,00 m2 3) część III (zadanie Nr 3) tj: pow. wew. nieruchomości - 32 292,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 70 738,81 m2 tereny zielone - 16 588,94 m2 ogółem: - 119 619,75 m2 ogółem: - 33 892,60 m2 W terminie: 01.07.2011 - 31.08.2011.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujętych w części I (zadaniu Nr 1)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OT i Z Dariusz Brończyk, ul. Bartoka 57 m. 111, 92-533 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25951,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26407,02
Oferta z najniższą ceną: 26407,02 / Oferta z najwyższą ceną: 26407,02
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujętych w części II (zadaniu Nr 2)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
- Ośrodek Aktywizacji Zawodowej i Szkoleń Sp. z o. o., ul. Próchnika 5, 90-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16305,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17807,01
Oferta z najniższą ceną: 17807,01 / Oferta z najwyższą ceną: 17807,01
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujętych w części III (zadaniu Nr 3)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowe MAWA Marzena Waraksa, ul.Ketlinga 19 m. 16, 92-431 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58465,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60299,71
Oferta z najniższą ceną: 60299,71 / Oferta z najwyższą ceną: 60299,71
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający zmuszony został w dniu 21.06.2011 r. do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Nr sprawy: ZP/44B/4/2011 na usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujętych w trzech częściach (zadaniach Nr 1, 2, 3) w okresie 01.07.2011 - 30.06.2012 z przyczyn od niego niezależnych, w którym dokonano wyboru najkorzystniejszych ofert na poszczególne części (zadania) i wyznaczono na dzień 17.06.2011 termin do podpisania stosownych umów na przedmiotowe usługi z wybranym Wykonawcą: P.P.H.U. TOMEK z siedzibą w Łodzi przy ul. Bednarskiej 9 m. 158, który został wybrany przez Zamawiającego z najkorzystniejszą ofertą na wszystkie części (zadania). W dniu 17.06.2011 r., w którym Zamawiający zaprosił Wykonawcę do swojej siedziby celem podpisania umów, powziął telefoniczną informację o śmierci Pana Tomasza Lipińskiego Właściciela firmy: P.P.H.U. TOMEK. ( akt zgonu przedłożono Zamawiającemu w dniu 21.06.2011 r.). W związku z powyższym,iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnych umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego- wyjątkowa sytuacja niewynikająca z przyczyn Zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, a wymagana jest ciągłość obsługi - usługi sprzątania budynków i terenów przynależnych, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów, Zamawiający zdecydował, że udzieli zamówienia w trybie z wolnej ręki na okres dwóch miesięcy od 01.07.2011 do 31.08.2011 i w tym czasie wdroży nowe postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie: z wolnej ręki (art 67. ust.1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli zachodzi przesłanka, która brzmi: ze względu na wyjątkową sytuację (zgon Wykonawcy Pana Tomasza Lipińskiego, który złożył ofertę w prowadzonym postępowaniu przetargowym i Zamawiający dokonał jej wyboru jako oferty najkorzystniejszej i nie zawarto ważnych umów na przedmiotowe usługi) niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której też nie mógł przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zagospodarowanie terenu zieleni pomiędzy ulicą Wiatraczną a Krzywoustego
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.