Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Nowy Sącz: Przeprowadzenie zajęć: teoretycznych i praktycznych z techniki i taktyki jazdy dla kandydatów na egzaminatorów i instruktorów nauki jazdy; praktycznych na kursie dla kandydatów na instruktorów i wykładowców; z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Numer ogłoszenia: 187672 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. 29 Listopada 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4490880, 4490882, faks 018 4490881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć: teoretycznych i praktycznych z techniki i taktyki jazdy dla kandydatów na egzaminatorów i instruktorów nauki jazdy; praktycznych na kursie dla kandydatów na instruktorów i wykładowców; z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu. 2. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń, seminariów teoretyczno-praktycznych, zajęć praktycznych w zakresach tematycznych, z których każde stanowi odrębne zadanie szkoleniowe (odrębną część zamówienia). Na każde z zadanie szkoleniowe należy składać odrębną ofertę: 3. W ramach zamówienia mamy następujące zadania szkoleniowe (części zamówienia): Zadanie Nr 1 -Przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych z techniki i taktyki jazdy dla kandydatów na egzaminatorów (zgodnie z tab. Nr 1, poz. 6 Rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. poz. 995 z późn. zmian) oraz dla kandydatów na instruktorów (zgodnie z tab. Nr 1, poz. 7 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. poz 1019) prowadzone w ośrodku doskonalenia techniki jazdy, o którym mowa z art. 112 ust.1 pkt 2 ustawy o kierujących pojazdami z dnia 5 stycznia 2011r. Zajęcia obejmują 7 godzin zajęć w tym: - 2 godz. teorii - 5 godz. praktyki Szkolenie ma być przeprowadzone na terenie województwa małopolskiego lub świętokrzyskiego, śląskiego, podkarpackiego. Wykonawca zabezpiecza pojazd do przeprowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy kursantów na szkolenie w wyznaczonym terminie i miejscu. Wykonawca zapewni przeszkolenie w ciągu dnia roboczego 10-15 osób na kategorię B. Planowana ilość osób do przeszkolenia w zakresie kategorii B - maksymalnie 70 - minimalnie 20 osób. Cena oferty - cena brutto (praktyka +teoria) dla maksymalnej ilości osób; cena brutto szkolenia (praktyka + teoria) za jedną osobę. Zadanie Nr 2 - Przeprowadzenie zajęć praktycznych przy wykorzystaniu środków i sprzętu pozostających w dyspozycji Wykonawcy na kursie dla kandydatów na instruktorów i wykładowców na kategorię B zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. poz. 1019, w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach Planowana ilość osób do przeszkolenia w zakresie kategorii B tj. 20 osób maksymalnie, 10 osób minimalnie Liczba godzin zajęć dla uczestników kursu na instruktorów musi być zgodna z tabelą nr 1 i tabelą nr 2 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca poz 1019. Zajęcia teoretyczne i praktyczne mają odbywać się na terenie miasta Nowego Sącza. Cena oferty - cena brutto dla maksymalnej ilości osób, cena brutto szkolenia za jedną osobę. Zadanie Nr 3 - Prowadzenie szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla pracowników oraz kandydatów na kierowców , zgodnie z wymogami art. 8 ust.5 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2006r. nr 191 poz. 1410 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia będzie obejmował ponadto prowadzenie prelekcji, konkursów, pokazów z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej organizowanych przez Zamawiającego. Zamawiający zabezpiecza salę wykładową wraz ze sprzętem niezbędnym do przeprowadzenia szkoleń (min. fantom do ćwiczeń resuscytacji krążeniowo-oddechowej w wersji: osoba dorosła, junior, małe dziecko, AED, materiały sanitarno-pozoracyjne itp.) Głównym miejscem wykonywania szkoleń jest Nowy Sącz. Istnieje możliwość prowadzenie szkoleń wyjazdowych (teren województwa małopolskiego). W przypadku szkolenia poza terenem Nowego Sącza transport ze strony Zamawiającego będzie zapewniony. Powyższe zajęcia będą prowadzone w wymiarach: - dla kandydatów na kierowców - 4 godziny dydaktyczne - maksymalnie 200 osób, minimalnie 20 osób. (grupy minimum 5-cio osobowe) do 31.12.2014r.. - dla pracowników - 8 godzin dydaktycznych - maksimum 200 osób, minimum 20 osób, (grupy minimum 5 osobowe) do 31.12.2014r. - prelekcje, konkursy, pokazy - 2 godziny zegarowe - maksimum 6 prelekcji, minimum 2 prelekcje do 31.12.2014r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w zakresie zadania nr 1 ma obowiązek przedstawić potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności tj potwierdzenie posiadania statusu Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy stopnia wyższego, o którym mowa w art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy o kierujących pojazdami z dnia 5 stycznia 2011r. Wykonawca w zakresie zadania nr 2 ma obowiązek przedstawić potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności tj potwierdzenie posiadania statusu Ośrodka Szkolenia Kierowców Zamawiający dla zadania nr 3 nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w zakresie zadania nr 3 ma obowiązek legitymowania się fachowymi kwalifikacjami do przeprowadzenia szkoleń z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej zgodnie z Ustawa z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006r. Nr 191 poz. 1410 z późn. zm.) oraz posiadania doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim wyposażeniem , sprzętem oraz warunkami technicznymi do przeprowadzenia zamówienia, na podstawie odpowiednich przepisów prawnych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez złożenie wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: 1. zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; 2. zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; 3. zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych; 4. wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego 5. zmiana limitów osób - uczestników ale nie mniej niż ilość minimalna wskazana w SIWZ, 6. zmiana miejsca realizacji zajęć, 7. zmiana terminu realizacji zamówienia; 8. zmiana osób - kadry zapewnionej przez Wykonawcę; 9. w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz ul. 29 Listopada 10 Zamówienia Publiczne pokój 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu , 33-300 Nowy Sącz, ul. 29 Listopada 10, SEKRETARIAT - 1 piętro pokój 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć: teoretycznych i praktycznych z techniki i taktyki jazdy dla kandydatów na egzaminatorów i instruktorów nauki jazdy; praktycznych na kursie dla kandydatów na instruktorów i wykładowców; z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych z techniki i taktyki jazdy dla kandydatów na egzaminatorów (zgodnie z tab. Nr 1, poz. 6 Rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. poz. 995 z późn. zmian) oraz dla kandydatów na instruktorów (zgodnie z tab. Nr 1, poz. 7 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. poz 1019) prowadzone w ośrodku doskonalenia techniki jazdy, o którym mowa z art. 112 ust.1 pkt 2 ustawy o kierujących pojazdami z dnia 5 stycznia 2011r. Zajęcia obejmują 7 godzin zajęć w tym: - 2 godz. teorii - 5 godz. praktyki Szkolenie ma być przeprowadzone na terenie województwa małopolskiego lub świętokrzyskiego, śląskiego, podkarpackiego. Wykonawca zabezpiecza pojazd do przeprowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy kursantów na szkolenie w wyznaczonym terminie i miejscu. Wykonawca zapewni przeszkolenie w ciągu dnia roboczego 10-15 osób na kategorię B. Planowana ilość osób do przeszkolenia w zakresie kategorii B - maksymalnie 70 - minimalnie 20 osób. Cena oferty - cena brutto (praktyka +teoria) dla maksymalnej ilości osób; cena brutto szkolenia (praktyka + teoria) za jedną osobę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć: teoretycznych i praktycznych z techniki i taktyki jazdy dla kandydatów na egzaminatorów i instruktorów nauki jazdy; praktycznych na kursie dla kandydatów na instruktorów i wykładowców; z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć praktycznych przy wykorzystaniu środków i sprzętu pozostających w dyspozycji Wykonawcy na kursie dla kandydatów na instruktorów i wykładowców na kategorię B zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. poz. 1019, w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach Planowana ilość osób do przeszkolenia w zakresie kategorii B tj. 20 osób maksymalnie, 10 osób minimalnie Liczba godzin zajęć dla uczestników kursu na instruktorów musi być zgodna z tabelą nr 1 i tabelą nr 2 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca poz 1019. Zajęcia teoretyczne i praktyczne mają odbywać się na terenie miasta Nowego Sącza. Cena oferty - cena brutto dla maksymalnej ilości osób, cena brutto szkolenia za jedną osobę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć: teoretycznych i praktycznych z techniki i taktyki jazdy dla kandydatów na egzaminatorów i instruktorów nauki jazdy; praktycznych na kursie dla kandydatów na instruktorów i wykładowców; z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla pracowników oraz kandydatów na kierowców , zgodnie z wymogami art. 8 ust.5 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2006r. nr 191 poz. 1410 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia będzie obejmował ponadto prowadzenie prelekcji, konkursów, pokazów z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej organizowanych przez Zamawiającego. Zamawiający zabezpiecza salę wykładową wraz ze sprzętem niezbędnym do przeprowadzenia szkoleń (min. fantom do ćwiczeń resuscytacji krążeniowo-oddechowej w wersji: osoba dorosła, junior, małe dziecko, AED, materiały sanitarno-pozoracyjne itp.) Głównym miejscem wykonywania szkoleń jest Nowy Sącz. Istnieje możliwość prowadzenie szkoleń wyjazdowych (teren województwa małopolskiego). W przypadku szkolenia poza terenem Nowego Sącza transport ze strony Zamawiającego będzie zapewniony. Powyższe zajęcia będą prowadzone w wymiarach: - dla kandydatów na kierowców - 4 godziny dydaktyczne - maksymalnie 200 osób, minimalnie 20 osób. (grupy minimum 5-cio osobowe) do 31.12.2014r.. - dla pracowników - 8 godzin dydaktycznych - maksimum 200 osób, minimum 20 osób, (grupy minimum 5 osobowe) do 31.12.2014r. - prelekcje, konkursy, pokazy - 2 godziny zegarowe - maksimum 6 prelekcji, minimum 2 prelekcje do 31.12.2014r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DO ZAKŁADU KARNEGO W NOWYM SĄCZU I PÓŁROCZE 2025"
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach Nowego Sącza od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2025
- BZP.271.118.2024 Przedłużenie i odnowienie licencji oprogramowania graficznego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.