Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Prudnik: dostawa nowego pojazdu specjalistycznego wielofunkcyjnego, wraz z pługiem lemieszowym i posypywarką
Numer ogłoszenia: 187683 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy z o.o., ul. Przemysłowa 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363265, fax 077 4363265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zukprudnik.kalcyt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka zo.o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego pojazdu specjalistycznego wielofunkcyjnego, wraz z pługiem lemieszowym i posypywarką.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi w SIWZ - spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: - jest niezgodna z ustawą jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błąd w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłeki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy - szczegółowy opis oferowanego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art 22 ust1 i art 24 ust 1i 2 Prawa zamówieńpublicznych - parafowany przez wykonawc wzór umowy i postanowienia umowy - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzonych odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zukprudnik.kalcyt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy zoo 48-200 Prudnik ulica Przemysłowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy zoo 48-200 Prudnik ulica Przemysłowa 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną na terenach inwestycyjnych - ul. Meblarska w Prudniku (Etap III)
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w ramach zadania "NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja"
- Remont drogi powiatowej nr 1252 O, relacji Biała - Grabina, w miejscowości Grabina" na odcinku 819,40 m.
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1613 O Prudnik - Czyżowice - Granica Gminy Prudnik - na odc. 3100 m.
- Prowadzenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu "Opieka Wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup maszyn i urządzeń w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie ogrodnictwa
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.