Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Katowice: Remont: balkonu, fragmentów elewacji, pomieszczenia gospodarczego oraz wymianę okien drewnianych na okna z PCV w ciągu komunukacyjnym
Numer ogłoszenia: 187698 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 , al. Bolesława Krzywoustego 11, 40-870 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2543679, faks 032 2543679.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zsi1bipkatowice.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont: balkonu, fragmentów elewacji, pomieszczenia gospodarczego oraz wymianę okien drewnianych na okna z PCV w ciągu komunukacyjnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - remont balkonu w budynku szkoły Zadanie II - remont fragmentów elewacji. Zadanie III - remont pomieszczenia gospodarczego. Zadanie IV - wymiana okien na okna PCV w ciągach komunikacyjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). 4.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt. 4.1. mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia jeśli spełnią warunki określone w art. 22 Ustawy PZP: 4.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamienia; 4.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, 4.2.5. Ustanowią kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 4.3. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. 5..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 5.1.1. W zakresie warunku określonego w pkt. 4.2.1. 5.1.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert 5.1.2. W zakresie warunku określonego w pkt. 4.2.2. 5.1.2.1. Oświadczenie wykonawcy, że posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt.2 oświadczenia o spełnieniu warunków podmiotowych w Załączniku nr 2) 5.1.2.2. Wykaz wykonywanych w okresie pięciu lat, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu ( jedna robota roboty elewacyjne, jedna robota wymiana okien), które jest przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej dwóch robót budowlanych w tym okresie - Załącznik nr 7 SIWZ 5.1.2.3. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia przedstawione w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbiorów końcowych lub inne dokumenty stwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych) 5.1.3. W zakresie warunku określonego w pkt. 4.2.3. 5.1.3.1. Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (pkt. 3 oświadczenia o spełnieniu warunków podmiotowych w Załączniku Nr 2 SIWZ) 5.1.4. W zakresie warunku określonego w pkt. 4.2.4. 5.1.4.1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki podmiotowe udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz oświadczenie, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania (odpowiednio pkt. 1 w Załączniku Nr 2 oraz oświadczenie wg Załącznika Nr 3) 5.1.4.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zalęgłych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.1.4.3. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zalęgłych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.1.5. W zakresie warunku określonego w pkt. 4.2.5. 5.1.5.1. Wyznaczenie kierownika robót - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zmianami).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarawcja wykonawcy na roboty - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsi1bipkatowice.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach, Al. Bolesława Krzywoustego 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach, Al. Bolesława Krzywoustego 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty remontowo - budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - remont balkonu w budynku szkoły. Zadanie II - remont fragmentów elewacji. Zadanie III - remont pomieszczenia gospodarczego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.23.30-3, 45.32.00.00-6, 45.43.11.00-8, 45.26.25.12-3, 45.40.00.00-1, 45.26.12.10-0, 45.41.00.00-4, 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja wykonawcy na roboty - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana okien.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - wymiana okien na okna PCV w ciągach komunikacyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja wykonawcy na roboty - 10
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
więcej: Kładzenie zaprawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.