Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Trzciel: Remont dachu i wymiana stolarki okiennej Kościoła Parafialnego w Trzcielu przy Placu Wolności 8
Numer ogłoszenia: 187716 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka Św. Wojciecha Biskupa i Męczennika , plac Wolności 21, 66-320 Trzciel, woj. lubuskie, tel. 0-95 743 12 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafia-trzciel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko - Katolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i wymiana stolarki okiennej Kościoła Parafialnego w Trzcielu przy Placu Wolności 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) wymiana pokrycia dachu z naprawą i konserwacją więźby dachowej b) przebudowa instalacji odwodnienia dachu c) termomodernizacja stropu kościoła d) renowacja okien witrażowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH zamawiający rezygnuje z obowiązku wnoszenia wadium przez wykonawców.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają następujące warunki: a) warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł, d) udzielą co najmniej 3 lata gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, e) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tzn. w przeciągu ostatnich 4 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres), z należytą starannością wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia swym rodzajem i wartością. f) Kierownik budowy - powinien posiadać stosowne uprawnienia do kierowania wykonawstwem robót objętych przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków stawianych Wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 2 roboty budowlane, polegające na remoncie, budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów, których jednym z elementów jest dach o powierzchni, co najmniej 400 m2 ) w okresie ostatnich czterech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia- wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 wraz z pisemnymi referencjami/ dokumentami potwierdzającymi , że roboty te zostały wykonane należycie, e) dane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z informacją na temat jego uprawnienia oraz kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że ta osoba należy do właściwej izby samorządu zawodowego (Załącznik nr 4 ), f) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 ppkt d Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafia-trzciel.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko - katolicka pw. Św. Wojciecha Biskupa i Męczennika
ul. Plac Wolności 21
66-320 Trzciel.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 16:00, miejsce: Kancelaria Parafii pw. Św. Wojciecha Biskupa i Męczennika w Trzcielu, Plac Wolności 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja przedmiotu zamówienia jest uwarunkowania otrzymaniem przez zamawiającego dofinansowania ze środków pomocowych Unii Europejskiej - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, działanie - Odnowa i rozwój wsi, co planowane jest w lipcu 2009r. W przypadku nie uzyskania dofinansowania zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub rozwiązania umowy z wykonawcą bez poniesienia konsekwencji z niej wynikających..
INNE PRZETARGI TRZCIEL
więcej: przetargi TRZCIEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Wykonanie remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
- Przygotowanie pomieszczeń do realizacji warsztatów wsparcia na rzecz rodzin w ramach projektu "Przyszłość to rodzina - Wdrażanie i skalowanie innowacji społecznych w CUS w Sochaczewie"
- Remonty warsztatów i pracowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej (4 części)
- "Remont pomieszczeń w 3 placówkach należących do Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie w okresie 01-25 lipca 2025r."
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 15
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.