To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-21
Koszalin: Dostawa tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego.
Numer ogłoszenia: 187733 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148505 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34a, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3428656, faks 94 3422417.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego przez okres 12 miesięcy. Miejscem dostawy tonerów będzie siedziba Zamawiającego, tj. Prokuratura Okręgowa w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34a w Koszalinie. Wielkość dostawy będzie każdorazowo specyfikowana na piśmie w zamówieniach cząstkowych, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie składał zamówienie raz w miesiącu w dniu przypadającym na trzecią dekadę miesiąca. Dopuszcza się w drodze wyjątku złożenie dodatkowego zamówienia tzw. awaryjnego w innym terminie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź zmniejszania lub zwiększania ilości w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony o 70 procent ogólnej wartości zamówienia (tj. zrealizowany tylko w 30 procent).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Laser 1 S. C. Jerzy Osieja Zdzisław Suchodolski, ul. Warszawska 31/33, 25-518 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155718,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39126,53
Oferta z najniższą ceną: 39126,53 / Oferta z najwyższą ceną: 239186,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Sukcesywne dostawy przetworów mięsnych-wędlin na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- "Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina".
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 177 ul. Kolejowa w m. Człopa (Etap I)
- Formalina 10%
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Politechniki Lubelskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.