eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączWykonanie usługi zorganizowania zimowego obozu szkoleniowo-sprawnościowego z zakresu ratownictwa górskiego i wysokościowego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Nowy Sącz: Wykonanie usługi zorganizowania zimowego obozu szkoleniowo-sprawnościowego z zakresu ratownictwa górskiego i wysokościowego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 18775 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-ns.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi zorganizowania zimowego obozu szkoleniowo-sprawnościowego z zakresu ratownictwa górskiego i wysokościowego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania zimowego obozu szkoleniowo-sprawnościowego z zakresu ratownictwa górskiego i wysokościowego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, wraz z dowozem do miejsca prowadzenia szkoleń, w minimalnym zakresie obejmującym takie elementy jak: 1) bezpieczeństwo i prewencja wypadków w górach w warunkach zimowych; 2) przygotowanie do zimowego wyjścia w góry; 3) przygotowanie techniczne do zimowej wyprawy ratunkowej; 4) ocena zagrożeń; 5) kompletowanie ekwipunku osobistego oraz sprzętu zespołowego; 6) ćwiczenie i doskonalenie technik zjazdowych; 7) organizacja akcji ratowniczych i wypraw zimą; 8) transport poszkodowanych z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu (Akia, Tobogan, Pulki, Skuter); 9) transport poszkodowanych z wykorzystaniem technik improwizowanych; 10) przetrwanie w górach; 11) zabezpieczenie przed wychłodzeniem; 12) techniki ratownictwa przywyciągowego i ewakuacji ze stoku; 13) teoria wiedzy o śniegu: powstawanie, przemiany, teoria zejścia lawin; 14) poruszanie się w terenie zagrożonym zejściem lawiny; 15) prognozowanie lawin - technika indywidualnej oceny ryzyka zejścia lawiny; 16) umiejętność wykorzystania osobistego sprzętu lawinowego (sonda, łopata lawinowa, sznury lawinowe, PIEPS); 17) symulacje zdarzeń medycznych; 18) ćwiczenia z zakresu ratownictwa medycznego - symulacja zdarzeń medycznych w warunkach górskich. 19) zorganizowanie przed rozpoczęciem obozu spotkania organizacyjnego ze studentami (uczestnikami obozu), zapoznanie z zasadami BHP, regulaminem obozu, harmonogramem obozu - na terenie Instytutu Zdrowia Zamawiającego /ul. Jagiellońska 61 w Nowym Sączu/ w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. B. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych nie pozwalających na pełną realizację programu z zakresu narciarstwa Wykonawca w uzgodnieniu zakresu, za zgodą Zamawiającego, zrealizuje odpowiednio poszerzony program z zakresu ratownictwa górskiego. C. Miejscem wykonania usługi musi być ośrodek narciarski/stacja narciarska położona w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego (Nowy Sącz, ul. Staszica 1). D. Dostęp do stoków narciarskich o zróżnicowanej ekspozycji, sztucznie naśnieżanych wraz z urządzeniami wyciągowymi o następującej charakterystyce i następującym minimalnym wyposażeniu: A. Dostęp do stoków narciarskich. Trasy zlokalizowane na stokach o zróżnicowanej ekspozycji: minimum 1 trasa o długości min. 1 000 m, różnicy wzniesień min. 150 m sztucznie naśnieżana; B. Wyciągi: a) minimum 1 wyciąg krzesełkowy min. 4 os. albo kolej gondolowa min. 4 os. o długości min. 800 m; b) minimum 1 wyciąg orczykowy o długości min. 300 m. E. Trasy narciarskie przygotowane przez urządzenia mechaniczne (ratraki). F. Zapewnienia bezpieczeństwa dla uczestników obozu i podstawowego zaplecza socjalno-bytowo-sprzętowego (w tym narciarni), tj. zamkniętego pomieszczenia służącego do przechowywania rzeczy osobistych uczestników obozu podczas zajęć na stoku oraz pomieszczenia pozwalającego na przechowywanie sprzętu narciarskiego w trakcie trwania obozu. G. Przewóz uczestników obozów koncesjonowanym środkiem transportu posiadającym potwierdzoną sprawność techniczną na trasie: Nowy Sącz - miejsce prowadzenia szkoleń - Nowy Sącz. H. Kadra: 1. min. 4 osoby prowadzących zajęcia ze studentami, w tym 1 osoba pełniąca funkcję kierownika obozu. Strony wzajemnie uzgadniają, że na jedną osobę z kadry przypadnie nie więcej niż 10 studentów. Kadra sprawuje opiekę nad studentami w trakcie realizacji programu obozu oraz podczas przejazdu. 2. Kwalifikacje kadry: -wszyscy ukończony kurs instruktor narciarstwa, -co najmniej jedna osoba uprawnieniami instruktora GOPR-u lub TOPR-u lub starszego ratownika, -co najmniej jedna osoba z uprawnieniami instruktora w zakresie pierwszej pomocy (BLS, AED), -co najmniej jedna osoba z ukończonym kursem Kwalifikowana Pierwsza Pomoc, -co najmniej jedna osoba z uprawnieniami instruktora technik linowych, -kierownik obozu- kwalifikacje: udokumentowane kwalifikacje pedagogiczne (mgr WF z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5-cio letnie doświadczenie pedagogiczne)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy 80.61.00.00 - Szkolenie i symulacja w zakresie sprzętu bezpieczeństwa 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonali co najmniej jedną usługę, polegającą na wykonaniu szkolenia specjalistycznego z zakresu ratownictwa górskiego lub wysokościowego dla podmiotów profesjonalnie wykorzystujących wiedzę z tego zakresu, tj. grup GOPR, TOPR, WOPR, Policji, Straży Pożarnej, Staży Granicznej, Wojska Polskiego, Pogotowia Ratunkowego itp. lub wykonali usługę szkoleniową o takim charakterze dla potrzeb innych jednostek/odbiorców. 2)Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2) Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.2) Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia tj. ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczeniową/gwarancyjną 30 000,00 PLN 2) Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy 2)Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Kryterium jakościowe - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia - co nastąpi w przypadku braku możliwości realizacji przedmiotu usługi, z uwagi na brak warunków w zakresie pokrywy śnieżnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Staszica 1, pok. Nr.9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 14:45, miejsce: Sekretariat Ogólny PWSZ; 33-300 N. Sącz, ul. Staszica 1 - pokój 1 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.