Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-11
Nowy Sącz: Wykonanie usługi zorganizowania zimowego obozu szkoleniowo-sprawnościowego z zakresu ratownictwa górskiego
i wysokościowego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 18775 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-ns.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi zorganizowania zimowego obozu szkoleniowo-sprawnościowego z zakresu ratownictwa górskiego i wysokościowego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania zimowego obozu szkoleniowo-sprawnościowego z zakresu ratownictwa górskiego i wysokościowego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, wraz z dowozem do miejsca prowadzenia szkoleń, w minimalnym zakresie obejmującym takie elementy jak: 1) bezpieczeństwo i prewencja wypadków w górach w warunkach zimowych; 2) przygotowanie do zimowego wyjścia w góry; 3) przygotowanie techniczne do zimowej wyprawy ratunkowej; 4) ocena zagrożeń; 5) kompletowanie ekwipunku osobistego oraz sprzętu zespołowego; 6) ćwiczenie i doskonalenie technik zjazdowych; 7) organizacja akcji ratowniczych i wypraw zimą; 8) transport poszkodowanych z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu (Akia, Tobogan, Pulki, Skuter); 9) transport poszkodowanych z wykorzystaniem technik improwizowanych; 10) przetrwanie w górach; 11) zabezpieczenie przed wychłodzeniem; 12) techniki ratownictwa przywyciągowego i ewakuacji ze stoku; 13) teoria wiedzy o śniegu: powstawanie, przemiany, teoria zejścia lawin; 14) poruszanie się w terenie zagrożonym zejściem lawiny; 15) prognozowanie lawin - technika indywidualnej oceny ryzyka zejścia lawiny; 16) umiejętność wykorzystania osobistego sprzętu lawinowego (sonda, łopata lawinowa, sznury lawinowe, PIEPS); 17) symulacje zdarzeń medycznych; 18) ćwiczenia z zakresu ratownictwa medycznego - symulacja zdarzeń medycznych w warunkach górskich. 19) zorganizowanie przed rozpoczęciem obozu spotkania organizacyjnego ze studentami (uczestnikami obozu), zapoznanie z zasadami BHP, regulaminem obozu, harmonogramem obozu - na terenie Instytutu Zdrowia Zamawiającego /ul. Jagiellońska 61 w Nowym Sączu/ w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. B. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych nie pozwalających na pełną realizację programu z zakresu narciarstwa Wykonawca w uzgodnieniu zakresu, za zgodą Zamawiającego, zrealizuje odpowiednio poszerzony program z zakresu ratownictwa górskiego. C. Miejscem wykonania usługi musi być ośrodek narciarski/stacja narciarska położona w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego (Nowy Sącz, ul. Staszica 1). D. Dostęp do stoków narciarskich o zróżnicowanej ekspozycji, sztucznie naśnieżanych wraz z urządzeniami wyciągowymi o następującej charakterystyce i następującym minimalnym wyposażeniu: A. Dostęp do stoków narciarskich. Trasy zlokalizowane na stokach o zróżnicowanej ekspozycji: minimum 1 trasa o długości min. 1 000 m, różnicy wzniesień min. 150 m sztucznie naśnieżana; B. Wyciągi: a) minimum 1 wyciąg krzesełkowy min. 4 os. albo kolej gondolowa min. 4 os. o długości min. 800 m; b) minimum 1 wyciąg orczykowy o długości min. 300 m. E. Trasy narciarskie przygotowane przez urządzenia mechaniczne (ratraki). F. Zapewnienia bezpieczeństwa dla uczestników obozu i podstawowego zaplecza socjalno-bytowo-sprzętowego (w tym narciarni), tj. zamkniętego pomieszczenia służącego do przechowywania rzeczy osobistych uczestników obozu podczas zajęć na stoku oraz pomieszczenia pozwalającego na przechowywanie sprzętu narciarskiego w trakcie trwania obozu. G. Przewóz uczestników obozów koncesjonowanym środkiem transportu posiadającym potwierdzoną sprawność techniczną na trasie: Nowy Sącz - miejsce prowadzenia szkoleń - Nowy Sącz. H. Kadra: 1. min. 4 osoby prowadzących zajęcia ze studentami, w tym 1 osoba pełniąca funkcję kierownika obozu. Strony wzajemnie uzgadniają, że na jedną osobę z kadry przypadnie nie więcej niż 10 studentów. Kadra sprawuje opiekę nad studentami w trakcie realizacji programu obozu oraz podczas przejazdu. 2. Kwalifikacje kadry: -wszyscy ukończony kurs instruktor narciarstwa, -co najmniej jedna osoba uprawnieniami instruktora GOPR-u lub TOPR-u lub starszego ratownika, -co najmniej jedna osoba z uprawnieniami instruktora w zakresie pierwszej pomocy (BLS, AED), -co najmniej jedna osoba z ukończonym kursem Kwalifikowana Pierwsza Pomoc, -co najmniej jedna osoba z uprawnieniami instruktora technik linowych, -kierownik obozu- kwalifikacje: udokumentowane kwalifikacje pedagogiczne (mgr WF z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5-cio letnie doświadczenie pedagogiczne)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy 80.61.00.00 - Szkolenie i symulacja w zakresie sprzętu bezpieczeństwa 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonali co najmniej jedną usługę, polegającą na wykonaniu szkolenia specjalistycznego z zakresu ratownictwa górskiego lub wysokościowego dla podmiotów profesjonalnie wykorzystujących wiedzę z tego zakresu, tj. grup GOPR, TOPR, WOPR, Policji, Straży Pożarnej, Staży Granicznej, Wojska Polskiego, Pogotowia Ratunkowego itp. lub wykonali usługę szkoleniową o takim charakterze dla potrzeb innych jednostek/odbiorców. 2)Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2) Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.2) Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia tj. ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczeniową/gwarancyjną 30 000,00 PLN 2) Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy 2)Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Kryterium jakościowe - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia - co nastąpi w przypadku braku możliwości realizacji przedmiotu usługi, z uwagi na brak warunków w zakresie pokrywy śnieżnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Staszica 1, pok. Nr.9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 14:45, miejsce: Sekretariat Ogólny PWSZ; 33-300 N. Sącz, ul. Staszica 1 - pokój 1 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu nowosądeckiego
- Świadczenie transportu os. niepełnosprawnych w Nowym Sączu realizowane w ramach postanowień Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej "Centra opiekuńczo-mieszkalne"
- Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi mającymi na celu doprowadzenie budynków Domu Wczasów Dziecięcych w Piwnicznej - Zdroju do zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na rzecz pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz filii w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach ich dzieci oraz osób towarzyszącyc
- Karnety sportowe dla pracowników MSS im. dr. J. Psarskiego w Ostrołęce.
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Polski dla pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Prowadzenie zajęć w wodzie: zajęcia dla niemowląt i przedszkolaków, zajęcia nauki i doskonalenia pływania, aqua aerobik - rok 2025
więcej: Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.