Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Kielce: Modernizacja sieci LAN w UP Skarżysko-Kamienna 2, ul. Niepodległości 90, 26-110 Skarżysko-Kamienna
Numer ogłoszenia: 187761 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A., 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3359187, faks 041 3359187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sieci LAN w UP Skarżysko-Kamienna 2, ul. Niepodległości 90, 26-110 Skarżysko-Kamienna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja sieci LAN w UP Skarżysko-Kamienna 2, ul. Niepodległości 90, 26-110 Skarżysko-Kamienna Zakres prac obejmuje wykonanie: - sieci logicznej budowanej w oparciu o urządzenia kategorii 5e - panel 24xRJ45, gniazda 2xRJ45, skrętka czteroparowa nieekranowana; - sieci zasilającej komputerowej: zostanie wykonana stosując trzy gniazda pojedyncze w ramce oraz kabel YDY 3x2,5mm2 oraz YDY 3x4 mm2 (pomiędzy rozdzielniami).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o treść SIWZ i treść oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że WYKONAWCA spełnił w/w warunki. 3. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia WYKONAWCY i odrzucenia oferty zgodnie z art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia, dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ, iż Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapweniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z brzmieniem art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: dokumenty potwierdzające uprawnienia Kierownika robót do kierowania robotami branży instalacyjnej elektrycznej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność Kierownika robót do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż: 10 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ, oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, bezusterkowe protokóły odbioru końcowego, itp.). ZAMAWIAJĄCY nie będzie oceniał zrealizowanych robót o wartości poniżej wskazanej kwoty (wartości poszczególnych robót nie będą sumowane). 2. Oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.1, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 7 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym Wykonawcy; 2) W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika: pełnomocnictwo obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Gwarancja na wykonane roboty - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach, u. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, pokój 14, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielach, ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, pokój 10, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa tłumaczeniowa dokumentów administracyjnych
- USŁUGA REALIZACJI BADANIA SPOŁECZNEGO PN. "KONDYCJA SEKTORA EKONOMII SPOŁECZNEJ W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM".
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Sukcesywne dostawy pasków testowych do glukometrów dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Dygasińskiego i Obrońców Westerplatte w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1.
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Busku-Zdroju"
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń Dziekanatu w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.