Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-05
Łuków: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych do kształcenia w zawodach technik dentystyczny, technik farmaceutyczny, ratownik medyczny oraz realizacji kursów i zajęć pozalekcyjnych poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001 09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny - część II i środków z planu finansowego szkoły.
Numer ogłoszenia: 187774 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie , ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982639, 7983131, faks 025 7982639.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Samorządu Województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych do kształcenia w zawodach technik dentystyczny, technik farmaceutyczny, ratownik medyczny oraz realizacji kursów i zajęć pozalekcyjnych poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001 09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny - część II i środków z planu finansowego szkoły..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienie środków dydaktycznych część I i II poniżej 193 000 EURO Przedmiot zamówienia Cz. II podzielonego na 6 zadań, w tym pierwsze trzy finansowane z planu finansowego szkoły, a zadanie Nr 4,5,6 ze środków EFS. Zadanie Nr 1 Środki dydaktyczne do kształcenia w zawodzie technika dentystycznego. Urządzenia stomatologiczne. Dostawa dotyczy kompresora poj. 24 l, wyciągu do piaskarki 1500 W, lampy diodowej do kompresora moc 1400 m w cm2, długość fali 420, 480 nm, trzy tryby pracy. Artykuły powinny posiadać dokumentację techniczną, instrukcję obsługi oraz kartę gwarancyjną, znak CE. Zadanie Nr 2 Środki dydaktyczne do kształcenia w zawodzie technika farmaceutycznego. Asortyment ujęty w trzech grupach.A Utensylia recepturowa oraz etykiety jałowe butelki z nakrętką i zakraplaczem poj.10 ml., 100 ml, 250 ml, moździerze porcelanowe poj. 96,150 ml z tłuczkiem, emaliowane parownice metalowe, łopatko łyżeczki, parownice porcelanowe 63 ml., 100 ml, 180 ml, sygnatur etykiety do różnych rodzajów leków, torebek recepturowych białych i pomarańczowych.B Sprzęt i akcesoria do sporządzania leków recepturowych to czopkarka z kompletem form do wyciskania na zimno, zestaw płyt do kapsułkarki Nr 0 100, kapsułkarki twarde żelatynowe Nr 00,03, pojemniki tuby do Unguatora 15 28 ml, 30 42 ml, 50 70 ml, 200 280 ml., aplikator krótki z nasadką i długi do Ungulatora, foremki do czopków 1 3g, stojaczki do foremek na czopki na 3 listki. Czopkarka powinna posiadać dokumentację techniczną, instrukcję obsługi, znak CE, warunki gwarancji. C Sprzęt precyzyjny wagi elektroniczne, do płynów i proszków z zewnętrzną kalibracją, max. Obciążenie 200 210 g, dokładność 0,001 g 2 szt. I obciążenie 2000 2100 g, dokładność odczytu 0,01 g 2 szt. Mogą nie posiadać legalizacji, ale muszą mieć dokumentację techniczną, instrukcję obsługi, warunki gwarancji, znak CE. Zadanie Nr 3 Środki dydaktyczne do kształcenia w zawodzie ratownik medyczny zostały podzielone na dwie grupyA Fantom ratowniczy ćwiczeniowy dziecka w wieku 1 8 lat do resuscytacji krążeniowo oddechowej wyposażony w maski twarzowe, wskaźnik diodowy zasilany bateriami, umożliwiający bieżącą kontrolę poprawności wykonywania działań,B Sprzęt do ratownictwa medycznego to zestaw do odbarczania odmy prężnej, szyny Kramera zestaw, prowadnice do rurek intubacyjnych 6 7,5, elektrody samoprzylepne AED, materiały opatrunkowe min. Opatrunek wentylowy ACS, rękawice jednorazowe, lateksowe rozmiar S,M,L.Zadanie Nr 4 Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni technika farmaceutycznego, środki finansowe EFS podzielone na dwie grupyA Szkło laboratoryjne w tym butelki apteczne bez nakrętek i z nakrętkami o różnej pojemności, pudełka apteczne zaokrąglone 30,50,200 g, tłuczek pistel dł. 12 cm, zakraplacze do butelek i z nakrętką F1 18 pojemniki na maści 20,30,50,100,200 ml. pojemniki tuby 100 140 ml, 200 280 ml, lejki laboratoryjne szklane śr. 40 mm, zlewki wysokie 50 ml, 400 ml.B Odczynniki chemiczne asortyment obejmuje substancje chemiczne, podłoża leków i inne leki recepturowe. Są to m. in. talk, maści, olej rycynowy i lniany, wazelina biała i żółta, witaminy, mentol, siarka, syrop sosnowy, metronidazol, linomag, biostymina, terpentyna, masło kakaowe, kamfora, urea, formalina i inne. Odczynniki chemiczne powinny posiadać datę ważności. Zadanie Nr 5 Podręczniki, słowniki i książki środki EFS zostały podzielone na cztery grupy tematyczne zależne od kierunku kształcenia A Podręczniki z zakresu stomatologii techniki dentystycznej B Podręczniki i książki zgodne z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik farmaceutyczny z zakresu farmakologii, atlasy roślin, atlasy i podręczniki z anatomii, farmakognozji, analizy leków, interakcji lekowej. C Słowniki do realizacji zajęć pozalekcyjnych do nauczania języka angielskiego polsko angielski, angielsko polski z płytą CD. D Podręczniki, książki z zakresu ratownictwa medycznego, medycyny ratunkowej i katastrof zawierające procedury w ratownictwie medycznym, stany naglące w praktyce klinicznej.Zadanie Nr 6 Środki dydaktyczne do realizacji kursu Techniki BLS AED. Pomoce dydaktyczne do ratownictwa medycznego, medycyny ratunkowej i katastrof typu elektrody samoprzylepne do AED, rękawice jednorazowe latex rozm. S,M,L.Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju asortymentu, parametrów, autorów i tytułów książek, ilości oraz inne wymagania zamawiającego zawierają Załączniki Nr 2.1 do 2.6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień oświadczenia Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie Złożone oświadczenie na druku Zamawiającego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Złożone oświadczenie na druku Zamawiającego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Złożone oświadczenie na druku Zamawiającego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - okres realizacji zamówienia - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.pl.pl BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczne Studium Zawodowe im. Janusza Korczaka 21-400 Łuków ul. A.A.Kryńskiego 10 Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. A.A.Kryńskiego 10 21-400 Łuków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania Nr 4,5,6 finansowane ze środków Unii Europejskiej - projekt systemowy EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001.09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łuków wraz z przeprowadzeniem procedury planistycznej
- Dostawa gazów medycznych wraz z transportem i dzierżawą urządzeń do SPZOZ w Łukowie
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o. w Łukowie
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - wyposażenie (etap II)
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Miejskiego w Łęczycy w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Zakup pomocy w ramach projektu "Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie"
- Dostawę sprzętu: kardiowertery, defibrylatory, resynchronizacja do stymulacji serca dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii "ZOZ" w Kłodzku
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.