Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Kłodzko: usługi integracyjno-turytyczne i integracyjno-kulturalne
Numer ogłoszenia: 187811 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8658179, faks 0-74 8658179.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi integracyjno-turytyczne i integracyjno-kulturalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie usług dla osób korzystających z pomocy społecznej, uczestników Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Bądź aktywny, uwierz w siebie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie: Zadanie I: 3 - dniowy wyjazd integracyjno - turystyczny do Zakopanego i okolic Zadanie II: 1 - dniowy wyjazd integracyjno - kulturalny do Wrocławia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 63.51.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca, który złoży ofertę wykaże, iż posiada wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej: 3 zorganizowane autokarowe wyjazdy grupowe (w zadaniu I więcej niż 1-dniowe) na terenie kraju, w tym co najmniej jeden wyjazd, w którym uczestniczyły osoby niepełnosprawne.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada lub będzie dysponował: co najmniej 2 autokarami z klimatyzacją i toaletą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował m.in. osobami jak niżej: - uprawnienia kierowcy do przewozu osób i minimum 2 - letnie doświadczenie w tym zakresie; uprawnienia pilota wycieczek i minimum 1 rok doświadczenia w pilotowaniu wycieczek krajowych; uprawnienia ratownika medycznego i minimum 2 - letnie doświadczenie w ratownictwie medycznym;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy;- w przypadku, gdy wykonawca jest osobą fizyczną - oświadczenie, że wobec tego wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości; - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, w przypadku wykonawców występujących wspólnie; - oświadczenie wykonawcy, że zapewni/posiada odpowiednią bazę techniczną do przeprowadzenia usługi, dołączając opis techniczny pojazdów (marka, model, rok produkcji, wyposażenie itp.) oraz dla zadania I opis bazy noclegowej;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - doświadczenie wykonawcy - 30
- 3 - program - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć w toku niniejszego postępowania, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) dokonania zmiany osób wskazanych do wykonania usługi; b) zmiany części programu;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.bip.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, 57 - 300 Kłodzko..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, 57 - 300 Kłodzko..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Bądź aktywny, uwierz w siebie, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 3- dniowy wyjazd o charakterze integracyjno-turystycznym do Zakopanego i okolic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyjazd weekendowy (piątek - niedziela) dla 92 osób - Zamawiający wymaga, aby wyjazd odbył się w I połowie września br. (najpóźniej do 15.09.2011r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 63.51.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. doświadczenie wykonawcy - 30
- 3. program - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1- dniowy wyjazd o charakterze integracyjno-kulturalnym do Wrocławia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wyjazd dla 86 osób, w tym 1 osoba porusza się na wózku inwalidzkim; - termin wyjazdu: sobota lub niedziela: wymaga się, aby wyjazd odbył się w II poł. sierpnia br. (najpóźniej do 31.08.2011r.);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 63.51.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. doświadczenie wykonawcy - 30
- 3. program - 40
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3277D ul. Nadbrzeżna w Bystrzycy Kłodzkiej
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3251D Lądek-Zdrój - Wójtówka na długości 1,2 km
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3266D w Nowym Waliszowie na długości 0,3 km
- Budowa systemu Sygnalizacji Pożaru i modernizacja oddymiania klatek schodowych w budynku Ratusza w Kłodzku.
- Remont chodnika i poręczy na murze, ul. Śląska w Kłodzku droga powiatowa 3145D
- Rozwój technicznych kierunków zawodowych i utworzenie Centrum Energii Odnawialnej w Zespole Szkół Technicznych w Kłodzku
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wyjazdów w ramach zajęć prowadzonych poza Ośrodkiem Wychowania Przedszkolnego dla uczestników projektu pn.,, Nowe perspektywy dla edukacji przedszkolnej w Gminie Raków
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch pięciodniowych zagranicznych wizyt studyjnych do Ośrodków Lifelong Learning w krajach Unii europejskiej oraz/lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) dla7os.
- Kompleksowe zorganizowanie wyjazdu studyjnego w ramach operacji własnej pn. "Innowacyjna przedsiębiorczość szansą na rozwój dla pomorskich rolników".
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych" - powt.
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Usługa kompleksowego zorganizowania 10 wycieczek dla uczniów Technikum wraz z opiekunami, w podziale na 2 części
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.