eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA PRODUKTÓW I URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Warszawa: DOSTAWA PRODUKTÓW I URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 187816 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1560, ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, fax 022 6855101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.jw1560.wp.mil.pl/www.jw1560.m.win.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW I URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES NR 1 - PRODUKTY I MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Lp. Przedmiot zamówienia Nazwa z CPV i faktyczna Nomenklatura CPV Ilość J.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.Papier do drukowania: papier do EKG 21125400-9 5 rolka Papier do EKG typu Ascard A4 Aspel lub równoważny(11 cm szer.) 2.Nożyczki: nożyczki do zdejmowania szwów (małe z ostrymi końcami) 28611200-0 1 szt.Nożyczki do zdejmowania szwów (małe z ostrymi końcami) 3.Nici syntetyczne: nici dentystyczne 17342000-1 3 szt. Nici dentystyczne (dł. 50 m) 4.Rękawice jednorazowe: rękawiczki jednorazowe niesterylne nitril bezpudrowe (a100) 25161200-9 2 op. Rękawiczki jednorazowe niesterylne typu Nitril lub równoważne bezpudrowe (100 szt. w op.) - rozm. Xs 5.Rękawice jednorazowe: rękawiczki jednorazowe niesterylne nitril bezpudrowe (a100) 25161200-9 2 op. Rękawiczki jednorazowe niesterylne typu Nitril lub równoważne bezpudrowe (100 szt. w op.) - rozm. S 6.Rękawice jednorazowe: rękawiczki jednorazowe niesterylne nitril bezpudrowe (a100) 25161200-9 1 op. Rękawiczki jednorazowe niesterylne typu Nitril lub równoważne bezpudrowe (100 szt. w op.) - rozm. M 7. Rękawice jednorazowe: rękawiczki jednorazowe sterylne (1 para w op.) 25161200-9 10 par Rękawiczki jednorazowe sterylne (1 szt. + 1 para w opakowaniu) - rozm. M 8.Rękawice jednorazowe: rękawiczki jednorazowe sterylne (1 para w op.) 25161200-9 20 par Rękawiczki jednorazowe sterylne (1 szt. + 1 para w opakowaniu) - rozm. S 9.Opatrunki: kompresy jałowe 5 x 5 (a3) 33141110-4 960 szt. Kompresy jałowe 5 cm x 5 cm (pakowane po 3 kompresy) 12W17N 10.Opatrunki: kompresy jałowe 9 x 9 (a3) 33141110-4 200 szt. Kompresy jałowe 9 cm x 9 cm (pakowane po 3 kompresy ) 12W17N 11.Opatrunki: gaziki niejałowe 5x5 (a 100) 33141110-4 20 op. Gaziki kompresy niejałowe 5 cm x 5 cm (100 szt. w op.) 8w/13n 12.Opatrunki: gaza 1 m² 33141110-4 20 szt. Gaza 1 m² niejałowa 17-nitkowa 13.Opatrunki przylepne: plaster w rolce POLOVIS 5m x 5cm lub równoważny 33141111-1 15 szt.Plaster w rolce typu POLOVIS lub równoważny, tkaninowy 5m x 5 cm 14.Opatrunki przylepne: plaster w rolce POLOVIS 5m x 2,5cm lub równoważny 33141111-1 15 szt. Plaster w rolce typu POLOVIS, lub równoważny, tkaninowy 5m x 2,5cm 15.Opatrunki przylepne: plaster z opatrunkiem PRESTOVIS 1m x 6cm lub równoważny 33141111-1 30 szt. Plaster z opatrunkiem typu PRESTOVIS, lub równoważny, tkaninowy 1m x 6cm 16.Różne produkty medyczne: woda utleniona 3% 100ml 24490000-5 90 szt. Woda utleniona 3% - opakowanie jednostkowe 100 g 17.Papierowe art. Sanitarne i szpitalne: jednorazowe prześcieradła kolorowe 21222000-5 1 op. Prześcieradła jednorazowe kolorowe, na rolce, szer. 50 cm, kolor zielony 18.Papierowe art. Sanitarne i szpitalne: serwety fizelinowe jałowe 50 cm x 90 cm 21222000-5 10 szt. Serwety fizelinowe jałowe 50 cm x 90 cm 19.Papierowe art. Sanitarne i szpitalne: serwety/podkłady duże 21222000-5 2 op. Serwety podkłady duże, z wiskozy (100 szt. w op.) 20.Wyroby z drewna i podobne: szpatułki laryngologiczne sterylne 20510000-4 100 szt. Szpatułki laryngologiczne sterylne (1 szt. = 1 op. Sterylne) 21.Strzykawki: strzykawka Janet 100 ml jednorazowa lub równoważny 33141310-6 15 szt. Strzykawka typu Janet, lub równoważne, pojemności 100 ml, jednorazowa 22.Różne produkty medyczne: żel do EKG 500 ml 24490000-5 1 szt. Żel do EKG 500 ml ZAKRES NR 2 - ŚRODKI DEZYNFEKUJĄCE I MYJACE Lp. Przedmiot zamówienia Nazwa z CPV i faktyczna Nomenklatura CPV Ilość J.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 8 szt. Typu Aerodesin lub równoważny, w opakowaniu jednostkowym1litr 2. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 8 szt. Typu Lisoformin 3000 lub równoważny, w opakowaniu jednostkowym 1 litr 3. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 4 szt. Typu Sekudril w opakowaniu jednostkowym 2 litry +aktywator, lub równoważny 4. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewn.: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 4 szt. Typu Incidur spray w opakowaniu jednostkowym 1 litr lub równoważny 5. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 8 szt. Typu Skinman soft w opakowaniu jednostkowym 500 ml, lub równoważny 6. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewn.: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 4 szt. Typu Skinman pur w opakowaniu jednostkowym 1 litr, lub równoważny 7.Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 14 szt. Typu Ahd 2000, w opakowaniu jednostkowym 250 ml, lub równoważny 8.Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 14 szt. Typu Softasept N w opakowaniu jednostkowym 250 ml, lub równoważny (bezbarwny) 9.Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 15 szt. Typu Spitaderm w opakowaniu jednostkowym 500 ml, lub równoważny 10.Wyroby z tworzyw sztucznych: dozownik do ręczników papierowych 36630000-6 4 szt. Dozownik do ręczników papierowych (do standardowego typu ZZ ok. 25 x 23 cm ) ZAKRES NR 3 - SPECJALISTYCZNE PRODUTKY MEDYCZNE Lp. Przedmiot zamówienia Nazwa z CPV i faktyczna Nomenklatura CPV Ilość J.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Produkty medyczne: wymazówka z pożywką 24400000-8 8 op. Wymazówki sterylne z podłożem Amies z plastikowym aplikatorem ( 100 szt. w 1 op ) ZAKRES NR 4 - DIAGNOSTYCZNE MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UZYTKU Lp. Przedmiot zamówienia Nazwa z CPV i faktyczna Nomenklatura CPV Ilość J.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Igły medyczne: nakłuwacze do glukometru 33141320-9 1 op. Nakłuwacze do glukometru typu One Otuch 2 lub równoważne (200 szt. w op.) 2. Papierowe art. Sanitarne i szpitalne: paski do glukometru 21222000-5 1 op. Paski do glukometru typu One Otuch 2, lub równoważne (50 szt. w op.) ZAKRES NR 5 - URZĄDZENIE MEDYCZNE Lp. Przedmiot zamówienia Nazwa z CPV i faktyczna Nomenklatura CPV Ilość J.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Aparatura ultrasonograficzna: aparat USG 33112200-0 1 kpl. Zestaw do badań ultrasonograficznych (aparat usg, 2 sondy, videoprinter) o parametrach wyszczególnionych poniżej ZESTAW DO BADAŃ ULTRASONOGRAFICZNYCH (APARAT USG, 2 SONDY, VIDEOPRINTER) o parametrach: Układ skanowania: Automatyczny, w czasie rzeczywistym w układzie elektronicznym liniowym/wypukłym Tryb prezentacji: B, BB, BM, M, Doppler Prędkość przesuwu w trybie M-mode: stopniowana w zakresie 1-8s/klatkę Głębokość badania: 0-24 cm Skala powiększenia obrazu: stopniowana w zakresie x0.75 - x3.0 Częstotliwość ultradźwiękowa: 3,5-10 MHz Tryb skupienia wiązki: wysyłkowy: skupienie 4-poziomowe, odbiorczy: skupienie dynamiczne Regulacja obrazu: dla wzmocnienia B, M: w zakresie 40-100 dB stopniowana co 1dB dla wzmocnienia Doppler: w zakresie 40-90 dB stopniowana co 10dB TGC: 6 poziomów układu suwaków (-+ 20dB) Krzywizna gamma: >6 typów Opcje: uśredniania ramek, korelacji linii, dynamicznego obrazowania, różnych ustawień ogniskowania Funkcje pomiarowe: odległości (najmniej 4 rodzaje pomiaru), powierzchni i obwodu (dwa rodzaje pomiaru obrys i elipsa) objętości histogramu Pomiary kardiologiczne: ESV(ml), EDV (ml), SV (ml), CO (I/min), EF (%), FS (%), MSER (ml/s), MVCF (Circ./S) Pomiary położnicze: BPD, CRL, FL, CCD, HC, OFD, THT, GS, AC, obliczanie wagi płodu (m. Hansmanna, m. Hadlocka) Klawiatura: alfanumeryczna, przemieszczanie kursora za pomocą trackboola, TGC - najmniej 6 ustawień, dwa aktywne porty sondy Archiwizacja obrazu: co najmniej 60 obrazów przechowywanych w pamięci własnej, możliwość transferu danych do komputera PC. Pakiet programów kalkulacyjnych do badania j. brzusznej, badań kardiologicznych i położniczych Monitor: co najmniej 12-calowy, standard sygnału NTSC lub PAL, 256 poziomów skali szarości Regulacja wyświetlania obrazu: góra dół, prawa lewa, pozytyw/negatyw Funkcja Cine-Loop - nagrywania i odtwarzania dynamicznego obrazów Informacje wyświetlane: data, godzina, nazwa placówki (co najmniej 40 znaków), dane pacjenta (co najmniej 32 znaki, wiek), wybór sondy, wartość ogniskowej, wartość wzmocnienia, głębokość skanowania, Sygnał video: standardowy Wejścia/wyjścia: zewnętrzne wyjście i wejście video, wyjście drukarki video, wejście przewodu drukarki (interfejs RS-232C) Źródło prądu: 100VAC~240V±10%, 50HZ 60HZ, 100VA Wymiary: szerokość: max. 500 mm, długość: max. 750mm, wysokość max. 1400 mm. Masa aparatu: do 70 kg 2 Sondy: wieloczęstotliwościowa sonda Convex (2.8 3.5 5.0MHz) do badań jamy brzusznej, kardiologicznych i pediatrycznych wieloczęstotliwościowa sonda liniowa (5.0 7.5 10.0MHz - 50mm) do badań małych narządów (tarczycy, sutków), ortopedycznych Videoprinter: rozdzielczość: min. 325 PPI, skala szarości: 256 stopni, szybkość wydruku: max. 6s, zróżnicowany format wydruku (100 x 75 mm (normalny) lub 93.7 x 125 mm, opcja wydruku pomniejszenie 50% lub powiększenie 150%), wydruk parametrów ustawień pod zdjęciem, wejście: composite video (PAL NTSC), pamięć: min. 10 obrazów, ciekłokrystaliczny wyświetlacz menu. WARUNKI SERWISOWE: -autoryzowany serwis gwarancyjny prowadzony jest przez Wykonawcę Określić: -punkty serwisowe w Polsce, lokalizacja (adres, nr tel. i fax.) -czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia -możliwość bezpłatnej wymiany sprzętu na sprawny na czas usunięcia uszkodzenia -liczba napraw gwarancyjnych uprawniająca do wymiany sprzętu na nowy -czas naprawy gwarancyjnej, po przekroczeniu którego przedłuża się gwarancję o czas przerwy w eksploatacji -okres dostępności części zamiennych od daty sprzedaży (w latach) -godziny i sposób przyjmowania zgłoszeń o awariach INNE WYMAGANIA: -potwierdzenie posiadanych atestów dopuszczających stosowanie przedmiotu oferty do użycia w placówkach publicznej służby zdrowia, zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych -dostarczenie instrukcji obsługi przedmiotu oferty w języku polskim (dopuszcza się załączenia w formie elektronicznej na płycie CD-R) -dostarczenie wszelkich posiadanych materiałów informacyjnych na temat przedmiotu oferty MI (prospekty, broszury, dane techniczne itp. - w języku polskim lub angielskim), w których należy zaznaczyć parametry, których dotyczą pytania ofertowe. W przypadku braku potwierdzenia w MI wartości parametrów podanych w rubrykach, Zamawiający wymaga załączenie oświadczenia producenta, potwierdzające oferowane wartości parametrów. -przedmiot oferty będzie fabrycznie nowy, rok produkcji 2007 -oświadczenie, że przedmiot oferty jest kompletny i będzie po zainstalowaniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 17.34.20.00 - Nić syntetyczna Kod CPV wg słownika 2008: 19.44.20.00 - Nić syntetyczna Oryginalny kod CPV: 20.51.00.00 - Wyroby z drewna i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 03.41.00.00 - Drewno Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artykuły sanitarne i szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 28.61.12.00 - Nożyczki Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.12.00 - Nożyczki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 36.63.00.00 - Wyroby sztuczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.30.00 - Wyroby sztuczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu dla ZAKRESU NR 5 jest wniesienie wadium w wysokości: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00100) Dla zakresu 1, 2, 3 i 4 - Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowa i nieodwołalna); 4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowa i nieodwołalna); 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).; 4. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) musi obciążyć konto bankowe JW 1560: NBP O Warszawa 85 1010 1010 0020 0413 9130 0000 do dnia 19.10.2007r. 2) przelew pieniężny musi być wykonany z konta firmowego wykonawcy na konto zamawiającego. 3) przelew musi posiadać nazwę: Wadium do oferty na dostawę produktów i urządzeń medycznych, zakres nr - sprawa numer 67-A-RZP-07. 5. Zamawiający informuje, iż nie będą przyjmowane wpłaty od wykonawców, wadium w postaci gotówki do kasy zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostaje przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 oraz wpłat w formie pieniężnej muszą zostać dołączone w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem do oferty. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 11. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie informacji z: -zezwolenia wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej lub wytwarzanie i sprzedaż produktów urządzeń medycznych; ważnego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia -aktualnego odpisu z właściwego rejestru; -albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust. 1 pkt 9 ustawy; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Warunek nr 1 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy przedstawią ww. dokumenty opatrzone odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydane przez uprawnione do tego celu organy administracji publicznej, będą wydane lub wystawione podmiotowi/om składającemuym ofertę do niniejszego postępowania, poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby do tego uprawnione; 2) Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie: -oświadczenia; Warunek nr 2 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie: -oświadczenia; Warunek nr 3 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4) Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na podstawie: -oświadczenia; Warunek nr 4 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5) Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. 6) Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców wg formuły: spełnia - nie spełnia. 7) Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej lub wytwarzanie i sprzedaż produktów urzadzeń składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem -1 arkusz w 1 egzemplarzu; -ważne w okresie realizacji przedmiotu zamówienia - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem -1 arkusz w 1 egzemplarzu; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem -1 arkusz w 1 egzemplarzu; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - osobowa -albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu dla wszystkich osób wymienionych w Rejestrze Sądowym w pozycji organ uprawniony do - reprezentacji lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w oznaczeniu podmiotu i pełnomocników -1 arkusz w 1 egzemplarzu; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - podmiotowa administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem w 1 egzemplarzu dla wszystkich osób wymienionych w Rejestrze Sądowym w pozycji organ uprawniony do - reprezentacji lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w oznaczeniu podmiotu i pełnomocników -1 arkusz w 1 egzemplarzu -w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu (dokument fakultatywny- wymagany wyłącznie od podmiotów którym ww. informacja przysługuje); 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego -potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, wystawione z datą nionej na dzień składania ofert - 1 arkusz w 1 egzemplarzu; 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych -potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 arkusz w 1 egzemplarzu; 7) Oświadczenia - druk -opracowany wg druku dołączonego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 2 - 1 egzemplarz;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.jw1560.wp.mil.pl/www.jw1560.m.win.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1560 00-908 Warszawa, ul. Radiowa 2 BUDYNEK 86 POK. 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 1560, 00-908 Warszawa ul. Radiowa 2 bud. 86, II piętro, pok. 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRODUKTY I MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Nazwa z CPV i faktyczna Nomenklatura CPV Ilość J.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Papier do drukowania: papier do EKG 21125400-9 5 rolka Papier do EKG typu Ascard A4 Aspel lub równoważny (11 cm szer.) 2. Nożyczki: nożyczki do zdejmowania szwów (małe z ostrymi końcami) 28611200-0 1 szt. Nożyczki do zdejmowania szwów (małe z ostrymi końcami) 3. Nici syntetyczne: nici dentystyczne 17342000-1 3 szt. Nici dentystyczne (dł. 50 m) 4. Rękawice jednorazowe: rękawiczki jednorazowe niesterylne nitril bezpudrowe (a100) 25161200-9 2 op. Rękawiczki jednorazowe niesterylne typu Nitril lub równoważne bezpudrowe (100 szt. w op.) - rozm. Xs 5. Rękawice jednorazowe: rękawiczki jednorazowe niesterylne nitril bezpudrowe (a100) 25161200-9 2 op. Rękawiczki jednorazowe niesterylne typu Nitril lub równoważne bezpudrowe (100 szt. w op.) - rozm. S 6. Rękawice jednorazowe: rękawiczki jednorazowe niesterylne nitril bezpudrowe (a100) 25161200-9 1 op. Rękawiczki jednorazowe niesterylne typu Nitril lub równoważne bezpudrowe (100 szt. w op.) - rozm. M 7. Rękawice jednorazowe: rękawiczki jednorazowe sterylne (1 para w op.) 25161200-9 10 par Rękawiczki jednorazowe sterylne (1 szt. + 1 para w opakowaniu) - rozm. M 8. Rękawice jednorazowe: rękawiczki jednorazowe sterylne (1 para w op.) 25161200-9 20 par Rękawiczki jednorazowe sterylne (1 szt. + 1 para w opakowaniu) - rozm. S 9. Opatrunki: kompresy jałowe 5 x 5 (a3) 33141110-4 960 szt. Kompresy jałowe 5 cm x 5 cm (pakowane po 3 kompresy) 12W17N 10. Opatrunki: kompresy jałowe 9 x 9 (a3) 33141110-4 200 szt. Kompresy jałowe 9 cm x 9 cm (pakowane po 3 kompresy ) 12W17N 11. Opatrunki: gaziki niejałowe 5x5 (a 100) 33141110-4 20 op. Gaziki kompresy niejałowe 5 cm x 5 cm (100 szt. w op.) 8w13n 12. Opatrunki: gaza 1 m² 33141110-4 20 szt. Gaza 1 m² niejałowa 17-nitkowa 13. Opatrunki przylepne: plaster w rolce POLOVIS 5m x 5cm lub równoważny 33141111-1 15 szt. Plaster w rolce typu POLOVIS lub równoważny, tkaninowy 5m x 5 cm 14. Opatrunki przylepne: plaster w rolce POLOVIS 5m x 2,5cm lub równoważny 33141111-1 15 szt. Plaster w rolce typu POLOVIS, lub równoważny, tkaninowy 5m x 2,5cm 15. Opatrunki przylepne: plaster z opatrunkiem PRESTOVIS 1m x 6cm lub równoważny 33141111-1 30 szt. Plaster z opatrunkiem typu PRESTOVIS, lub równoważny, tkaninowy 1m x 6cm 16. Różne produkty medyczne: woda utleniona 3% 100ml 24490000-5 90 szt. Woda utleniona 3% - opakowanie jednostkowe 100 g 17. Papierowe art. Sanitarne i szpitalne: jednorazowe prześcieradła kolorowe 21222000-5 1 op. Prześcieradła jednorazowe kolorowe, na rolce, szer. 50 cm, kolor zielony 18. Papierowe art. Sanitarne i szpitalne: serwety fizelinowe jałowe 50 cm x 90 cm 21222000-5 10 szt. Serwety fizelinowe jałowe 50 cm x 90 cm 19. Papierowe art. Sanitarne i szpitalne: serwety podkłady duże 21222000-5 2 op. Serwety podkłady duże, z wiskozy (100 szt. w op.) 20. Wyroby z drewna i podobne: szpatułki laryngologiczne sterylne 20510000-4 100 szt. Szpatułki laryngologiczne sterylne (1 szt. = 1 op. Sterylne) 21. Strzykawki: strzykawka Janet 100 ml jednorazowa lub równoważny 33141310-6 15 szt. Strzykawka typu Janet, lub równoważne, pojemności 100 ml, jednorazowa 22. Różne produkty medyczne: żel do EKG 500 ml 24490000-5 1 szt. Żel do EKG 500 ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 21.12.54.00-0, 17.34.20.00-1, 25.16.12.00-9, 24.49.00.00-5, 21.22.20.00-5, 20.51.00.00-4, 33.14.13.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKUJACE I MYJĄCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Nazwa z CPV i faktyczna Nomenklatura CPV Ilość J.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 8 szt. Typu Aerodesin lub równoważny, w opakowaniu jednostkowym1litr 2. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 8 szt. Typu Lisoformin 3000 lub równoważny, w opakowaniu jednostkowym 1 litr 3. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 4 szt. Typu Sekudril w opakowaniu jednostkowym 2 litry +aktywator, lub równoważny 4. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewn.: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 4 szt. Typu Incidur spray w opakowaniu jednostkowym 1 litr lub równoważny 5. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 8 szt. Typu Skinman soft w opakowaniu jednostkowym 500 ml, lub równoważny 6. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewn.: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 4 szt. Typu Skinman pur w opakowaniu jednostkowym 1 litr, lub równoważny 7. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 14 szt. Typu Ahd 2000, w opakowaniu jednostkowym 250 ml, lub równoważny 8. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 14 szt. Typu Softasept N w opakowaniu jednostkowym 250 ml, lub równoważny (bezbarwny) 9. Środki odkażające i bakteriobójcze stosowane zewnętrznie: środki dezynfekujące i myjące 24431600-0 15 szt. Typu Spitaderm w opakowaniu jednostkowym 500 ml, lub równoważny 10. Wyroby z tworzyw sztucznych: dozownik do ręczników papierowych 36630000-6 4 szt. Dozownik do ręczników papierowych (do standardowego typu ZZ ok. 25 x 23 cm ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 36.63.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPECJALISTYCZNE PRODUKTY MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Nazwa z CPV i faktyczna Nomenklatura CPV Ilość J.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Produkty medyczne: wymazówka z pożywką 24400000-8 8 op. Wymazówki sterylne z podłożem Amies z plastikowym aplikatorem ( 100 szt. w 1 op ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DIAGNOSTYCZNE MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Nazwa z CPV i faktyczna Nomenklatura CPV Ilość J.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Igły medyczne: nakłuwacze do glukometru 33141320-9 1 op. Nakłuwacze do glukometru typu One Otuch 2 lub równoważne (200 szt. w op.) 2. Papierowe art. Sanitarne i szpitalne: paski do glukometru 21222000-5 1 op. Paski do glukometru typu One Otuch 2, lub równoważne (50 szt. w op.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 21.22.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: URZĄDZENIE MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Nazwa z CPV i faktyczna Nomenklatura CPV Ilość J.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Aparatura ultrasonograficzna: aparat USG 33112200-0 1 kpl. Zestaw do badań ultrasonograficznych (aparat usg, 2 sondy, videoprinter) o parametrach wyszczególnionych poniżej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.