Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-08-12
Bia³ystok: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB
Numer og³oszenia: 187833 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Bia³ostocka, ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, fax (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB. Rodzaj mebli objêtych zamówieniem okre¶la wykaz oraz Za³±cznik Nr 3 (czê¶æ I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które nale¿y sporz±dziæ ofertê.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655), a w szczególno¶ci: 1)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, okre¶lonej jako mo¿liwo¶æ dysponowania lub dostêpu do ¶rodków finansowych wystarczaj±cych do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzglêdnieniem zobowi±zañ z tytu³u realizacji innych zamówieñ, 4)nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, 5)udziel± co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble, objête zamówieniem, 6)zaoferuj± meble, posiadaj±ce odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materia³y u¿yte do ich wykonania oraz deklaracje zgodno¶ci z normami na wyrób; odpowiednie dokumenty wykonawca przed³o¿y przy dostawie zamówienia, 7)zaakceptuj± warunki bezp³atnego serwisu gwarancyjnego: a)termin usuniêcia wad przedmiotu zamówienia, w siedzibie zamawiaj±cego - w ci±gu 5 dni roboczych od pisemnego zg³oszenia przez zamawiaj±cego, b)je¿eli naprawa bêdzie trwaæ d³u¿ej ni¿ 10 dni roboczych, b±d¼ gdy 3 naprawy dotyczyæ bêd± tego samego wyrobu (mebla) lub jego elementów - wtedy wykonawca wymieni wyrób (mebel) na nowy, pozbawiony wad, taki sam lub inny, pasuj±cy do reszty wyposa¿enia, c)okres gwarancji na naprawiany wyrób (mebel) ulega przed³u¿eniu o czas naprawy, d)okres gwarancji biegnie na nowo dla wyrobu (mebla) wymienionego, e)zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zwrotu kosztu wyrobu (mebla) - w przypadku 3 nieskutecznych napraw, b±d¼ uchylania siê wykonawcy od obowi±zków ¶wiadczenia us³ug gwarancyjnych. Oceny spe³nienia warunków zamawiaj±cy dokona na podstawie z³o¿onych przez wykonawcê o¶wiadczeñ oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia. Niespe³nienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postêpowania i uznanie jego oferty za odrzucon±.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawcy powinni za³±czyæ do oferty w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê: 1)wype³niony Formularz ofertowy (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 1), 2)wype³nion± Specyfikacjê ofertow± zamówienia (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 2) z odpowiednimi odno¶nikami wskazuj±cymi poszczególne meble w za³±czonych do oferty katalogach, prospektach, zdjêciach, rysunkach, itp.; odno¶niki powinny okre¶laæ: wygl±d mebli, wymiary, z dodatkowym opisem zawieraj±cym rodzaj materia³ów oraz akcesoriów u¿ytych do wykonania mebli (je¿eli nie ma takich danych w odno¶nikach), ewent. inne charakterystyczne dane dotycz±ce zaoferowanych mebli, 3)rysunki proponowanych mebli, katalogi, prospekty, zdjêcia, 4)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 5)o¶wiadczenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg za³±czonego wzoru druku - Za³±cznik nr 5), 6)o¶wiadczenie wykonawcy o udzieleniu co najmniej 36-miesiêcznej na meble oraz o akceptacji warunków serwisu gwarancyjnego zawartych w pkt. 5.7 SIWZ, (na druku Formularza oferty), 7)o¶wiadczenie wykonawcy o zaoferowaniu mebli posiadaj±cych odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materia³y u¿yte do ich wykonania oraz deklaracje zgodno¶ci z normami na wyrób z o¶wiadczeniem, ¿e odpowiednie dokumenty wykonawca przed³o¿y przy dostawie zamówienia, (na druku Formularza oferty), 8)zobowi±zanie do zawarcia pisemnej umowy o tre¶ci przedstawionej w za³±czonym do specyfikacji wzorze (Za³±cznik Nr 5), w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego (na druku Formularza oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych,ul.Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Bia³ystok.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych,ul.Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Bia³ystok.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objêtych zamówieniem okre¶la poni¿szy wykaz oraz Za³±cznik Nr 3 (czê¶æ I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które nale¿y sporz±dziæ ofertê. CZÊ¦Æ I BUDYNEK OGÓLNOTECHNICZNY ZP/WI/D/60/08 - szafka sz. 1 - pó³ka szt. 1 - szafka szt. 1 - szafka szt. 1 ZP/WI/D/77/08 - zabudowa meblowa ¶ciany w sali 103 szt. 1 - zabudowa meblowa ¶ciany w sali 104 szt. 1 - zabudowa meblowa ¶ciany w sali 105 szt. 1 ZP/PK/1/7/08 - krzes³a sk³adane szt. 6 ZP/PR/8/2/08 - krzes³o komputerowe szt. 2.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objêtych zamówieniem okre¶la poni¿szy wykaz oraz Za³±cznik Nr 3 (czê¶æ I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które nale¿y sporz±dziæ ofertê. CZÊ¦Æ II BUDYNEK WYDZIA£U MECHANICZNEGO ZP/WM/D/129/08 - fotel gabinetowy szt. 1 ZP/PR/9/26/08 - krzes³o biurowe szt. 4.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objêtych zamówieniem okre¶la poni¿szy wykaz oraz Za³±cznik Nr 3 (czê¶æ I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które nale¿y sporz±dziæ ofertê. CZÊ¦Æ III BUDYNEK WYDZIA£U ELEKTRYCZNEGO ZP/WE/D/43/08 - witryna przeszklona szt. 5.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objêtych zamówieniem okre¶la poni¿szy wykaz oraz Za³±cznik Nr 3 (czê¶æ I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które nale¿y sporz±dziæ ofertê. CZÊ¦Æ IV BUDYNEK WYDZIA£U BUDOWNICTWA ZP/II¦/D/19/08 - stolik pod komputer szt. 3 - stolik pod komputer szt. 1 - krzes³o do komputera szt. 5 ZP/IIB/D/33/08 - stó³ szt. 1 - krzes³o szt. 6 - szafa pe³na szt. 1 - biurko pod komputer szt. 1 ZP/IIB/D/40/08 - stó³ szt. 2 - krzes³o szt. 8 - szafa pe³na szt. 2 - biurko pod komputer szt. 2 ZP/IIB/D/41/08 - stó³ szt. 2 - krzes³o szt. 6 - szafa pe³na szt. 3 - biurko pod komputer szt. 2.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objêtych zamówieniem okre¶la poni¿szy wykaz oraz Za³±cznik Nr 3 (czê¶æ I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które nale¿y sporz±dziæ ofertê. CZÊ¦Æ V DOM STUDENTA NR 4 ZP/PR/21/5/08 - biurko gabinetowe szt. 3 - ³±cznik szt. 3 - kontenerek szt. 3 - dostawka do biurka szt. 3 - szafka na akta szt. 5 - szafka wisz±ca szt. 5 - szafka aktowa szt. 2 - szafka ubraniowa szt. 1 - stó³ konferencyjny szt. 1 - krzes³o konferencyjne szt. 10 - fotel biurowy szt. 3 ZP/PD/3/4/07, ZP/PK/3/3/08 - biurko komputerowe szt. 2 - biurko komputerowe szt. 1 - krzes³o komputerowe szt. 2.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objêtych zamówieniem okre¶la poni¿szy wykaz oraz Za³±cznik Nr 3 (czê¶æ I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które nale¿y sporz±dziæ ofertê. CZÊ¦Æ VI DOM STUDENTA NR 1, NR 2, NR 3 ZP/PK/6/2/08, ZP/PK/7/4/08, ZP/PK/8/3/08 - tapczan szt. 75 - szafa 2-drzwiowa szt. 10 - krzes³o szt. 80 - biurko szt. 33 - pó³ka wisz±ca szt. 40 - stolik okoliczno¶ciowy szt. 20.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objêtych zamówieniem okre¶la poni¿szy wykaz oraz Za³±cznik Nr 3 (czê¶æ I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które nale¿y sporz±dziæ ofertê. CZÊ¦Æ VII REKTORAT- DOPOSA¯ENIE ZP/PR/11/6/08 - biurko gabinetowe na podstawie p³ytowej z pó³k± na klawiaturê i wózkiem na komputer szt. 1 - kontener 3 szufladowy i piórnik szt. 1 - fotel biurowy szt. 1 - biurko kszta³t L na stela¿u p³ytowym z pó³k± na klawiaturê i wózkiem na komputer szt. 1 - kontener 3 szufladowy z zamkiem centralnym szt. 1 - fotel biurowy szt. 1 - biurko kszta³t asymetryczny na stela¿u metalowym, naro¿niki o promieniu R4 z pó³k± na klawiaturê i wózkiem na komputer szt. 1 - kontener 4 szufladowy szt. 1 - fotel biurowy szt. 1 - biurko proste na stela¿u p³ytowym szt. 1 - biurko komputerowe szt. 1 - kontener 3 szufladowy z zamkiem centralnym szt. 1 - noga podpieraj±ca blat sto³u szt. 1 - fotel szt. 1 - biurko proste na stela¿u p³ytowym z pó³k± na klawiaturê i wózkiem na komputer szt. 1 - kontener 3 szufladowy z zamkiem centralnym szt. 1 - fotel biurowy szt. 1 Przy sporz±dzeniu oferty nale¿y uwzglêdniæ, i¿ powy¿sze meble bêd± stanowiæ doposa¿enie mebli ju¿ znajduj±cych siê w Rektoracie. W zwi±zku z tym nale¿y zapewniæ jednolito¶æ wyposa¿enia dostarczonego z ju¿ istniej±cym..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- DOSTAWA POD£O¯Y BAKTERIOLOGICZNYCH SUCHYCH, POD£O¯Y GOTOWYCH NA P£YTKACH PETRIEGO ORAZ POD£O¯Y GOTOWYCH W PROBÓWKACH
- Termomodernizacja trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Bia³ymstoku przy ul. ks. J. Popie³uszki 71, 73 i 75 na osiedlu Zielone Wzgórza Komunalnego TBS Sp. z o.o.
- Us³uga w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania aplikacyjnego systemu firmy Kamsoft na 36 miesiêcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej drogowych obiektów in¿ynierskich wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych oraz pe³nieniem nadzoru autorskiego z podzia³em na czê¶ci
- Remont studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Bia³egostoku po³o¿onych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).
- Us³uga kompleksowej organizacji 3 konferencji otwieraj±cych w ramach realizowanych przez Zamawiaj±cego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzeda¿ wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzese³ dla Wydzia³u Prawa i Administracji
- Dostawa mebli na potrzeby Zespo³u Sk³adnic Lasów Pañstwowych w Siedlcach
- Dostawa mebli standard oraz mebli na wymiar do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz we wskazane miejscowo¶ci.
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposa¿enia wraz z transportem, roz³adunkiem i monta¿em Wykonawcy dla "Dolno¶l±skiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Przystosowanie budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniej±cego budynku Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Le¿ajsku -WYPOSA¯ENIE"
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.