Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Łódź: Dostawa komputerów, elementów komputerowych, oprogramowania i sprzętu fotograficznego dla Katedry Informatyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 187845 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki , ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, elementów komputerowych, oprogramowania i sprzętu fotograficznego dla Katedry Informatyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów, elementów komputerowych, oprogramowania i sprzętu fotograficznego dla Katedry Informatyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej w podziale na 12 zadań.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.21.15.00 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory 30.23.71.30 - Karty komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) 48.51.80.00 - Pakiety oprogramowania emulującego 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć następujące dokumenty: * Podpisane oświadczenia wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z Załącznikiem nr 2 * Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto na potwierdzenie spełnienia warunków przedmiotowych wykonawca uzupełni oprócz cen ostatnią kolumnę tabeli formularza cenowego wskazując oferowany model urządzenia, elementu komputerowego, wersję oprogramowania poprzez podanie producenta, kodu producenta, bądź wersji oprogramowania, tak aby Zamawiający mógł jednoznacznie zidentyfikować oferowany produkt. Specyfikacja techniczna oferowanego produktu ma spełniać wymagania jakościowe i ilościowe zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne oferowanego sprzętu i oprogramowania nie mogą być gorsze od wymaganych przez Zamawiającego. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdego elementu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katedra Informatyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej, 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 18/22, pokój 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Katedra Informatyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej, 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 18/22, pokój 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 4 części.
- "Dostawa dwóch szt. macierzy dyskowych"
- 2025 Usługa napełniania tlenem medycznym i tlenkiem azotu butli oraz dzierżawa butli dla WSRM w Łodzi
- Wymiennik ciepła gaz-ciecz.
- MZŻ.262.4.2025.T Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w okresie 12 miesięcy tj. od 01.05.2025 r. do 30.04.2026r
- Dostawy środków do dezynfekcji dla potrzeb całego szpitala
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu elektronicznego
- Zakup komputerów w ramach projektu "Platforma e-usług publicznych w Gminie Tarnowiec"
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 8 w ramach projektu SZKOŁA JAKOŚCI PREMIUM"
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej"
- Dostawa laptopa w ramach projektu "Zielony Parasol"
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej I
więcej: Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.