Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-06
Krzeszów: Część I Kurs operatora wózków widłowych - jezdnych
Część II Kurs kasjer handlowy z obsługą komputera
Numer ogłoszenia: 187848 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzeszowie , Rynek 2, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 15 8798352 w. 30, faks 15 8698254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I Kurs operatora wózków widłowych - jezdnych Część II Kurs kasjer handlowy z obsługą komputera.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania składajacych się z dwóch części I i II łącznie dla 10 uczestników projektu sytemowego Czas na aktywność w Gminie Krzeszów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII.Promocja integracji społecznej , Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji,Poddziałanie 7.1.1 Rowój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej z zakresu:Część I Kurs operatora wózków widłowych - jezdnych Część II Kurs kasjer handlowy z obsługą komputera.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1p.1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1p.2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1p.2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1p.3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1p.4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszow.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pokój nr 6, 37-418 Krzeszów, ul.Rynek 2 tel.15 8798351 w.30, tel. 15 8798255,fax 15 8798254..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w Gminie Krzeszów współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej,Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs operatora wózków widłowych - jezdnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Kurs operatora wózków widłowych - jezdnych Program kursu dla 2 uczestników musi obejmować 67 godzin w tym zajęcia teoretyczne w wymiarze 44 h, zajęcia praktyczne 23 h. Okres realizacji lipiec-wrzesień 2011r. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczacą średnio15 minut.Długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - teren miasta Niska, Stalowej Woli, Leżajska lub Biłgoraja. W programie należy zamieścić następujące zagadnienia Blok teoretyczny 1) Typy stosowanych wózków jezdniowych i widłowych - budowa wózka 2) Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami 3) Czynności operatora w czasie pracy z wózkami 4) Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 5) Wiadomości z zakresu BHP- bezpieczeństwa wymiana butli gazowych 6) Wiadomości z Urzędu Dozoru Technicznego Blok praktyczny 1) Praktyczna nauka jazdy na wózkach jezdnych i widłowych 2) Egzamin wewnętrzny 3) Egzamin zewnętrzny organizowany przez UDT Szkolenie powinno przygotować Uczestników Projektu do pracy w nowym zawodzie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kasjer handlowy z obsługą komputera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Kurs kasjer handlowy z obsługą komputera Program kursu dla 8 uczestników musi obejmować 150 godzin w tym zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne . Okres realizacji lipiec - listopad 2011r. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposob elastyczny .Wykonawca powinien załączyć szczegółową informację dotyczacą wymiaru zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - teren Gminy Krzeszów. Zajęcia powinny się odbywać nie częściej niż trzy razy w tygodniu. W programie kursu należy zamieścić następujące zagadnienia: 1) Bezpieczeństwo i higiena pracy w obiekcie handlowym 2) BHP przy urządzeniach elektrycznych 3) Ochrona przeciwpożarowa 4) Udzielanie pierwszej pomocy na miejscu wypadku 5) Budowa i obsługa kasy fiskalnej 6) Programowanie kas Posnet, Optimus IC, Elza, Sharp 7) Rozpoczęcie pracy na kasach 8) Sprzedaż towarów na kasach 9) Drukowanie raportów na kasach 10) Wystawianie faktur i rachunków 11) Wiedza z zakresu pracy w handlu z wykorzystaniem użytkowych programów komputerowych 12) Podstawowe informacje o komputerze 13) Podstawy systemu operacyjnego WINDOWS 14) Organizacja danych na dysku 15) Praca za edytorem tekstu WORD 16) Wprowadzenie do EXCELA 17) Usługi dostępne przez Internet 18) Prezentacja multimedialna w Power Point 19) Obsługa komputerowego programu do fakturowania Szkolenie powinno dostarczyć Uczestnikom umiejetności zawodowych w zakresie prowadzenia sprzedaży przy użyciu kas fiskalnych i urządzeń komputerowych z uwzględnieniem popularnych programów komputerowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów"- 2 części zamówienia
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.