eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzecławRealizacja usług szkoleniowych dla uczestników projektu -Od bierności do aktywności. Szkolenia zawodowe dla mieszkańców Gminy Przecław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-08

Przecław: Realizacja usług szkoleniowych dla uczestników projektu -Od bierności do aktywności. Szkolenia zawodowe dla mieszkańców Gminy Przecław
Numer ogłoszenia: 187881 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przecław , ul. Jana Kilińskiego 7, 39-320 Przecław, woj. podkarpackie, tel. 017 5813119, faks 017 5813116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług szkoleniowych dla uczestników projektu -Od bierności do aktywności. Szkolenia zawodowe dla mieszkańców Gminy Przecław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie: a) Wizaż i stylizacja dla 5 osób Zakres szkolenia powinien obejmować minimum: Zasady makijażu, przygotowanie twarzy do wykonywania makijażu, analizę kolorystyczną twarzy, stylizację twarzy i makijażu - wprowadzenie, wykonywanie projektów, elementy makijażu, rodzaje makijażu, elementy stylizacji (postaci, fryzur), stylizacja paznokcia - metoda żelowa, zdobienie. Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: minimum 90 godzin zegarowych na 1 osobę. Egzamin winien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Szkolenie kończy się egzaminem. Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem wynikających z obowiązujących przepisów. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI: Rozpoczęcie listopad 2011 r. Zakończenie - nie później niż do 30 kwietnia 2012 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom: - miejsce szkolenia: teren województwa podkarpackiego, oddalony od siedziby zamawiającego nie więcej niż 20 km, w przypadku większej odległości wykonawca zapewnia na własny koszt dojazd uczestnikom szkoleń z miejsca zamieszkania do miejsca prowadzenia szkoleń oraz powrót uczestnikom szkoleń z miejsca prowadzenia szkoleń do miejsca zamieszkania (np. zwrot kosztów przejazdu publicznymi środkami transportu, zwrot kosztów przejazdu własnymi środkami transportu lub wynajem środków transportu itp.), - wyżywienia (do 5 godzin zajęć: kawa, herbata, woda mineralna, ciastka; powyżej 5 godzin zajęć: ciepły posiłek (1 danie) kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, - niezbędnych materiałów szkoleniowych, - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia, - wymaganych egzaminów oraz praktyk, - stosownych badań lekarskich w przypadku, gdy wymagają tego odrębne przepisy. b) Fryzjer dla 5 osób Zakres szkolenia powinien obejmować minimum: Technologie fryzjerskie, stylizacja, higiena, ondulacja wodna, układanie, nawijanie, przypinanie loków, modelowanie, ondulacja trwała, prostowanie, farbowanie, balayage, pasemka, kontrasty, techniki strzyżenia. Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: minimum 160 godzin zegarowych na 1 osobę. Egzamin winien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Szkolenie kończy się egzaminem. Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem wynikających z obowiązujących przepisów. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI: Rozpoczęcie listopad 2011 r. Zakończenie - nie później niż do 30 kwietnia 2012 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom: - miejsce szkolenia: teren województwa podkarpackiego, oddalony od siedziby zamawiającego nie więcej niż 20 km, w przypadku większej odległości wykonawca zapewnia na własny koszt dojazd uczestnikom szkoleń z miejsca zamieszkania do miejsca prowadzenia szkoleń oraz powrót uczestnikom szkoleń z miejsca prowadzenia szkoleń do miejsca zamieszkania (np. zwrot kosztów przejazdu publicznymi środkami transportu, zwrot kosztów przejazdu własnymi środkami transportu lub wynajem środków transportu itp.), - wyżywienia (do 5 godzin zajęć: kawa, herbata, woda mineralna, ciastka; powyżej 5 godzin zajęć: ciepły posiłek (1 danie) kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, - niezbędnych materiałów szkoleniowych, - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia, - wymaganych egzaminów oraz praktyk, - stosownych badań lekarskich w przypadku, gdy wymagają tego odrębne przepisy. c) Pracownik administracyjno - biurowy z elementami j. angielskiego dla 10 osób Zakres szkolenia powinien obejmować minimum: Język angielski 40 godzin (podstawy), elementy prawa cywilnego, elementy prawa handlowego, elementy prawa pracy, organizacja biura firmy, podstawy rachunkowości, korespondencja biurowa, autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, komputer w pracy biurowej (60 godzin). Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: minimum 180 godzin zegarowych na 1 osobę. Egzamin winien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Szkolenie kończy się egzaminem. Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem wynikających z obowiązujących przepisów. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI: Rozpoczęcie listopad 2011 r. Zakończenie - nie później niż do 30 kwietnia 2012 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom: - miejsce szkolenia: teren województwa podkarpackiego, oddalony od siedziby zamawiającego nie więcej niż 20 km, w przypadku większej odległości wykonawca zapewnia na własny koszt dojazd uczestnikom szkoleń z miejsca zamieszkania do miejsca prowadzenia szkoleń oraz powrót uczestnikom szkoleń z miejsca prowadzenia szkoleń do miejsca zamieszkania (np. zwrot kosztów przejazdu publicznymi środkami transportu, zwrot kosztów przejazdu własnymi środkami transportu lub wynajem środków transportu itp.), - wyżywienia (do 5 godzin zajęć: kawa, herbata, woda mineralna, ciastka; powyżej 5 godzin zajęć: ciepły posiłek (1 danie) kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, - niezbędnych materiałów szkoleniowych, - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia, - wymaganych egzaminów oraz praktyk, - stosownych badań lekarskich w przypadku, gdy wymagają tego odrębne przepisy. d) Kurs Prawo jazdy kat. D dla 5 osób posiadających prawo jazdy kat. B Zakres kursu powinien obejmować minimum: Kwalifikacja wstępna - przewóz osób - 280 godzin. Teoria + praktyka - kierowca autobusu - 80 godzin. Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: minimum 360 godzin zegarowych na 1 osobę. Egzamin winien być wliczony w liczbę godzin kursu. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Kurs kończy się egzaminem. Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik otrzymają Prawo jazdy kat.D - uprawnienie do prowadzenia autobusów. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI: Rozpoczęcie listopad 2011 r. Zakończenie - nie później niż do 30 kwietnia 2012 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom: - miejsce szkolenia: teren województwa podkarpackiego, oddalony od siedziby zamawiającego nie więcej niż 20 km, w przypadku większej odległości wykonawca zapewnia na własny koszt dojazd uczestnikom szkoleń z miejsca zamieszkania do miejsca prowadzenia szkoleń oraz powrót uczestnikom szkoleń z miejsca prowadzenia szkoleń do miejsca zamieszkania (np. zwrot kosztów przejazdu publicznymi środkami transportu, zwrot kosztów przejazdu własnymi środkami transportu lub wynajem środków transportu itp.), - wyżywienia (do 5 godzin zajęć: kawa, herbata, woda mineralna, ciastka; powyżej 5 godzin zajęć: ciepły posiłek (1 danie) kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, - niezbędnych materiałów szkoleniowych, - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia, - wymaganych egzaminów oraz praktyk, - stosownych badań lekarskich w przypadku, gdy wymagają tego odrębne przepisy. e) Kurs komputerowy ECDL dla 15 osób 7 modułów (program standardowy): 1. Podstawy technik informatycznych 2. Użytkowanie komputerów 3. Przetwarzanie tekstów 4. Arkusze kalkulacyjne 5. Baza danych 6. Grafika menadżerska i prezentacyjna 7. Usługi w sieciach Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: maksymalnie 160 godzin zegarowych na 1 osobę. Egzamin winien być wliczony w liczbę godzin kursu. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Każdy moduł kończy się egzaminem. Uczestnicy będą mieli możliwość wyboru poszczególnych modułów do egzaminu, średnio 4 moduły na 1 osobę. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI: Rozpoczęcie listopad 2011 r. Zakończenie - nie później niż do 30 kwietnia 2012 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom: - miejsce szkolenia: teren województwa podkarpackiego, oddalony od siedziby zamawiającego nie więcej niż 20 km, w przypadku większej odległości wykonawca zapewnia na własny koszt dojazd uczestnikom szkoleń z miejsca zamieszkania do miejsca prowadzenia szkoleń oraz powrót uczestnikom szkoleń z miejsca prowadzenia szkoleń do miejsca zamieszkania (np. zwrot kosztów przejazdu publicznymi środkami transportu, zwrot kosztów przejazdu własnymi środkami transportu lub wynajem środków transportu itp.), - wyżywienia (do 5 godzin zajęć: kawa, herbata, woda mineralna, ciastka; powyżej 5 godzin zajęć: ciepły posiłek (1 danie) kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, - niezbędnych materiałów szkoleniowych, - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia, - wymaganych egzaminów oraz praktyk, - stosownych badań lekarskich w przypadku, gdy wymagają tego odrębne przepisy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. W przypadku zmiany w ramach budżetu projektu Od bierności do aktywności. Szkolenia zawodowe dla mieszkańców Gminy Przecław, wyrażeniu zgody przez Instytucję Pośredniczącą - Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie oraz zainteresowania ze strony potencjalnych uczestników projektu istnieje możliwość zwiększenia liczby uczestników kursów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.50.00.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1, 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca jest złożyć oświadczenie o posiadaniu aktualnego na 2011 rok wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wg załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług analogicznych zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, oraz dat wykonania (załącznik nr 3 do SIWZ), b) dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W celu wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą bezpośrednio zaangażowane w prowadzenie zajęć dydaktycznych wraz z informacją o zakresie wykonanych przez nie czynności i podstawie dysponowania tymi osobami, wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeclaw.un.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przecławiu 39-320 Przecław ul. kilińskiego 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd miejski w Przecławiu 39-320 Przecław ul. kilińskiego 7 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wizaż i stylizacja dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia powinien obejmować minimum: Zasady makijażu, przygotowanie twarzy do wykonywania makijażu, analizę kolorystyczną twarzy, stylizację twarzy i makijażu - wprowadzenie, wykonywanie projektów, elementy makijażu, rodzaje makijażu, elementy stylizacji (postaci, fryzur), stylizacja paznokcia - metoda żelowa, zdobienie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fryzjer dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia powinien obejmować minimum: Technologie fryzjerskie, stylizacja, higiena, ondulacja wodna, układanie, nawijanie, przypinanie loków, modelowanie, ondulacja trwała, prostowanie, farbowanie, balayage, pasemka, kontrasty, techniki strzyżenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pracownik administracyjno - biurowy z elementami j. angielskiego dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia powinien obejmować minimum: Język angielski 40 godzin (podstawy), elementy prawa cywilnego, elementy prawa handlowego, elementy prawa pracy, organizacja biura firmy, podstawy rachunkowości, korespondencja biurowa, autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, komputer w pracy biurowej (60 godzin)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs Prawo jazdy kat. D dla 5 osób posiadających prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Prawo jazdy kat. D dla 5 osób posiadających prawo jazdy kat. B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs komputerowy ECDL dla 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 modułów (program standardowy): 1. Podstawy technik informatycznych 2. Użytkowanie komputerów 3. Przetwarzanie tekstów 4. Arkusze kalkulacyjne 5. Baza danych 6. Grafika menadżerska i prezentacyjna 7. Usługi w sieciach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doswiadczenie - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.