eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiPrzedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie kanapek oraz paczek żywnościowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Koluszki: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie kanapek oraz paczek żywnościowych
Numer ogłoszenia: 187886 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21236 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach, ul. Brzezińska 32, 97-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 0-44 714 58 25, faks 0-44 714 58 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie kanapek oraz paczek żywnościowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przygotowanie i dostawa kanapek dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w ilości maksymalnej około 130szt. dziennie przez 172 dni w których dzieci uczęszczają do szkoły tj. ogółem 22.360 sztuk. Kanapki dowiezione powinny być do: Szkoły Podstawowej w Długiem, około 6szt. Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Gałkowie Dużym, około 15szt. Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Koluszkach przy ul. Zagajnikowej 12, około 43szt. Szkoły Podstawowej nr 2 w Koluszkach przy ul. Kościuszki 16, około 32szt. Gimnazjum nr 2 w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 8, około 15szt. Szkoła Podstawowa w Różycy, około 16szt. Szkoła Podstawowa w Będzelinie, około 3szt. Zamawiający przyjmuje, że codziennie będzie dostarczane ogółem około 130 sztuk kanapek. Kanapka powinna być zapakowana w torebkę papierową jednorazowego użytku wraz z serwetką. Ilość kanapek do poszczególnych szkół będzie uzgodniona z M.G.O.P.S. w Koluszkach. O wszelkich zmianach ilości Zamawiający będzie informował Wykonawcę z 2 - dniowym wyprzedzeniem. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie 6.02.2012r do 31.12.2012r. z uwzględnieniem przerw w organizacji nauki (ferie zimowe, przerwa wakacyjna, przerwy świąteczne itp.). Ilości kanapek zależeć będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, które w decydującym stopniu zależą od ilości faktycznych uczestników zajęć lekcyjnych i ilości dzieci zakwalifikowanych do dożywiania. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół lub osobami upoważnionymi przez nich oraz Zamawiającym. Za sprawy organizacyjne oraz harmonogram dostarczania i wydawania kanapek dzieciom korzystającym z dożywiania odpowiadają Dyrektorzy szkół lub osoby upoważnione przez nich. Skład kanapki: a) duża bułka b) masło c) zamiennie: plaster szynki, żółty ser, pasztet d) liść sałaty lub pokrojony ogórek Do każdej kanapki należy dostarczyć jogurt - od 125- 150 g 2. Przygotowanie paczek żywnościowych dla rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej w ilości maksymalnej 3.080 sztuk paczek na rok rozłożonych na poszczególne miesiące. Zestaw I dla rodziny, który powinien być w paczce: 1) chleb krojony 0,50 kg - 2 szt. 2) cukier 1 kg - 1 szt. 3) margaryna np. Delma 0,5 kg - 1 szt. 4) śledzie w pomidorach netto 0,16- 0,20 kg 5) pasztet wieprzowy 0,15- 0,25 kg 6) kaszanka - 1 kg. Zestaw II dla rodziny, który powinien być w paczce: 1) chleb krojony 0,5 kg - 2 szt. 2) olej 1 litr - 1 szt. 3) herbata sypana 0,1 kg - 1 szt. 4) twaróg np. Ostrołęcki 0,2 kg - 1 szt. 5) parówki - 1 kg 3. Przygotowanie paczek żywnościowych dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej w ilości maksymalnej 5.184 sztuk paczek na rok rozłożonych na poszczególne miesiące. Zestaw I dla jednej osoby, który powinien być w paczce: 1) chleb krojony 0,50kg - 1 szt. 2) margaryna np. Delma 0,25kg - 1 szt. 3) śledzie w pomidorach nett 0,16 - 0,20 kg - 1 szt. 4) kaszanka 0,50 kg - 1 szt. 5) twaróg biały np. Ostrołęcki 0,20 kg - 1szt. Zestaw II dla jednej osoby, który powinien być w paczce: 1) chleb krojony 0,50 kg - 1 szt. 2) parówki 0,50 kg - 1 szt. 3) herbata 0,05 kg - 1 szt. 4) cukier 0,50 kg - 1 szt. Paczka żywnościowa powinna być zapakowana w torbę jednorazowego użytku. We wtorki powinien być przygotowany zestaw nr I, a w piątki zestaw nr II. Wydawanie i rozwiezienie paczek. Paczki powinny być dowiezione do miejscowości Gałkówek (siedziba NFZOZ Esculap s.c. ul. Dzieci Polskich 12) ok. 25 paczek żywnościowych ( w tym około 10 paczek dla rodzin i około 15 dla osób samotnych). Pozostałe paczki powinny być wydawane w lokalu, znajdującym się w centrum Koluszek. Wydawanie paczek powinno być we wtorek oraz piątek w godzinach 8:00-12:00. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy (fax., e-mail) imiennej listy uprawnionych do odbioru paczek żywnościowych do 10 dnia każdego miesiąca. W szczególnych przypadkach tj. choroba, niesprzyjające warunki atmosferyczne, kiedy osoba bądź rodzina nie będzie w stanie osobiście dotrzeć do miejsca wydawania paczek żywnościowych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć paczkę żywnościową do miejsca zamieszkania danej osoby na własny koszt. Wykonanie, przechowywanie i dostarczanie kanapek oraz wydawanie paczek żywnościowych powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno - sanitarnych. Kanapki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Przedmiot zamówienia powinien być przygotowany przez Wykonawcę w obiekcie dopuszczonym przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przygotowywania kanapek i paczek żywnościowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych /Razem/, ul. Pomorska 5, 95-040 Koluszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175012,00

  • Oferta z najniższą ceną: 175012,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189676,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.