eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary UścimówModernizacji drogi dojazdowej do pól i łąk w miejscowości Krasne od km 0 + 000 do km 0-564,75 (I etap) gm. Uścimów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Stary Uścimów: Modernizacji drogi dojazdowej do pól i łąk w miejscowości Krasne od km 0 + 000 do km 0-564,75 (I etap) gm. Uścimów
Numer ogłoszenia: 187887 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uścimów, 21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie, tel. 081 8523026, fax 081 8523026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uscimowug.bip.e-zeto.com/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacji drogi dojazdowej do pól i łąk w miejscowości Krasne od km 0 + 000 do km 0-564,75 (I etap) gm. Uścimów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacji drogi dojazdowej do pól i łąk w miejscowości Krasne od km 0 + 000 do km 0-564,75 (I etap) gm Uścimów o następującym zakresie robót: * Wykopy wykonywane koparkami z transportem urobku - 535,0 m3 * Roboty ziemne poprzeczne z przerzutem - 183,0 m3 * Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami - 718,0 m3 * budowa przepustu z rur o średnicy Ø 80 cm - 11,0 m * Plantowanie (obrobienie na czysto) ręcznie poboczy - 2042,0 m2 * Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 25 cm - 880,1 m2 * Wykonanie warstwy odsączającej z pisaku grub. 10 cm - 1644,5 m2 * Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne grunt kat II-IV - 2524,6 m2 * Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa grubość warstwy po zagęszczeniu 16cm- 2524,6m2 Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone art.22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków , z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych tj. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem t technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a)wykonali co najmniej 3 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po­stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 100 000 zł, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo­stały wykonane należycie, Roboty tożsame to roboty związane z budową, modernizacją i remontem, dróg o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł każda. b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217) w zakresie: - specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba, i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawniania oraz dokumenty potwierdzające przynależność każdej z tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędno­ ścio­wo-kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek, potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych wykonawców lub zdolność kredytową wy­konawców na łączną kwotę co najmniej 100 000 zł; 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo Zamówień publicznych opisanych w ust. 1 pkt. 1-4; 2)podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 3)wykonali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonani tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 4)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 5)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 st. 3 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: -jest niezgodna z ustawą -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny -wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 2)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 3)Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1)potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a)formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załączony wzór; b)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak­tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za­kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni­czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają­cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 oraz art., 24 ust. 1 i 2 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; f)kosztorys ofertowy. 2)potwierdzenia opisanego przez zama­wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a)wykazu wykonanych 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po­stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo­stały wykonane należycie, b)dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w zakresie: -specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba, 3)potwierdzenia opisanego przez zama­wiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędno­ścio­wo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wy­konawcy na łączną kwotę co najmniej 100 000 zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a)polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5)Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6)Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uscimowug.bip.e-zeto.com/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Uścimów Uścimów 37 - pok. 11 21-109 Uścimów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zamawiający nie przewiduje dialogu konkurencyjnego

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Uścimów Uścimów 37 - pok. Nr 5 21-109 Uścimów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.