Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Kielce: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 187901 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach , ul. Prosta 30, 25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618525, faks 041 3687424.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania asortymentu ilościowego środków dezynfekcyjnych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Środki do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk oraz pielęgnacji rąk, Zadanie nr 2 - Środki do dezynfekcji sanitariatów i basenów, Zadanie nr 3 - Środki do dezynfekcji powierzchni, Zadanie nr 4 - Środki do dezynfekcji narzędzi i endoskopów, Zadanie nr 5 - Środki do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, Zadanie nr 6 - Środki do dezynfekcji inkubatorów i powierzchni w oddziale neonatologicznym, Zadanie nr 7 - Środki do dezynfekcji powierzchni w kuchenkach oddziałowych, Zadanie nr 8 - Środki do dezynfekcji błon śluzowych i trudno gojących się ran, Zadanie nr 9 - Środki do mycia w myjniach-dezynfektorach, Zadanie nr 10 - Chusteczki do dezynfekcji, zadanie nr 11 - Pianka do mycia noworodków.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. nr 113 poz. 759 ze zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Projekt umowy zaakceptowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu zgodnie z obowiązujacymi przepisami np: wpis do rejestru wyrobów medycznych, deklaracje zgodności itp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisem &8 projektu umowy Zamawiajacy przewiduje następujące zmiany w zawartej umowie w formie aneksu: zmiana cen urzędowych i podatku VAt, objęcie przedmiotu umowy promocją producenta - spowoduje zmniejszenie ceny określonej w &2 ust. 1 umowy, zmiana ilości zamówienia - upowaznia Zamawiajacego do zmniejszenia zamówienia po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy na piśmie, zmiana osób upoważnionych do reprezentowania stron umowy, konieczność zwiększenia ilości zamówienia do 20% wartości umowy, przedłużenia terminu zawartej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpgin.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30, 25-371 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala pokój nr 270 na terenie Świętokrzyskiego Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk oraz pielęgnacji rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk oraz pielęgnacji rąk zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do dezynfekcji sanitariatów i basenów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji sanitariatów i basenów zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do dezynfekcji narzędzi i endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji narzędzi i endoskopów zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki do dezynfekcji inkubatorów i powierzchni w oddziale neonatologicznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji inkubatorów i powierzchni w oddziale neonatologicznym zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni w kuchenkach oddziałowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni w kuchenkach oddizłowych zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki do dezynfekcji błon śluzowych i trudno gojących się ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji błon śluzowych i trudno gojących się ran zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środki do mycia w myjniach-dezynfektorach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia w myjniach-dezynfektorach w ilościach i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Chusteczki do dezynfekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki do dezynfekcji w ilościach i w asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pianka do mycia noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pianka do mycia noworodków zgodna z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ
- Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.75.2025.JM
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DORADZTWA EKSPERCKIEGO W PROCESIE AKTUALIZACJI STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO 2030+
- Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych i odpowiedzialności cywilnej WSSE w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizatorni.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.