eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Wrocław: Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 187922 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138712 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu. 1.1. Zamówienie podzielono na następujące części/zadania: Część 1 obejmuje dostawę: stojaków reklamowych i namiotów reklamowych; Część 2 obejmuje dostawę: ulotek, kalendarzy, informatora - Uwaga - narkotyki; Część 3 obejmuje dostawę: naklejek, markerów UV, certyfikatów, kubków ceramicznych, długopisów reklamowych, zawieszek odblaskowych, kredek Świecowych, zestawów piśmiennych, smyczy z karabińczykiem, filiżanek z nadrukiem oraz spodkiem, zegarów na biurko, kamizelek odblaskowych dla dzieci, breloków; Część 4 obejmuje dostawę: książecki edukacyjnej Vademecum młodego rowerzysty Część 5 obejmuje dostawę: opasek odblaskowych na rękę, długopisów metalowych z grawerem, kubków z nadrukiem, lampek rowerowych, Szczegółowy opis oraz ilości zamawianego asortymentu określono w załącznikach nr 1.1. do 1.5 do SIWZ, w podziale na poszczególne części postępowania...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.81.00.00 - Usługi drukowania 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.81.50.00 - Notatniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BETA-DRUK Bernadeta Rękas, ul. Tęczowa 84, 53-603 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10417,50

  • Oferta z najniższą ceną: 10417,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16659,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BETA-DRUK Bernadeta Rękas, ul. Tęczowa 84, 53-603 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • : S-PRINT 2 Sp. z o.o., ul. Techników 5, 40-326 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4268,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6379,25

  • Oferta z najniższą ceną: 6379,25 / Oferta z najwyższą ceną: 6379,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.