Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Jelenia Góra: Dostawa wyrobów medycznych do zaopatrzenia układu oddechowego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 187927 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, faks 075 7543883.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych do zaopatrzenia układu oddechowego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych do zaopatrzenia układu oddechowego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ) tzn. : - Pakiet nr 1- rurki intubacyjne pediatryczne - Pakiet nr 2- rurki intubacyjne z cewnikiem do surfaktanu - Pakiet nr 3- prowadnice do rurek intubacyjnych - Pakiet nr 4- przestrzeń martwa wielorazowa - Pakiet nr 5- obwody oddechowe - Pakiet nr 6- obwody oddechowe neonatologiczne do respiratora - Pakiet nr 7- układ rur neonatologicznych - Pakiet nr 8- akcesoria do Baby Puff - Pakiet nr 9- maski tlenowe do różnych koncentracji tlenu - Pakiet nr 10- rurki tracheotomijne foniatryczne - Pakiet nr 11- filtry bakteryjne - Pakiet nr 12- filtry bakteryjne - Pakiet nr 13- filtry bakteryjne do respiratora SERVOi - Pakiet nr 14- zamknięty system do odsysania pacjenta - Pakiet nr 15- cewniki do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego - Pakiet nr 16- zestaw do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego pediatryczny - Pakiet nr 17- laryngoskopy - Pakiet nr 18- akcesoria do laryngoskopów - Pakiet nr 19- drobny sprzęt - Pakiet nr 20- inhalatory - Pakiet nr 21- zastawka AMBU - Pakiet nr 22- akcesoria do inhalatorów - Pakiet nr 23- filtr powietrza - Pakiet nr 24- filtr powietrza do inkubatora - Pakiet nr 25- filtr powietrza do inkubatora.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , b)szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 1 ). c)określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru : max 3 dni robocze , dostawa na cito 24 godziny - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2; d)określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , e)określenie stałości cen ( min. 12 miesięcy ) - należy wpisać do formularza oferty, f)określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu (min. 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru ) - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2 , g)aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. Ustawy pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy pzp, h)oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 i)oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), j)dołączyć katalogi, foldery ( ze zdjęciami, rysunkami) w języku polskim na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie §2 ust. 2, § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów ( Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego. - W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji,Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania odpowiedników produktów objętych umową. - Zamawiający dopuszczaja zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. - Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego. m.in. zmiany producenta, ilości sztuk w opakowaniu przy czym opakowania nie mogą być większe niż podane w zał. nr 1 do SIWZ przy odpowiednim przeliczeniu ilości zamówienia na okres realizacji zadania. - Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem zmian w zakresie : - numeru katalogowego produktu - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - przedmiotowym /produkt zamienny -liczby opakowań w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany / udoskonalony - wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze ( 58-506), ul. Ogińskiego 6, - Dział Umów i Zaopatrzenia, pokój 024 w bud. D, tel. 75/753-7286; Forma papierowa SIWZ do pobrania za odpłatnością 25,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze ( 58-506) , ul. Ogińskiego 6, - Sekretariat Szpitala , pokój 171 w bud.D..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rurki intubacyjne pediatryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne pediatryczne- 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rurki intubacyjne z cewnikiem do surfaktanu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne z cewnikiem do surfaktanu - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: prowadnice do rurek intubacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadnice do rurek intubacyjnych - 3 pozycja asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przestrzeń martwa wielorazowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przestrzeń martwa wielorazowa - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: obwody oddechowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obwody oddechowe- 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: obwody oddechowe neonatologiczne do respiratora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obwody oddechowe neonatologiczne do respiratora - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: układ rur neonatologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: układ rur neonatologicznych - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: akcesoria do Baby Puff.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do Baby Puff - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: maski tlenowe do różnych koncentracji tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maski tlenowe do różnych koncentracji tlenu - 3 ppzycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: rurki tracheotomijne foniatryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki tracheotomijne foniatryczne - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: filtry bakteryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry bakteryjne- 6 pozycja asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: filtry bakteryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry bakteryjne- 1 pozcja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: filtry bakteryjne do respiratora SERVOi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry bakteryjne do respiratora SERVOi- 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zamknięty system do odsysania pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamknięty system do odsysania pacjenta - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: cewniki do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego- 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zestaw do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego pediatryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego pediatryczny - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: laryngoskopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laryngoskopy - 3 pozycje asrotymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: akcesoria do laryngoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do laryngoskopów - 2 pozycja asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: drobny sprzęt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt - 3 pozycja asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: inhalatory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inhalatory- 1 ppzycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: zastawka AMBU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zastawka AMBU - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: akcesoria do inhalatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do inhalatorów - 2 pozycja asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: filtr powietrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtr powietrza- 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: filtr powietrza do inkubatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtr powietrza do inkubatora - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: filtr powietrza do inkubatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtr powietrza do inkubatora - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA CATERINGOWA: PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W JELENIEJ GÓRZE I DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE, W 2025 ROKU
- FW Śniatowo - przeprowadzenie badań stałych zbiorników ciśnieniowych (w miejscu ich zainstalowania) w 16 elektrowniach wiatrowych Vestas V90 wraz z ich rejestracją w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.