Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Puck: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych.
Numer ogłoszenia: 187933 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150305 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku, ul. 10 Lutego 29, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 673 56 60, faks 058 673 56 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie: Zadanie 1 - opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - 3 osoby Zadanie 2 - kucharz małej gastronomii - 4 osoby Zadanie 3 - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 8 osób Zadanie 4 - obsługa kasy fiskalnej - 1 osoba Zadanie 5 - podstawy obsługi komputera - 17 osób Zadanie 6 - operator koparko - ładowarki - 9 osób Zadanie 7 - specjalista do spraw kadr i płac - 1 osoba Zadanie 8 - prawo jazdy kategorii B - 5 osób Zadanie 9 - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowym metodą MAG 135 - 2 osoby Zadanie 10 - operator wózków jezdniowych - 2 osoby.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: opiekun osób starszych i niepełnosprawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Kształcenia Marzena Usarek, Al. Zwycięstwa 36/108, 81-416 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2900,00
Oferta z najniższą ceną: 2900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kcharz małej gastronomi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw- Związek Pracodawców, ul. Hallera 18, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4400,00
Oferta z najniższą ceną: 4400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15810,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA SZKOLENIA I PROMOCJI KADR "SUPRA" IWONA ŻBIKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA SZKOLENIA I PROMOCJI KADR "SUPRA" IWONA ŻBIKOWSKA
- Agencja Szkoleia i Promocji Kadr SUPRA, ul. Staromiejska 42, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6300,00
Oferta z najniższą ceną: 6300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Obsługa kasy fiskalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Kształcenia Marzena Usarek, Al. Zwycięstwa 36/108, 81-416 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 350,00
Oferta z najniższą ceną: 350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2925,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Podstawy obsługi komputera
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Związek Praodawców, ul. Hallera 18, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4090,00
Oferta z najniższą ceną: 4090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7930,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Operaor koparko - ładowarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Związek Praodawców, ul. Hallera 16, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21293,00
Oferta z najniższą ceną: 21293,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21293,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Kurs spawania blach i rr spoinami pachwinowymi metodą MAG 135
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Związek Praodawców, ul. Hallera 16, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4654,00
Oferta z najniższą ceną: 4654,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4654,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Operator wózków jezdniowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Związek Praodawców, ul. Hallera 16, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1380,00
Oferta z najniższą ceną: 1380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1882,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Wyk. dok. proj.-koszt. wraz z uzysk.dec.o pozwol. na bud. pn.: "Przebud. drogi ul. św. Rocha, ul. Kościelnej w Werblini wraz z odwodn. drogi, przebud. instal. wod. oraz przebud. instal. oświetl. drog.
- Wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach programu Aktywna Szkoła
- Sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Smolno, Mrzezino, Leśniewo w podziale na 2 części.
- Wykonanie dokumentacji projekt-kosztorys. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla "Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem drogi, budową sieci kanaliz. sanit. oraz sieci wodociąg. w m. Łebcz".
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku w Starzynie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Zawodowi transformersi".
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Operator koparkoładowarki klasa III wszystkie oraz koparki jednonaczyniowej do 25 ton klasa III
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.