To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-17
Gdańsk: Sukcesywne usługi mycia okien, przeszkleń budynków, fasad oraz żaluzji aluminiowych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 187943 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158623 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne usługi mycia okien, przeszkleń budynków, fasad oraz żaluzji aluminiowych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kody Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90911300-9. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien: a) okna zwykłe, w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, b) okna trudnodostępne w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, c) mycie przeszklenia budynku - fasady: Wydziału Nauk Społecznych, Wydziału Ekonomicznego, Zespołu Obiektów Wydziału Biologii, Zespołu Obiektów Wydziału Chemii d) mycie żaluzji aluminiowych wewnętrznych oraz zewnętrznych w Bibliotece Głównej i Zespole Wydziału Chemii. e) inne, np. świetliki, winda, klatka schodowa - określone szczegółowo w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 3. Szczegółowy opis i ilości metrów kwadratowych przedstawione są w kolumnie 2 i 7 formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Ilości metrów kwadratowych są ilościami łącznymi, które Wykonawca ma umyć w trakcie realizacji umowy. 5. Usługa będzie realizowana w miejscach podanych w załączniku nr 2 w trzech etapach, w poniższych terminach: a) etap 1 - od daty podpisania umowy do 30.10.2013, b) etap 2 - 01.07.2014 - 30.09.2014, c) etap 3 - 01.07.2015 - 30.09.2015. 6. Zamawiający informuje, iż w ciągu jednego etapu prac nie zleci Wykonawcy więcej niż 40% ilości metrów kwadratowych do umycia, podanych w kolumnach 2 i 7 załącznika nr 2 do SIWZ. 7. Zakres usługi obejmuje: a) w przypadku okien - umycie powierzchni szyby, umycie ram wewnętrznych i zewnętrznych, oraz umycie parapetów, b) w przypadku okien trudnodostępnych - umycie powierzchni szyby, umycie ram wewnętrznych i zewnętrznych, oraz umycie parapetów (w tym z użyciem podnośnika, wysięgnika, sprzętu alpinistycznego, podestu lub drabiny), c) umycie żaluzji aluminiowych wewnętrznych i zewnętrznych w obiekcie Biblioteki Głównej w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 53 i Zespole Obiektów Wydziału Chemii przy ul. Wita Stwosza 63. d) umycie przeszklenia budynku - fasady: Wydziału Nauk Społecznych w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 4, Wydziału Ekonomicznego w Sopocie przy ul Armii Krajowej 119/121, Zespołu Obiektów Wydziału Biologii w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 59, Zespołu Wydziału Chemii w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 63. 8. Usługa powinna być wykonana we wszystkich wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ obiektach, zgodnie z terminem ustalonym z Kierownikiem Zespołu Obiektów poszczególnych budynków, w ramach poszczególnych etapów określonych w pkt 5. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości (w ramach prawa opcji), tj. rezygnację z 20% wartości brutto zamówienia podstawowego. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297649,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 297309,52
Oferta z najniższą ceną: 297309,52 / Oferta z najwyższą ceną: 523348,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa sprzętu oświetleniowego.
- Dostawa ławek
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usługi kompleksowego mycia okien i przeszkleń w budynku Sądu Okręgowego w Rybniku przy ul. Piłsudskiego 33
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W JASTRZĘBIU - ZDROJU ORAZ OŚRODKA KURATORSKIEGO
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie w okresie 12 m-cy.
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.