eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywne usługi mycia okien, przeszkleń budynków, fasad oraz żaluzji aluminiowych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Gdańsk: Sukcesywne usługi mycia okien, przeszkleń budynków, fasad oraz żaluzji aluminiowych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 187943 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158623 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne usługi mycia okien, przeszkleń budynków, fasad oraz żaluzji aluminiowych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kody Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90911300-9. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien: a) okna zwykłe, w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, b) okna trudnodostępne w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, c) mycie przeszklenia budynku - fasady: Wydziału Nauk Społecznych, Wydziału Ekonomicznego, Zespołu Obiektów Wydziału Biologii, Zespołu Obiektów Wydziału Chemii d) mycie żaluzji aluminiowych wewnętrznych oraz zewnętrznych w Bibliotece Głównej i Zespole Wydziału Chemii. e) inne, np. świetliki, winda, klatka schodowa - określone szczegółowo w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 3. Szczegółowy opis i ilości metrów kwadratowych przedstawione są w kolumnie 2 i 7 formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Ilości metrów kwadratowych są ilościami łącznymi, które Wykonawca ma umyć w trakcie realizacji umowy. 5. Usługa będzie realizowana w miejscach podanych w załączniku nr 2 w trzech etapach, w poniższych terminach: a) etap 1 - od daty podpisania umowy do 30.10.2013, b) etap 2 - 01.07.2014 - 30.09.2014, c) etap 3 - 01.07.2015 - 30.09.2015. 6. Zamawiający informuje, iż w ciągu jednego etapu prac nie zleci Wykonawcy więcej niż 40% ilości metrów kwadratowych do umycia, podanych w kolumnach 2 i 7 załącznika nr 2 do SIWZ. 7. Zakres usługi obejmuje: a) w przypadku okien - umycie powierzchni szyby, umycie ram wewnętrznych i zewnętrznych, oraz umycie parapetów, b) w przypadku okien trudnodostępnych - umycie powierzchni szyby, umycie ram wewnętrznych i zewnętrznych, oraz umycie parapetów (w tym z użyciem podnośnika, wysięgnika, sprzętu alpinistycznego, podestu lub drabiny), c) umycie żaluzji aluminiowych wewnętrznych i zewnętrznych w obiekcie Biblioteki Głównej w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 53 i Zespole Obiektów Wydziału Chemii przy ul. Wita Stwosza 63. d) umycie przeszklenia budynku - fasady: Wydziału Nauk Społecznych w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 4, Wydziału Ekonomicznego w Sopocie przy ul Armii Krajowej 119/121, Zespołu Obiektów Wydziału Biologii w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 59, Zespołu Wydziału Chemii w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 63. 8. Usługa powinna być wykonana we wszystkich wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ obiektach, zgodnie z terminem ustalonym z Kierownikiem Zespołu Obiektów poszczególnych budynków, w ramach poszczególnych etapów określonych w pkt 5. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości (w ramach prawa opcji), tj. rezygnację z 20% wartości brutto zamówienia podstawowego. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297649,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 297309,52

  • Oferta z najniższą ceną: 297309,52 / Oferta z najwyższą ceną: 523348,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.