eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówZimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Knurów: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych
Numer ogłoszenia: 187978 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 152474 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy: 1.1.Drogi do odśnieżania i posypywania - 5,11 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do projektu umowy. 1.2.Chodniki, ciągi piesze i parkingi do odśnieżania i posypywania - 7.377 m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 2 do projektu umowy. 1.3.Pozimowe oczyszczenie ulic - 5,11 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do projektu umowy. 1.4.Pozimowe oczyszczenie chodników, ciągów pieszych i chodników - 7.377 m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 2 do projektu umowy. 2.Zakres prac: 2.1.Utrzymanie przejezdności dróg i warunków bezpieczeństwa ruchu na drogach miejskich poprzez ich odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi wg wykazu - załącznik nr 1 do projektu umowy. Wykonawca zapewnia odśnieżanie i posypanie jezdni na całej długości i szerokości. Po opadach nocnych Wykonawca zapewnia wykonanie prac do godziny 8.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - systematycznie odśnieża i posypuje, dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 4 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych. 2.2.Systematyczne odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi chodników ciągów pieszych i parkingów, na całej powierzchni wg wykazu - załącznik nr 2 do projektu umowy. Po opadach nocnych Wykonawca zapewnia wykonanie prac do godziny 8.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 4 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych (opadów i gołoledzi) 2.3.Pozimowe oczyszczenie dróg, chodników,ciągów pieszych i parkingów wg wykazów- załącznik nr 1 i 2 do projektu umowy - wykonawca zapewni oczyszczenie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów na całej długości i szerokości, ze szczególną dbałością o pas przykrawężnikowy oraz oczyszczenie krawężników i obrzeży w terminie do 31.03.2008r. 2.4.Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów miejskich wykonywane będą w dniach, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne (opady śniegu, mróz, gołoledź itp.). 2.5.O rozpoczęciu i zaprzestaniu odśnieżania w ramach Akcji Zima decydować będzie Zamawiający. O decyzji Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie, co zostanie niezwłocznie potwierdzone faxem. 2.6.Zamawiający w każdej chwili, jeżeli uzna dalszą akcję odśnieżania za zbędną, może zatrzymać pracę sprzętu i wezwać Wykonawcę do zaprzestania akcji. Za przepracowany czas pracy (liczbę dób, jaka upłynęła od momentu rozpoczęcia akcji odśnieżania tj. od uruchomienia pracy sprzętu, do jej zakończenia) Wykonawca otrzyma stosowne wynagrodzenie tj. kwotę otrzymaną w wyniku przemnożenia liczby dób przez ryczałtową kwotę /dobę zgodnie z § 5 umowy 2.7.Zamawiający nie będzie płacił Wykonawcy za czas spoczynku, kiedy nie są prowadzone prace w zakresie odśnieżania ani posypywania. 2.8.Prowadzenie działań związanych z odśnieżaniem miasta rozliczane będzie według stawek za każdą dobę zimowego utrzymania z podziałem na zimowe utrzymanie dróg i zimowe utrzymanie chodników ciągów pieszych, parkingów oraz jednorazową kwotę ryczałtową za pozimowe oczyszczenie dróg, chodników, parkingów gminnych określonych we Wstępnym przedmiarze robót wraz z kosztorysem ofertowym i w § 5 umowy. 2.9.Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i posypywania chodników i ciągów pieszych wyłącznie sprzętem przeznaczonym do prowadzenia prac na chodnikach zgodnym z wykazanym w ofercie 2.10.Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usuwania usterek i poprawek stwierdzonych przez nadzór w trakcie kontroli prac. 2.11.W przypadku obfitych opadów śniegu, w ramach prowadzonych prac śnieg, zgromadzony na poboczach i w obrębie przejść, stanowiący utrudnienia w ruchu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, będzie pryzmowany i wywożony przez Wykonawcę nieodpłatnie, na życzenie Zamawiającego, w ciągu 12 godzin od momentu zgłoszenia. 2.12.Wykonawca będzie odśnieżać i posypywać nie tylko tor ruchu pojazdu, ale również powierzchnię całego skrzyżowania. 2.13.Wykonawca zlikwiduje tworzące się zaspy zlodowaciałego śniegu w miejscach skrzyżowań z drogami podporządkowanymi. 3.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: 3.1.Utrzymanie stałej gotowości technicznej sprzętu. 3.2.Wyposażenie pojazdów w telefony komórkowe w celu utrzymania łączności. 3.3.Składanie Zamawiającemu codziennych meldunków telefonicznych z wykonanych prac (do godz.8.00 rano) oraz bieżące informowanie Zamawiającego o realizacji zadań, stwierdzonych utrudnieniach, zmianie warunków atmosferycznych, wypadkach i innych wydarzeniach (przez telefon lub faxem). Niezależnie od porannych meldunków Wykonawca sporządzać będzie dla Zamawiającego tygodniowe raporty na piśmie. Przyjmującym meldunki i raporty będzie Wydział GKRiOŚ. 3.4.Przystąpienie do realizacji zadań w ciągu 1 godziny od wezwania Zamawiającego. 3.5.Natychmiastowe usuwanie usterek i poprawek stwierdzonych przez nadzór w trakcie kontroli prac. 3.6.Zabezpieczenie we własnym zakresie odpowiedniej ilości soli i piasku, która wystarczy na prowadzenie Akcji zima w ciągu całego sezonu zimowego. Wykonawca uzupełniał będzie ewentualne niedobory soli i piasku na bieżąco, odpowiednio wcześniej i na własny koszt. Użyte materiały sypkie i środki chemiczne - odpowiednie do temperatury - powinny być dopuszczone do stosowania w Polsce w celu uzyskania efektu dobrej przyczepności pojazdów do drogi (efekt niemal czarnej nawierzchni drogi), materiały i środki winny posiadać odpowiednie atesty i dopuszczenia. 3.7.Likwidacja gołoledzi na drogach, ciągach pieszych, chodnikach i parkingach odbywać się będzie przy użyciu piasku i środków chemicznych. 3.8.Przestrzeganie wymogów zawartych w szczegółowym zakresie prac (pkt 2 ppkt 2.1 - 2.13) 3.9.Wykonanie wszystkich wyszczególnionych w zakresie rzeczowym prac siłami własnymi. Nie dopuszcza się wykonywania prac przez podwykonawców. 4. Zakres zamówienia mieści się w przedziale od 14 tys euro do kwot określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 pzp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 80959,78 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy Konserwacja Terenów Zielonych Jacek Wieczorek, ul. Wł. Łokietka 4, 41-933 Bytom, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 80959.78
  • Oferta z najniższą ceną: 80959.78 / oferta z najwyższą ceną: 183804.38
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.