Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Dobre: Dobre ( bo nasze) - gmina dzieciom w okresie 12.11.2009 - 31.05.2011r.
Numer ogłoszenia: 187987 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 025 7571190, faks 025 7571190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobre.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobre ( bo nasze) - gmina dzieciom w okresie 12.11.2009 - 31.05.2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów polegało będzie na odwiezieniu ich po zajęciach dodatkowych ze szkoły do domu w godzinach popołudniowych ( 1400- 1700). Trasy odwozu: Dobre - Wólka Kokosia- Rudzienko, Rakówiec - Antonina, Duchów Dobre- strona Dropia ( Sołki, Kobylanka, Ruda Pniewnik, Radoszyna, Modecin, Drop, Nowa Wieś) Mlęcin - Wólka Mlęcka Drop - Nowa Wieś, Modecin, Radoszyna, Ruda Pniewnik, Kobylanka, Sołki Konkretne godziny, ilość kursów oraz tras w danym dniu, zostanie ustalona i podana po opracowaniu planów zajęć dla poszczególnych grup uczniów. Planowana liczba dzieci odwożonych na poszczególnych trasach - do 36 osób. Dzienna długość tras maksymalnie - 120 km (może być zmniejszona do 50 %). W okresie od 02.11.2009r. do 31.05.2011r. długość trasy do wykonania maksymalnie do 35762,5 km (może być zmniejszona do 50%)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty( oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadzcenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, dowodów rejestracyjnych pojazdów, które będą prowadzić dowożenie, świadectw kwalifikacji kierowców, prawo jazdy kierowców, aktualnego badania stanu technicznego pojazdów oraz aktualnych polis ubezpieczeniowych pojazdów, 3) zaświadzcenie o nie zaleganiu w ZUS lub KRUS ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 5) oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 6) zatwierdzony wzór umowy - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców na podstawie art.24 ust.1 - 10 oraz ust.2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobre.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy w Dobrem
ul. T. Kościuszki 1
05-307 Dobre, pokój nr 2 codziennie w dni robocze w godz. 8.00 - 16.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urzędzie Gminy w Dobrem ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla 44 wychowanków POW
- Wynajem autokaru wraz z kierowcą w dniach 14. i 16.03.2025 roku (Polska)
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Usługi przewozowe autokarami.
- Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w ruchu krajowym i międzynarodowym.
- Organizacja wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Brojcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.